Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетингова товарна політика підприємства» (ID:45848)

| Размер: 1853 кб. | Объем: 56 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеПЛАН.

Вступ
1. Поняття товару
1.1. Єдність товару та послуги
1.2. Рівні товару
1.3. Класифікації товарів
1.4. Організації, особи, місця та ідеї
1.5. Властивості товару
1.6. Дизайн товару
1.7. Використання марочних назв
1.8. Вибір назви торгової марки
1.9. Власник торгової марки
1.10. Ліцензування
1.11. Спільне використання марок
1.12. Марочна стратегія
1.13. Багато марочний підхід
2. Товарний асортимент
2.1. Суть понять „товарний асортимент” і „товарна номенклатура”
2.2. Товарний асортимент та товарна номенклатура на прикладі ЗАТ „Баштанській сирзавод”
2..2.1. Торгова марка „Славія” ЗАТ „Баштанськійсир завод”. Загальна характеристика
2.2.2. Рішення щодо товарної номенклатури
3. Маркетинг послуг
3.1. Поняття послуг
3.2. Природа та характер послуги
3.3. Маркетингові стратегії для організації сфери послуг
3.4. Управління диференціацією
3.5. Контроль якості обслуговування
3.6. Контроль продуктивності
3.7. Маркетинг міжнародних товарів та послуг
Висновки

Перелік використаної літератури
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Амблер Т "Практический маркетинг" // Пер. с анг. под общей ред. Ю.Н. Каптуревского. - СПб: "Питер", 1999.
2. Армстронг Гари Маркетинг: Загальний курс, 5-те видання // Пер. З анг.: Навч. пос. - М.: "Вильямс", 2001.
3. Армстронг Гарі, Котлер Філіп. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання.: Пер. з англ.: Уч. пос. – М.: Видавничий дім „Вільямс”, 2001. – 608 с.: ил.
4. Кеворков В.В., Леонтьев С.В. Политика и практика маркетинга на предприятии
5. Майкл Е. Портер "Стратегия и конкуренция": - К: Основы, - 1998.
6. Маркетинг / У. Руделиус и др. - М: ДеНово, 2001.
7. Маркетинг у торгівлі. – К., 2002.
8. Маркетинг: энциклопедия. // Под ред. М.Бейнера. - СПб: Питер. - 2002.
9. Маркетингові дослідження. – К., 2001.
10. Маркова В.Д. Маркетинг услуг. - М.: Финансы и статистика, 1996. - 128 с.
11. Основи маркетингової діяльності. – Харків, 2001.
12. Погорєлов К.М. Маркетинг: Підручник. – К., 2000.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Маркетингова товарна політика підприємства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетинг в банке комерційний банк «Назва» виробничий звіт з практики
  • Застосування принципів та інструментів маркетингу на базовому підприємстві
  • Курсовая по маркетингу (практична на прикладі підприємства)
  • Послуги та їх особливості
  • Маркетинг (на прикладі підприємства)
  • Товарний ассортимент та його показники
  • Маркетингова политика
  • МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА
  • Промисловий маркетинг, практична на прикладі підприємства харчової промисловості
  • Зовнішнє маркетингове середовище ТзОВ “РЕК”
  • Товарна політика підприємства
Cгенерировано за 0.157788 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...