-
РОЗРОБКА ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ У МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ
ВСТУП 3
1. Особливості маркетингової інформаційної системи. 4
2. Організація маркетингової інформаційної системи. 8
ВИСНОВОК 13
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 14
-
К/р Маркетинг
1. Охарактеризуйте етапи розвитку концепції маркетингу 3
2. Визначте основні відмінності між ринком кінцевого споживача та ринком організацій - споживачів 8
3. Розкрийте основні складові маркетингової інформаційної системи 14
Література 19
-
Інформаційні системи:автоматизоване робоче місце економіста
План
Інформаційні системи
Типи інформаційних систем
Передумови виникнення систем підтримки прийняття рішень
Сутність інформаційної системи в економіці
Призначення і роль інформаційної системи в економіці
Структура та функції інформаційної системи управління
Організація автоматизованої інформаційної системи аналізу економіч-них нормативів банківської діяльності
Вимоги до програмного та технічного забезпечення автоматизованого робочого місця економіста
-
Маркетинг
1. Основні складові маркетингової інформаційної системи - 3 -
2. Сутність політики розподілу - 8 -
3. Практична частина - 14 -
1. Концепція маркетингу - 15 -
2. Маркетингове середовище. Сильні та слабкі сторони компанії - 16 -
3. Дерево цілей «БКК» - 19 -
4. Асортимент та господарський портфель Дочірнє підприємство АТ "Київхліб" "Булочно-кондитерський комбінат" - 21 -
5. Канали розподілу та методи просування продукції «БКК» - 22 -
6. Можливі варіанти розвитку товарів та ринків «БКК» - 24 -
Список використаної літератури - 27 -
-
Інформаційна система як важливий елемент управління
ВСТУП 3
1. Сутність та роль інформаційної системи в процесі управління 4
1.1. Поняття інформаційної технології й інформаційної системи на підприємстві 4
1.2. Взаємозв’язок організацій та інформаційних систем 7
2. Аналіз особливостей використання інформаційних систем при управлінні підприємством 15
2.1. Аналіз інформаційної системи управління підприємством 15
2.2. Особливості використання інформаційних систем нового покоління на підприємстві 20
3. Впровадження інформаційних систем управління на підприємстві 26
3.1. Побудова нової системи управління інформаційними ресурсами на підприємстві 26
3.2. Організація функціонування інформаційної бази на підприємстві 32
ВИСНОВОК 37
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 39
-
Системи обробки економічної інформації”
Зміст
1. Поняття «інформаційна технологія». Концепція та принципи нових інформаційних технологій 3
2. Інформаційне забезпечення автоматизованої інформаційної системи 4
3. Структура і склад автоматизованої інформаційної системи «Податки» 5
4. Загальна характеристика страхової системи з точки зору обробки інформації 7
5. Характеристика бюджетної системи України з позицій обробки інформації 10
6. Особливості технології інформаційної підтримки угод, пов'язаних з цінними паперами 16
7. Призначення та характеристика Міжнародної банківської системи SWIFT 20
-
Контрольна робота з маркетингу туризму
1. Принципи рекламного менеджменту 3
2. Методи стимулювання збуту в туризмі 9
3. Скласти модель маркетингової інформаційної системи готелю - на прикладі Любого отелю 13
Література 20
-
Особливості міжнародного маркетингу
Вступ 3
1. Особливості міжнародного маркетингу 6
2. Завдання та сутність маркетингової інформаційної системи 10
3. Організація маркетингових досліджень в міжнародному бізнесі 13
Висновки 17
Список використаної літератури 18
-
Маркетингова інформаційна система
1. Суть маркетингової інформаційної системи
2. Маркетингове дослідження потреб споживачів в умовах супермаркету „Фуршет”
3. Дослідження на підставі первинної інформації
-
Корпоративні інформаційні системи. Проблеми, пов язані з їх впровадженням
Вступ 3
Розділ 1. Сутність та необхідність корпоративної інформаційної системи 5
1.1.Значення та напрямки розвитку корпоративних інформаційних систем 5
1.2.Організаційно-економічна модель економічного об’єкта 7
1.3.Мета, задачі та принципи створення корпоративних інформаційних систем 11
Розділ 2.Оцінка корпоративної інформаційної системи на прикладі ЗАТ „Орлан-Беверіджиз” 17
2.1.Загальна характеристика корпоративної ІС 17
2.2.Аналіз інформації, що циркулює в корпоративній інформаційній системі 21
2.3. Характеристика технічної бази і програмного забезпечення корпоративної інформаційної системи 24
Розділ 3. Пропозиції щодо вдосконалення існуючої інформаційної системи 25
Висновки 31
Список використаної літератури 33