Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Складові маркетингової інформаційної системи» (ID:47506)

| Размер: 12 кб. | Объем: 9 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеПИТАННЯ:

1. Складові маркетингової інформаційної системи
2. Стратегії розподілу в маркетингу
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури:

1. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для вузів. – К.: Лібра, 1998. – 384 с.
2. Котлер Ф.Основы маркетинга. - М.: Єкономика, 1993. – 652 с.
3. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч.посібник. – К.КНЕУ, 1998. – 152 с.
4. Прауде В.Р. , Білий О.Б. Маркетинг: Навч.Посібник. – К.: Вища шк.., 1994. – 256 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Складові маркетингової інформаційної системи»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • РОЗРОБКА ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ У МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ
  • К/р Маркетинг
  • Інформаційні системи:автоматизоване робоче місце економіста
  • Маркетинг
  • Інформаційна система як важливий елемент управління
  • Системи обробки економічної інформації”
  • Контрольна робота з маркетингу туризму
  • Особливості міжнародного маркетингу
  • Корпоративні інформаційні системи. Проблеми, пов язані з їх впровадженням
  • Корпоративні інформаційні системи. Проблеми, пов язані з їх впровадженням
Cгенерировано за 0.131705 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів