Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Методи збору інформації при проведенні маркетингового дослідження» (ID:47531)

| Размер: 15 кб. | Объем: 12 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеПитання :

1. Класифікація цін
2. Методи збору інформації при проведенні маркетингового дослідження
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок літератури:


1. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для вузів. – К.: Лібра, 1998. – 384 с.
2. Котлер Ф.Основы маркетинга. - М.: Экономика, 1993. – 652 с.
3. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч.посібник. – К.КНЕУ, 1998. – 152 с.
4. Прауде В.Р. , Білий О.Б. Маркетинг: Навч.Посібник. – К.: Вища шк.., 1994. – 256 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Методи збору інформації при проведенні маркетингового дослідження»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Контрольна робота з маркетингу (Варіант 19)
  • Сутність і значення маркетингових досліджень
  • Контрольна робота маркетинг, практична робота
  • Загальна характеристика діяльності підприємства
  • Маркетинговий аналіз діяльності ВАТ "Лісовичок" на ринку кондитерських виробів
  • Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень
  • Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень
  • Маркетингове дослідження комерційної реклами
  • Аналіз діяльності підприємства ВАТ "Ромашка"
  • Взяти будь-який товар та розробити інструменти дослідження і фактори
Cгенерировано за 0.121971 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів