Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Мерчандайзинг як напрямок фармацевтичного бізнесу» (ID:47572)

| Размер: 16 кб. | Объем: 13 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеПлан:

Вступ
1. Сутність та розвиток мерчендайзингу
2. Психологія покупки
3. Місце реклами в аптеці та її імідж
4. Закони і правила мерчандайзингу
Висновок
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаних літературних джерел:

1. В частности — о ресурсах розничного сегмента фармрынка/ Аптека. - № 6 (477) от 14.12.2005 г.
2. Гришунина А. Удобно покупателю — выгодно аптеке/Фармацевтический вестник. - №23 (222) 24 июля 2001 г.
3. Мерчандайзинг в аптечном учреждении/ Аптека. - № 13 (434) от 5.04.2004 г.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Мерчандайзинг як напрямок фармацевтичного бізнесу»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Фармацевтичний ринок
  • Структура та напрямки регулювання фармацевтичного ринку
  • Загальна характеристика сучасної електронної комерції
  • Загальна характеристика сучасної електронної комерції
  • Сучасні проблеми організації обслуговування фармацевтичної галузі та шляхи їх подолання
  • Уплавління бізнесом у медичній та фармацевтичній галузі
  • Теорії особистості:
  • Теорії особистості:
  • Становлення, розвиток і перспективи фармацевтичного маркетингу в Україні
  • Медичний та фармацевтичний менеджмент
  • Медичний та фармацевтичний менеджмент
Cгенерировано за 0.162885 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...