Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Методи збору інформації при проведенні маркетингового дослідження» (ID:47531)

| Размер: 15 кб. | Объем: 12 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеПитання :

1. Класифікація цін
2. Методи збору інформації при проведенні маркетингового дослідження
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок літератури:


1. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для вузів. – К.: Лібра, 1998. – 384 с.
2. Котлер Ф.Основы маркетинга. - М.: Экономика, 1993. – 652 с.
3. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч.посібник. – К.КНЕУ, 1998. – 152 с.
4. Прауде В.Р. , Білий О.Б. Маркетинг: Навч.Посібник. – К.: Вища шк.., 1994. – 256 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Методи збору інформації при проведенні маркетингового дослідження»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Контрольна робота з маркетингу (Варіант 19)
  • Сутність і значення маркетингових досліджень
  • Контрольна робота маркетинг, практична робота
  • Загальна характеристика діяльності підприємства
  • Маркетинговий аналіз діяльності ВАТ "Лісовичок" на ринку кондитерських виробів
  • Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень
  • Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень
  • Маркетингове дослідження комерційної реклами
  • Аналіз діяльності підприємства ВАТ "Ромашка"
  • Взяти будь-який товар та розробити інструменти дослідження і фактори
Cгенерировано за 0.144184 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...