|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Управління фінансовим забезпеченням туристичного підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Економічна сутність фінансового забезпечення діяльності підприємств 5
1.1. Визначальна роль прибутку для фінансового забезпечення економічної ефективності діяльності підприємств України 5
1.2. Характеристика валових доходів підприємства 6
Розділ 2. Аналіз фінансового забезпечення діяльності готельного комплексу “Дружба” 9
2.1. Загальна характеристика діяльності готельного комплексу 9
2.2. Аналіз доходів готельного комплексу 11
2.3. Аналіз витрат готельного комплексу 15
2.4. Аналіз оборотних коштів та рентабельності 20
Розділ 3. Напрямки підвищення ефективності діяльності готельного комплексу “Дружба” 26
3.1. Зміна структури надання послуг 26
3.2. Підвищення продуктивності праці персоналу 28
Висновки та пропозиції 30
Список використаної літератури 32
-
Управління фінансовим забезпеченням туристичного підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Економічна сутність фінансового менеджменту в туризмі 5
1.1. Визначальна роль доходів для фінансового забезпечення економічної ефективності діяльності підприємств 5
1.2. Характеристика системи фінансового менеджменту в туризмі 8
Розділ 2. Фінансовий менеджмент в діяльності готельного комплексу “Братислава” 11
2.1. Загальна характеристика діяльності готельного комплексу 11
2.2. Аналіз управління доходами та витратами готельного комплексу 13
2.3. Управління оборотними коштами та аналіз рентабельності 22
Розділ 3. Напрямки підвищення ефективності діяльності підприємства 28
3.1. Зміна структури надання послуг 28
3.2. Підвищення продуктивності праці працівників та її вплив на результати діяльності готельного комплексу “Братислава” 30
Висновки та пропозиції 33
Список використаної літератури 35
-
Комерційна діяльність сервісного обслуговування та шляхи її вдосконалення (на прикладі готелю “Братислава”)
Вступ 3
1. Економічна сутність послуг 5
1.1. Види і сектори послуг 5
1.2. Сутність послуг 6
1.3. Класифікація послуг 8
2. Комерційна діяльність готельного комплексу “Братислава” 14
2.1. Загальна характеристика готельного комплексу 14
2.2. Аналіз доходів і витрат готельного комплексу 16
2.3. Аналіз рентабельності підприємства 26
3. Напрямки підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства 29
Висновки та пропозиції 32
Список використаної літератури 36
-
Підвищення доходів підприємств готельного господарства (на прикладі готельного комплексу “Братислава”)
План
Вступ 3
Розділ 1. Економічна необхідність одержання доходів підприємствами 4
1.1. Економічна ефективність діяльності підприємств 4
1.2. Валові доходи та їх характеристика 7
Розділ 2. Аналіз доходів готельного комплексу “Братислава” 12
2.1. Загальна характеристика діяльності готельного комплексу 12
2.2. Структура доходів готельного комплексу та їх аналіз 15
2.3. Аналіз витрат 19
Розділ 3. Напрямки підвищення доходів готельного комплексу “Братислава” 21
3.1. Зміна структури надання послуг 21
3.2. Підвищення продуктивності праці 22
3.3. Інвестиційні вкладення 26
Висновки та пропозиції 33
Список використаної літератури 35
-
Підвищення доходів підприємств готельного господарства (на прикладі готельного комплексу “Братислава
План
Вступ 3
Розділ 1. Економічна необхідність одержання доходів підприємствами 4
1.1. Економічна ефективність діяльності готельних підприємств України 4
1.2. Валові доходи та їх характеристика 6
Розділ 2. Аналіз доходів готельного комплексу “Братислава” 11
2.1. Загальна характеристика діяльності готельного комплексу 11
2.2. Структура доходів готельного комплексу та їх аналіз 13
2.3. Аналіз витрат 17
Розділ 3. Напрямки підвищення доходів готельного комплексу “Братислава” 24
3.1. Зміна структури надання послуг 24
3.2. Підвищення продуктивності праці 26
3.3. Інвестиційні вкладення 28
Висновки та пропозиції 35
Список використаної літератури 37
-
Вдосконалення організаційно-господарської діяльності туристично-готельного підприємства
ВСТУП 3-
1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7-48
1.1. Історія готельної справи в світі та в Україні 7-27
1.2. Типи сучасних готелів та їх особливості 27-36
1.3. Теоретичні аспекти аналізу організаційно-господарської діяльності готельного підприємства 36-48
2. АНАЛІЗ СТАНУ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
ТОВ "НІКА-СЕРВІС" 49-70
2.1. Загальна характеристика діяльності готелю ТОВ "Ніка-Сервіс" 49-53
2.2. Аналіз організаційно-господарської діяльності готельного підприємства ТОВ "Ніка-Сервіс" 53-58
2.3. Аналіз фінансового стану підприємства ТОВ "Ніка-Сервіс" 58-70
3. ШЛЯХИ УДОСОКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНО-ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ 71-95
3.1. Вдосконалення системи управління витратами
готельного комплексу 71-74
3.2. Шляхи підвищення ефективності управління товарно-матеріальними ресурсами готелів 74-84
3.3. Використання інформаційних технологій в організаційно-господарській діяльності готелю ТОВ "Ніка-Сервіс" 84-95
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 96-100
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 101-104
ДОДАТКИ
-
Фінансовий менеджмент в організації
План
Вступ 3
Розділ 1. Економічна сутність фінансового менеджменту в туризмі 5
1.1. Визначальна роль доходів для фінансового забезпечення економічної ефективності діяльності підприємств 5
1.2. Характеристика системи фінансового менеджменту в туризмі 9
Розділ 2. Фінансовий менеджмент в діяльності готельного комплексу “Братислава” 11
2.1. Загальна характеристика діяльності готельного комплексу 11
2.2. Аналіз управління доходами та витратами готельного комплексу 14
2.3. Управління оборотними коштами та аналіз рентабельності 23
Розділ 3. Напрямки підвищення ефективності діяльності підприємства 30
3.1. Зміна структури надання послуг 30
3.2. Підвищення продуктивності праці працівників та її вплив на результати діяльності готельного комплексу “Братислава” 32
Висновки та пропозиції 35
Список використаної літератури 37
Метою даної роботи є вивчення фінансового забезпечення готельного комплексу “Братислава” та факторів, що на нього впливають.
Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступні завдання:
Розкрити економічну сутність фінансового менеджменту;
Здійснити аналіз використання фінансового менеджменту в діяльності готельного комплексу “Братислава”;
Визначити напрямки підвищення ефективності діяльності готельного комплексу.
Об’єктом дослідження є управління фінансовими ресурсами підприємства, необхідними для здійснення господарської діяльності.
Суб’єктом дослідження виступає готельний комплекс “Братислава”.
Структурно курсова робота складається з вступу, основної частині з трьох розділів, висновків і списку використаної літератури.
Джерельною базою для написання даної роботи слугують наукові видання, монографії та посібники, а також періодичні видання.
-
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ КОМПЛЕКСОМ
Вступ 3
Розділ 1. Поняття управління персоналом готельного комплексу 6
1.1. Характеристика методів управління готельним комплексом 6
1.2. Мотивація трудової діяльності персоналу готельного комплексу 9
Розділ 2. Управління персоналом готельного комплексу "Воєводіно" 17
2.1. Загальна характеристика готельного комплексу "Воєводіно" 17
2.2. Вплив структури особистості керівника готельного комплексу "Воєводіно" на управління персоналом 19
2.3. Економічні та організаційні методи управління персоналом в готельному комплексі "Воєводіно" 26
Розділ 3. Розвиток персоналу готельного комплексу "Воєводіно 29
3.1. Удосконалення діяльності керівника готельного комплексу "Воєводіно" при прийнятті управлінських рішень 29
3.2. Розробка системи стимулювання праці персоналу готельного комплексу "Воєводіно" 32
Висновки 36
Список використаної літератури 39
-
Служба маркетингу як фактор підвищення ефективності діяльності підприємства
Вступ 3
І. Теоретичні аспекти маркетингу як фактору
підвищення ефективності діяльності підприємства
1.1. Сутність та визначення, види маркетингу. 5
1.2. Маркетингові дослідження. 9
1.3. Основні характеристики і класифікація товарів. Планування просування товарів. 19
1.4. Мета, типи, методи маркетингового контролю. 35
ІІ. Аналіз господарської діяльності готельного
комплексу «Дніпро».
2.1. Основна характеристика готельного комплексу
«Дніпро». Організаційна структура, склад та головні
цілі відділу маркетингу. 41
2.2. Аналіз прибутку та рентабельності готельного
комплексу «Дніпро». 52
2.3. Маркетингові дослідження механізму формування
доходів ГК “Дніпро” за окремими сегментами
туристичного ринку. 59
ІІІ. Вдосконалення роботи служби маркетингу для підвищення ефективності діяльності підприємства.
3.1. Рекламна діяльність служби маркетингу на
підприємстві та її ефективність. 66
3.2. Економічне зростання за допомогою розвитку маркетингу. 90
Висновки та пропозиції 95
Список літератури 99
-
Обґрунтування програми підвищення ефективності інвестиційної діяльності фірми
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні та методологічні аспекти підвищення ефективності інвестиційної діяльності підприємства 7
1.1 Сутність інвестиційної діяльності підприємства 7
1.2 Методи визначення та прогнозування ефективності інвестиційних проектів 17
1.3 Основні напрями та способи підвищення ефективності інвестиційної діяльності 27
РОЗДІЛ 2. Діагностика ефективності інвестиційної діяльності підприємства 36
2.1 Загальна характеристика підприємства 36
2.2 Аналіз показників фінансово-господарської діяльності підприємства 49
2.3 Оцінка ефективності інвестиційної діяльності підприємницької структури 62
РОЗДІЛ 3. Обґрунтування заходів з підвищення ефективності інвестиційної діяльності підприємства 70
3.1 Основні положення інвестиційної програми фірми 70
3.2 Економічне обґрунтування реалізації заходів інвестиційної програми 73
3.3 Оцінка ефективності реалізації інвестиційної програми 79
ВИСНОВКИ 84
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 89
Додаток А. Основні показники фінансової звітності підприємства в 2002-2005 рр. 93
Додаток Б. Методика розрахунку основних фінансових показників 100
Додаток В. Показники, які характеризують фінансовий стан підприємства 102
Додаток Г. Фінансові показники інвестиційної програми за базовим варіантом 104
Додаток Д. Фінансові показники інвестиційної програми за альтернативним варіантом 112
Cгенерировано за 15.428610 секунд
|