|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Педагогіка та психологія
Вступ 3
1. Предмет педагогіки і психології вищої школи 7
2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищої школи 8
3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищої школи та їх взаємозв’язку 11
Висновки 14
Список використаних джерел 16
-
Педагогіка та психологія
Вступ 3
1. Предмет педагогіки і психології вищої школи 7
2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищої школи 8
3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищої школи та їх взаємозв’язку 11
Висновки 14
Список використаних джерел 16
-
Педагогіка і психологія
План
Вступ………………………………………………………………………2
1. Педагогіка як наука про виховання……………………………3
2. Предмет педагогіки, її основні категорії……………………….6
3. Методологія педагогіки…………………………………………..8
4. Структура педагогіки, її зв`язок з іншими науками.
Завдання педагогіки………………………………………………..9
5. Предмет психологічної науки……………………………………11
Висновок………………………………………………………………….15
Використана література………………………………………………..16
-
Педагогіка і психологія вищої школи як комплексна наукова дисципліна
Вступ 3
1. Педагогіка і психологія вищої школи як наука 4
2. Зв'язки педагогіки вищої школи з іншими науками 8
3. Завдання педагогіки і психології вищої школи на сучасному етапі 11
4. Болонський процес і вища освіта в Україні 18
Висновок 23
Література 24
-
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
ЗМІСТ
ВСТУП.................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІКА ЯК НАУКА, ЇЇ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК.5
1.1. Розвиток та становлення педагогіки.....................................5
1.2. Предмет педагогіки та її головні функції............................14
РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ...........17
2.1. Завдання педагогіки на сучасному розвитку суспільства..17
2.2. Різноманітність течій сучасної зарубіжної педагогіки.......20
ВИСНОВКИ.......................................................................................................24
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..25
-
Психология управления. Тема: „Врахування темпераменту в управлінській діяльності”
Вступ 3
1. ПОНЯТТЯ ПРО ТЕМПЕРАМЕНТ І ЙОГО ФІЗІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ 4
2. УРАХУВАННЯ КЕРІВНИКОМ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТЕМПЕРАМЕНТУ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ 7
3. ЗНАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТЕМПЕРАМЕНТУ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА 9
Висновки 15
Література 16
Вступ
Знання психологічної теорії є важливим для управлінської діяльності керівника будь-якого рангу. Правильне обрання стилю управління, вміння нейтралізувати конфлікти та налагоджувати сприятливий психологічний клімат в групі – це основні моменти практичного застосування знань психології в виробничій сфері.
Не менш важливою є психологія для підприємницької діяльності, а саме: для підвищення продуктивності праці і ефективності виробництва. Психологічні аспекти ведення ділових переговорів і дослідження в області маркетингу допомагають керівникам підприємств і фірм успішно розвивати свій бізнес.
Особливе значення в цьому напрямку діяльності керівників набувають знання особливостей темпераменту працівників. Відомості щодо особливостей різних темпераментів є обов’язковою складовою тих основ психології і педагогіки, які є обов’язковими для підготовки майбутніх менеджерів фірм і керівників підприємств, установ і організацій.
Щоб виявити, яку роль в діяльності управлінця грають знання особливостей темпераменту, в цій роботі спочатку буде розглянуті питання сутності та психофізіологічних основ темпераменту, а потім – розібрані практичні аспекти застосування в діяльності керівника цих теоретичних основ. В будь-якому випадку, знання спеціалістом основ психології і педагогіки, підвищують його світоглядний рівень, сприяє кращому розумінню ним психології індивіда і мотивів поведінки особистості.
-
"Соціальний педагог, зміст його фаху. Перспективи його професії "соціальної роботи в Україні"
ЗМІСТ
Вступ 4
РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ 5
1.1 Соціалізація особистості - мета соціальної педагогіки 5
1.2 Соціально-педагогічна діяльність як умова соціалізації особистості 13
1.3 Предмет та завдання соціальної педагогіки 22
Розділ II. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ 28
2.1 Основні категорії соціальної педагогіки 28
2.2 Принципи соціально-педагогічної діяльності 37
2.3 Структура та функції соціально-педагогічної діяльності 43
2.4 Зміст і структура професійно-етичної культури 51
Висновок: 63
Література: 64
-
"Соціальний педагог, зміст його фаху. Перспективи його професії "соціальної роботи в Україні"
ЗМІСТ
Вступ 4
РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ 5
1.1 Соціалізація особистості - мета соціальної педагогіки 5
1.2 Соціально-педагогічна діяльність як умова соціалізації особистості 13
1.3 Предмет та завдання соціальної педагогіки 22
Розділ II. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ 28
2.1 Основні категорії соціальної педагогіки 28
2.2 Принципи соціально-педагогічної діяльності 37
2.3 Структура та функції соціально-педагогічної діяльності 43
2.4 Зміст і структура професійно-етичної культури 51
Висновок: 63
Література: 64
-
Питання для підготовки до іспиту з психології (білети)
1. Предмет та об'єкт психології 3
2. Предмет та об’єкт педагогіки 3
3. Основні категорії психології і педагогіки 3
4. Загальна характеристика систем психологічних і педагогічних дисциплін 4
5. Мета та завдання професійної психології і педагогіки 4
6. Врахування психологічних і педагогічних чинників у юридичній діяльності 5
7. Основні методи психологічної науки 5
8. Роль суб'єктивного фактору при розв'язанні завдань правознавців 6
9. Свідомість як вищий рівень розвитку психіки 6
10. Психологічна характеристика юридичної діяльності 6
11. Поняття особистості та її структура 7
12. Поняття і структура особистості юриста 7
13. Співвідношення біологічного і соціального в особистості 8
14. Психологічна характеристика професійної спрямованості 8
15. Психологічна характеристика професійно важливих якостей 8
16. Психологічна характеристика професійної майстерності правознавця та її формування 9
17. Основні ознаки і причини професійної деформації юристів, шляхи її профілактики і усунення 9
18. Поняття та основні властивості відчуття 10
19. Поняття, основні види та властивості сприймання 10
20. Пам'ять: основні види і характеристики 11
21. Поняття, операції та характеристики мислення 11
22. Поняття та властивості уваги 12
23. Поняття про емоції і волю, їх функції 12
24. Характеристика основних видів емоційних станів людини, їх вплив на професійну діяльність 13
25. Характеристика конфліктних емоційних станів 13
26. Види та основні етапи вольових дій 14
27. Характеристика професійних вольових якостей правознавців 14
28. Врахування психології груп і колективів у діяльності юристів 15
29. Соціальні та психологічні функції спілкування 15
30. Види, засоби та форми спілкування 16
31. Характеристика особливостей і закономірностей міжгрупового і міжособистісного сприймання 16
32. Характеристика стереотипів та бар'єрів спілкування 17
33. Особливості сприймання та розуміння людини людиною 18
34. Поняття педагогічною процесу, його функції та завдання 18
35. Система принципів навчання 18
36. Форми навчання, їх характеристика 19
37. Поняття про методи навчання, їх характеристика 19
38. Взаємозв'язок форм і методів навчання, шляхи їх удосконалення 20
39. Характеристика структурних компонентів та етапів процесу навчання 20
40. Психолого-педагогічна характеристика процесу виховання об'єктів професійної діяльності юриста 20
41. Принципи виховання 21
42. Роль виховання у розвитку людини та формування її особистості 22
43. Характеристика методів виховання 22
44. Роль і місце індивідуальної виховної роботи в діяльності правознавців 23
45. Форми і методи індивідуальної виховної роботи 23
46. Процес самопізнання - основа самовиховання 24
47. Методи і прийоми самовиховання правознавців 24
48. Сутність та основні аспекти саморегуляції 24
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 26
-
Розвиток психології як науки про свідомість до формування експериментальної психології
Вступ 2
Розділ І. Особливості психології як науки. Значення психологічних знань для людини. 5
1.1. Предмет та об єкт психології. 5
1.2. Методологічні теоретичні та природничі основи психології. Принципи психології. 9
Розділ ІІ. Розділи психології. 16
2.1. Основні розділи психології. 16
2.2. Зв язок психології з іншими науками. 19
Висновки 21
Список використаної літератури 22
Cгенерировано за 0.013712 секунд
|