Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Необхідність застосування інтерактивного маркетингу і електронної торгівлі в Україні» (ID:44904)

| Размер: 52 кб. | Объем: 40 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВступ
1. Загальна характеристика аспектів розвитку маркетингу в перехідній економіці України
2. Розвиток інтерактивного маркетингу та електронної торгівлі на сучасному етапі в Україні та за кордоном
2.1 Включення України в інтеграційні процеси міжнародної електронної торгівлі
2.2 Вплив інтернет-технологій на маркетингову діяльність підприємства
3. Удосконалення системи електронної торгівлі та розробка передумов застосування інтерактивного маркетингу в Україні
Висновки та пропозиції.
Список використаної літератури
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури:

1. Хартман Амир, Сифонис Джон, Кэдор Джон. Стратегии успеха в интернет-экономике. - М.: „Лори”. - 2001. - 275 с.
2. Арланцев А.В., Попов Е.В. Синергизм коммуникационного инструментария // Маркетинг в России и за рубежом - 2001. - №1. - http://www.dis.ru/market/arhiv/2001/1/1.html
3. Голубков Е. П. Современные тенденции развития маркетинга // Маркетинг в России и за рубежом - 2000. - №4. - http://www.dis.ru/market/arhiv/2000/4/9.html
4. Коноплев Р. В., Кравцов А. Н. Реструктуризация предприятий. Развитие функции маркетинга //Доклад научно-технической конференции МГТУ - http://www.mstu.edu.ru/publish/conf/11ntk/section9/section9_25.html
5. Котлер Филип Маркетинг менеджмент / Пер. с англ. под ред. Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского. - СПб.: Питер, 2000. - 752 с. (Серия "Теория и практика менеджмента")
6. Ловчиков Д. Принципы построения маркетинговой системы - http://www.iteam.ru/articles
7. Маркетинг: Учебник/ Романов А. Н., Корлюгов Ю. Ю., Красильников С. А. и др., Под ред. Романова А. Н.. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. - 560 с.
8. Ойнер О.К., Попов Е.В. Виртуальный маркетинг и его применение на отечественных предприятиях // журнал "Маркетинг в России и за рубежом" №5, 2000 г.
9. Штерн Льюис В., Єль-Ансари Адель И., Кофлан Єнн Т. Маркетинговые каналы, 5-е изд.: Пер. с англ. - М.: Издательский дом "Вильямс", 2002. - 624 с.
10. Костюк В.Н. Информация как социальный и экономический ресурс // Финансы и статистика. – М.: 1999.
11. Примак Т.О. Маркетинг: Навчальний посібник.- К.: МАУП, 2001.- 200c.
12. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навчальний посібник.- К.: Вища школа, 1994.- 327 c.
13. Котлер Ф. Основы маркетинга: англ.- М.: Ростинтэр, 1996.- 704 c.
14. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник: Навчальне видання.- К.: Лібра, 2002.- 712 c.
15. Лиходій В.Г., Єрмошенко М.М. Маркетинг: Навчально-методичний посібник: Навчальне видання.- К.: НАУ, 2002.- 404 c.
16. Крылов И.В. Маркетинг (Социология маркетинговых коммуникаций): Учебное пособие: Навчальне видання: .- М.: Центр, 1998.- 192 c.
17. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навчальний посiбник.- К.: КНЕУ, 1997.
18. Дайновський Ю.А. Маркетинговi прийоми: Навчальний посібник: Навчальне видання: .- К.: А.С.К., 1998.- 110 c.
19. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник: Навчальне видання: .- К.: КНЕУ, 1998.- 266 c.
20. Куденко Н.В. Стратегiчний маркетинг: Навчальний посібник: Навчальне видання: .- К.: КНЕУ, 1998.- 152 c.
21. Шмидт Р.А., Райт Х. Финансовые аспекты маркетинга: Учебное пособие: Навчальне видання: англ.- М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000.- 527 c.
22. Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник: Навчальне видання: англ.- 2-е изд..- М.: Инфра-М, 1999.- 804 c.
23. Богданова Е.Л. Информационный маркетинг: Учебное пособие: Навчальне видання.- СПб.: Альфа, 2000.- 174 c.
24. Селезнев В.В. Основы рыночной экономики Украины: Учебное пособие: Навчальне видання.- К.: А.С.К., 2000.- 544 c.
25. Галаев М.Д., Баширов И.Х. Организация маркетинговой деятельности: теория и практика: Учебное пособие: Навчальне видання.- Донецк: , 2000.- 333 c.
26. Шевченко Л.С. Введение в маркетинг: Учебно-практическое пособие: Навчальне видання.- Х.: Консум, 2000.- 672 c.
27. Голубкова Е.Н. Маркетинговые коммуникации.- М.: Финпресс, 2000.- 256 c.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Необхідність застосування інтерактивного маркетингу і електронної торгівлі в Україні»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Теоретичні основи послуг електронної торгівлі
  • Електронна комерція
  • Маркетинг у практичній діяльності фірм, організацій та в суспільстві.
  • Маркетинг у практичній діяльності фірм, організацій та в суспільстві.
  • Маркетинг у практичній діяльності фірм, організацій та в суспільстві.
  • Територіальні особливості торгівельного обслуговування України
  • Необхідність розвитку електронної комерції та її структури
  • Електронна комерція
  • Електронна комерція
  • Розвиток міжнародної торгівлі в ретроспективі
Cгенерировано за 0.122742 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...