Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Процес комунікації та емоції» (ID:45868)

| Размер: 18 кб. | Объем: 21 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Вступ 3
Процес комунікації та емоції 3
Вираження емоцій 5
Вираження особистих емоцій 5
Розпізнавання почуттів 5
Заохочення прояву емоцій 5
Вміння слухати та вираження емоцій 7
Вираження емоції в невеликих групах 10
Висновок 12
Список використаної літератури…………………………………………...12
Додатки…………………………………………………………………………13
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури

1. Bucklund, Philip M., Brown, Kenneth L., Gurry, Joanne, and Jandt, Fred, Recommendations for Assessing Speaking and Listening Skills, Communication Education, 1982, pp. 9-18.
2. Buerkel-Rothfuss, Nancy, Communication Competencies and Contexts, New York: Random House, 1985, 365 p.
3. Почепцов Г.Г., Теорія комунікацій, К.: Університет ім. Т. Шевченка, 1999. – 307 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Процес комунікації та емоції»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Процес комунікації та ефективного управління
  • Види комунікацій
  • Види комунікацій
  • Комунікації у менеджменті
  • Документ у системі соціальної комунікації
  • Контрольна з менеджменту
  • Сутність комунікації. Комунікативний процес, його елементи та етапи
  • Що таке комунікація?
  • Характеристика різних емоцій
  • Психологія емоційних станів людини
Cгенерировано за 0.111840 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...