Вступ 4
1. Економічна природа ринковогопопиту 5
2. Фактори формування ринковогопопиту 9
3. Прогноз ринковогопопиту в Україні на 2009 рік 13
Висновки 19
Список використаної літератури 21
ВСТУП 3
1. Попит як економічна категорія та виокремлення попиту на ресурс. 6
1.1. Сутністьпопиту та фактори, які на нього впливають. 6
1.2. Поняття ринковогопопиту на ресурс. Вплив на криву попиту зміни продуктивності. 9
1.3. Обґрунтування процесу ціноутворення через призму попиту на ресурс 11
2. Ринковий механізм взаємозв’язку декількох ресурсів 16
2.1. Вплив на криву ринковогопопиту ресурсу цін на інші ресурси. 16
2.2. Оптимальне співвідношення ресурсів. 18
3. Еластичність попиту як економічне явище. 21
3.1. Сутність та значення еластичності попиту. 21
3.2. Криві Енгеля і Торнквіста та їхнє економічне обґрунтування. 30
3.3. Еластичність попиту на ресурс. 32
ВИСНОВКИ 35
Список використаної літератури. 40
Вступ …………………………………………………….…3
1. А.Маршал – засновник неокласичної течії в економічній науці…………………………………………………..4
1.1. Формування світогляду А.Маршала ………………..4
1.2. Загальна характеристика поглядів А.Маршала …….6
2. Еластичність попиту в концепції А. Маршала…….11
2.1. Попит і криві ринковогопопиту ………………....11
2.2. Цінова еластичність попиту……………………......15
2.3. Нецінова еластичність попиту……………………..20
2.4. Фактори ринковогопопиту…………………..…….22
3. Внесок А.Маршала в економічну науку ……….…..27
Висновок………………………………………………..…30
Список використаної літератури ………………………32
Вступ 3
1. Закон попиту, його сутність та властивості 5
1.1. Сутність закону попиту. 5
1.2. Еластичність попиту. 8
2. Вплив закону попиту на поведінку споживачів 9
2.1. Правила ринкового реагування. 11
2.2. Ефекти доходу і заміщення. 14
2.3. Закон убутної граничної корисності. 17
3. Концепція бюджетних ліній і кривих байдужості 21
Висновки 26
Перелік використаної літератури 28
Вступ 3
1. Поняття і закон попиту 4
1.1. Теорія попиту 4
1.2. Способи зображення попиту (графіки) 5
1.3. Закон попиту 6
1.4. Зміна попиту і його величини 8
2. Ринковий попит і еластичність 13
2.1. Поняття ринковогопопиту 13
2.2. Цінова еластичність попиту і її графічна інтерпретація 14
2.3. Властивості і види еластичності попиту 18
2.4. Концепція дугової еластичності 20
2.5. Еластичність попиту за доходами 21
2.6. Перехресна еластичність 24
Висновок 27
Використана література. 28
Вступ 3
1. Політекономічний зміст попиту й пропозиції 5
2. Взаємодія попиту, пропозиції і ринкових цін. Функції закону попиту й пропозиції 7
3. Можливості ринкового механізму самоврядування і зовнішнє регулювання ринкової економіки 22
Висновки 30
Література 32
Вступ 3
1. Політекономічний зміст попиту й пропозиції 5
2. Взаємодія попиту, пропозиції і ринкових цін. Функції закону попиту й пропозиції 7
3. Можливості ринкового механізму самоврядування і зовнішнє регулювання ринкової економіки 22
Висновки 30
Література 32
ВСТУП 3
1 ПОПИТ ТА РИНКОВА РІВНОВАГА В МІКРОЕКОНОМІЦІ 5
1.1. Аналіз попиту 5
1.2 Ринкова рівновага. Утворення ринкової ціни та зміни у її стані 8
2 ЗМІНА РІВНОВАГИ СПОЖИВАЧА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ 13
2.1 Оптимальний вибір і зміна доходу споживача 13
2.2 Крива індивідуального попиту 16
2.3. Ефекти доходу та заміщення (заміни) як причини зміни попиту 22
2.4 Визначення ринковогопопиту. Поняття споживчого надлишку 25
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
ВСТУП 3 1 ПОПИТ ТА РИНКОВА РІВНОВАГА В МІКРОЕКОНОМІЦІ 5 1.1. Аналіз попиту 5 1.2 Ринкова рівновага. Утворення ринкової ціни та зміни у її стані 8 2 ЗМІНА РІВНОВАГИ СПОЖИВАЧА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ 13 2.1 Оптимальний вибір і зміна доходу споживача 13 2.2 Крива індивідуального попиту 16 2.3. Ефекти доходу та заміщення (заміни) як причини зміни попиту 22 2.4 Визначення ринковогопопиту. Поняття споживчого надлишку 25 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
Cгенерировано за 0.129611 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.