Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Складові маркетингової інформаційної системи» (ID:47506)

| Размер: 12 кб. | Объем: 9 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеПИТАННЯ:

1. Складові маркетингової інформаційної системи
2. Стратегії розподілу в маркетингу
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури:

1. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для вузів. – К.: Лібра, 1998. – 384 с.
2. Котлер Ф.Основы маркетинга. - М.: Єкономика, 1993. – 652 с.
3. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч.посібник. – К.КНЕУ, 1998. – 152 с.
4. Прауде В.Р. , Білий О.Б. Маркетинг: Навч.Посібник. – К.: Вища шк.., 1994. – 256 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Складові маркетингової інформаційної системи»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • РОЗРОБКА ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ У МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ
  • К/р Маркетинг
  • Інформаційні системи:автоматизоване робоче місце економіста
  • Маркетинг
  • Інформаційна система як важливий елемент управління
  • Системи обробки економічної інформації”
  • Контрольна робота з маркетингу туризму
  • Особливості міжнародного маркетингу
  • Корпоративні інформаційні системи. Проблеми, пов язані з їх впровадженням
  • Корпоративні інформаційні системи. Проблеми, пов язані з їх впровадженням
Cгенерировано за 0.134398 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...