Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Мерчандайзинг як напрямок фармацевтичного бізнесу» (ID:47572)

| Размер: 16 кб. | Объем: 13 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеПлан:

Вступ
1. Сутність та розвиток мерчендайзингу
2. Психологія покупки
3. Місце реклами в аптеці та її імідж
4. Закони і правила мерчандайзингу
Висновок
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаних літературних джерел:

1. В частности — о ресурсах розничного сегмента фармрынка/ Аптека. - № 6 (477) от 14.12.2005 г.
2. Гришунина А. Удобно покупателю — выгодно аптеке/Фармацевтический вестник. - №23 (222) 24 июля 2001 г.
3. Мерчандайзинг в аптечном учреждении/ Аптека. - № 13 (434) от 5.04.2004 г.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Мерчандайзинг як напрямок фармацевтичного бізнесу»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Фармацевтичний ринок
  • Структура та напрямки регулювання фармацевтичного ринку
  • Загальна характеристика сучасної електронної комерції
  • Загальна характеристика сучасної електронної комерції
  • Сучасні проблеми організації обслуговування фармацевтичної галузі та шляхи їх подолання
  • Уплавління бізнесом у медичній та фармацевтичній галузі
  • Теорії особистості:
  • Теорії особистості:
  • Становлення, розвиток і перспективи фармацевтичного маркетингу в Україні
  • Медичний та фармацевтичний менеджмент
  • Медичний та фармацевтичний менеджмент
Cгенерировано за 0.113259 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів