-
Аналіз асортименту та структури випуску продукції
ВСТУП..........................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ
АСОРТИМЕНТУ ТА СТРУКТУРИ ВИПУСКУ ПРОДУКЦІЇ.............5
1.1. Значення, завдання, джерела інформації для проведення аналізу обсягу випуску продукції за структурою та асортиментом……………………....5
1.2. Методика проведення економічного аналізу структури та асортименту продукції................................................................................................8
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРУКТУРИ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ
ПМП ВФ „ПАНДА” ЗА 2003-2005 РОКИ...........................................15
2.1. Економічна характеристика підприємства та аналіз обсягу та структури продукції..................................................................................................15
2.2. Аналіз асортименту виробленої продукції підприємства...............22
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ ТА
АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ..............................................................26
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ...................................................................................30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.................................................................32
ДОДАТКИ..................................................................................................................34
-
Аналіз асортименту і структури продукції на підприємствах харчової промисловості
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 5
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ АСОРТИМЕНТУ І СТРУКТУРИ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 13
2.1. Поняття асортименту і структури продукції в економічному аналізі 13
2.2. Економічний аналіз асортименту і структури продукції 15
2.3. Економічний аналіз розширення й оновлення асортименту 17
РОЗДІЛ 3. АНАЛІТИЧНІ РОЗРАХУНКИ НА МАТЕРІАЛАХ ПІДПРИЄМСТВА 20
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30
ДОДАТКИ 32
-
Аналіз асортименту та структури випуску продукції підприємства
Аналіз асортименту та структури випуску продукції підприємства
Задачі
-
Аналіз виконання плану по обсягу реалізації продукції
Вступ 3
1.Загальні теоретичні та методологічні положення аналізу виконання плану по обсягу реалізації продукції 4
1.1. Характеристика готової продукції та аналіз її динаміки 4
1.2. Аналіз обсягу і асортименту товару власного виробництва 6
1.3. Узагальнення резервів росту обсягу виробництва і реалізації продукції 9
2. Аналітична частина 10
2.1. Загальна характеристика ВАТ «Сири Бурлука» 10
2.2. Аналіз динаміки випуску і реалізації продукції 12
2.3 Аналіз асортименту і структури продукції 16
2.4. Аналіз якості виконаної продукції. 20
2.5. Аналіз ритмічності роботи ВАТ «Сири Бурлука» 24
3. Проектна частина 26
3.1. Фактори збільшення обсягу виробництва і реалізації продукції 26
3.2. Резерви збільшення випуску і реалізації продукції 28
Висновки 32
Використана література: 34
-
Аналіз обсягу виробництва продукції, аналіз асортименту
1. Аналіз обсягу виробництва продукції в натуральному і вартісному вираженні 3
2. Аналіз асортименту і структури випуску продукції 10
Список літератури 13
Задача 14
-
Аналіз асортименту та структури випуску продукції підприємства
1. Аналіз асортименту та структури випуску продукції підприємства 3
6. Задача 5
35. Задача 7
62. Задача 9
Список літератури 13
-
Аналіз виробництва товарної продукції
План
Вступ 3
1. Аналіз обсягів виробництва товарної продукції 5
2. Аналіз асортименту і структури випуску товарної продукції 7
3. Аналіз якості продукції 11
4. Аналіз ритмічності та якості виробництва 15
5. Аналіз показників матеріалоємності товарної продукції 17
6. Аналіз прибутку від виробництва товарної продукції. 22
Висновок 25
Список використаної літератури: 26
-
Аналіз обсягів випуску та реалізації продукції на промисловому підприємстві
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Теоретичні основи аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5
1.1. Економічна сутність аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5
1.2. Узагальнююча характеристика діяльності підприємства 6
1.3. Аналіз складу майна підприємства та джерел його утворення 9
2. Економічний аналіз обсягів випуску та реалізації продукції 16
2.1. Взаємозв’язок показників обсягу продукції. Загальні вказівки щодо аналізу виробництва та реалізації продукції 16
2.2. Аналіз обсягу виробництва продукції (товарного випуску) 16
2.3. Аналіз реалізації продукції. Маркетинговий напрямок 21
2.3. Аналіз ринку збуту продукції 23
Список використаної літератури 25
-
Аналіз обсягів випуску та реалізації продукції на промисловому підприємстві
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Теоретичні основи аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5
1.1. Економічна сутність аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5
1.2. Узагальнююча характеристика діяльності підприємства 6
1.3. Аналіз складу майна підприємства та джерел його утворення 9
2. Економічний аналіз обсягів випуску та реалізації продукції 16
2.1. Взаємозв’язок показників обсягу продукції. Загальні вказівки щодо аналізу виробництва та реалізації продукції 16
2.2. Аналіз обсягу виробництва продукції (товарного випуску) 16
2.3. Аналіз реалізації продукції. Маркетинговий напрямок 21
2.3. Аналіз ринку збуту продукції 23
Список використаної літератури 25
-
Оперативне управління асортиментною політикою підприємства в умовах ринкової економіки
ВСТУП 3 1 МОЖЛИВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОГО ДЕРЖЛІСГОСПУ В УМОВАХ РИНКУ 5 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ У КИЇВСЬКОМУ ДЕРЖЛІСГОСПУ 12 2.1 Техніко-економічна характеристика Київського держлісгоспу 12 2.2 Аналіз асортиментної політики підприємства. Особливості формування асортименту на підприємстві 20 3 ПРОЕКТНА ЧАСТИНА 25 3.1 Визначення асортименту продукції, що планується до випуску, та обсягів попиту на неї 25 3.2 Розрахунок витрат підприємства на виробництво продукції 27 3.3 Оптимізація виробничої програми підприємства з використанням економіко-математичних методів та ЕОМ 30 ВИСНОВКИ 33 БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК 35 Додаток А 36 Додаток Б 37 Додаток В 38