|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Облік доходів від реалізації продукції та аналіз ефективності їх формування
Вступ 3 1. Теоретико-методичні основи обліку формування та аналізу використання доходів торгівельного підприємства 5 1.1. Економічна природа та джерела утворення прибутку торгівельного підприємства 5 1.2. Економіко-правова база прибутку підприємства та його розрахунку 16 1.3. Відображення доходів від реалізації в документальному обліку 28 1.4. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства 33 2. Облік доходів від реалізації продукції 39 2.1. Порядок формування, первинний облік доходів та витрат підприємства 39 2.2. Розробка системи фінансового та податкового обліку використання прибутку підприємства 46 2.3. Звітність підприємства про фінансові результати 58 3. Методика аналізу формування та використання доходів торгівельного підприємства 65 3.1. Система економічних показників, інформаційна база та методи економічного аналізу формування та використання прибутку підприємства 65 3.2. Аналіз динаміки загального обсягу прибутку та його складових по підприємству 72 3.3. Методика факторного аналізу прибутку 77 3.4. Аналіз рентабельності продукції та беззбитковості підприємства 80 Висновки 89 Список літератури 92 Додатки 94
-
Сутність та види факторного аналізу
Вступ. 3
1. Поняття , види та етапи здійснення факторного аналізу. 3
2. Методи та етапи здійснення факторного аналізу 6
3. Детерміновані моделі факторного аналізу. 8
4.Метод ланцюгових підставок у фінансовому аналізі. 15
Висновок. 21
Література 24
-
Аналіз показників фінансового стану підприємства.
Зміст
Вступ
1.Теоретичні та методичні основи виконання роботи.
1.1. Завдання та джерела аналізу фінансового стану.
1.2. Фінансовий менеджемент та його основні елементи.
1.3. Методика аналізу фінансових результатів підприємства.
1.3.1. Методика аналізу балансового прибутку.
1.3.2. Методика аналізу чистого прибутку та його розподілу.
1.4. Аналіз фінансового стану підпиємства.
1.4.1. Основні напрямки аналізу балансу.
1.4.2. Методика аналізу ліквідності та платоспроможності.
1.4.3. Методика аналізу фінансової стабільності.
1.5.Методика регресійного аналізу.
2. Аналіз показників фінансового стану підприємства.
2.1. Аналіз фінансових результатів підприємства.
2.1.1. Аналіз балансового прибутку.
2.1.2. Аналіз чистого прибутку і його розподілу.
2.2. Аналіз фінансового стану.
2.2.1. Аналіз ліквідності і платоспроможності.
2.2.2. Аналіз фінансової стабільності.
2.2.3. Аналіз згрупованого балансу-нетто.
Висновки та пропозиції.
Список використаної літератури.
Додаток А
Додаток Б
Додаток В
Додаток Г
-
Облік розподілу прибутку
Вступ. 2
1 Види прибутку підприємства, порядок його формування і розподілу. 3
2. Облік формування фінансових результатів (прибутків і збитків). 7
3. Методика визначення та обліку чистого прибутку. 8
4. Облік нерозподіленого прибутку. 11
Висновок. 14
Список використаної літератури. 16
-
Практична робота «Аналіз прибутку підприємства»
1. Аналіз динаміки формування чистого прибутку підприємства 3
2. Аналіз динаміки прибутку підприємства за напрямками використання 6
3. Аналіз факторів, що впливають на формування чистого прибутку підприємств 8
4. Аналіз показників ефективності використання прибутку підприємства 10
5. Розрахунок чистого прибутку підприємства на наступний рік за напрямками використання 14
Додаток А 25
Додаток Б 26
Додаток В 27
-
Практична робота «Аналіз прибутку підприємства»
1. Аналіз динаміки формування чистого прибутку підприємства 3
2. Аналіз динаміки прибутку підприємства за напрямками використання 6
3. Аналіз факторів, що впливають на формування чистого прибутку підприємств 8
4. Аналіз показників ефективності використання прибутку підприємства 10
5. Розрахунок чистого прибутку підприємства на наступний рік за напрямками використання 14
Додаток А 25
Додаток Б 26
Додаток В 27
-
Організація обліку, аудиту та аналізу використання прибутку підприємства в умовах нової облікової політики
Вступ 4
Глава 1. Теоретико - методичні основи обліку формування та аналізу використання прибутку торгівельного підприємства. 7
1.1. Економічна природа та джерела утворення прибутку торгівельного підприємства. 7
1.2. Теоретичні основи розробки стратегії формування та використання прибутку торгівельного підприємства. 14
1.3. Організаційно - економічна характеристика базового підприємства . 30
Глава 2. Розробка методики економічного аналізу та аудиту використання прибутку торгівельного підприємства. 37
2.1. Система економічних показників, інформаційна база та методи бухгалтерського обліку використання прибутку. 37
2.2. Розробка системи фінансового та податкового одліку використання прибутку. 44
2.3. Поточний контроль за використанням прибутку торгівельного підприємства в умовах нової облікової політики. 54
Глава 3. Аналіз формування та використання прибутку торгівельного підприємства. 57
3.1. Система економічних показників інформаційна, база та методи економічного аналізу використання прибутку. 57
3.2. Аналіз динаміки загального обсягу прибутку та його складових по торгівельному підприємству. 62
3.3. Аналіз факторів, що вплинули на динаміку прибутку. 65
3.4. Методика факторного аналізу. 71
3.5. Аналіз напрямків розподілу та використання прибутку. 78
3.6. Основні концепції методики аудиту прибутку торгівельного підприємства та поточний контроль його використання. 81
Глава 4. Система автоматизації використання прибутку торгівельного підприємства 87
4.1. Склад та постановка задач. 87
4.2. Характеристика комплексу задач та його інформаційне забезпечення з обліку використання прибутку. 92
4.3. Вихідні документи з обліку та їх використання в управлінні підприємством. 97
Висновки і пропозиції 104
Список використаної літератури 107
-
Взаємозв’язок механізму використання прибутку з розвитком ВАТ „...”
Вступ 1
Динаміка методологічних підходів до визначення чистого прибутку підприємства і напрямків його розподілу 2
Аналіз стану економічного розвитку ВАТ КрТЗ „Констар” 7
Аналітична оцінка розподілу чистого прибутку підприємства 10
Вплив ефективності використання чистого прибутку підприємства на узагальнюючі показники його розвитку 16
Висновки 18
Література 18
-
Взаємозв’язок механізму використання прибутку з розвитком ВАТ „...”
Вступ 1
Динаміка методологічних підходів до визначення чистого прибутку підприємства і напрямків його розподілу 2
Аналіз стану економічного розвитку ВАТ КрТЗ „Констар” 7
Аналітична оцінка розподілу чистого прибутку підприємства 10
Вплив ефективності використання чистого прибутку підприємства на узагальнюючі показники його розвитку 16
Висновки 18
Література 18
-
Методика здійснення факторного аналізу фінансових результатів підприємства від реалізації продукції
23. Методика здійснення факторного аналізу фінансових результатів підприємства від реалізації продукції 3
Задача 23 8
Задача 51 10
Список використаної літератури 14
-
РОЛЬ І МІСЦЕ ПРИБУТКУ В ЕКОНОМІЦІ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 3
1. РОЛЬ І МІСЦЕ ПРИБУТКУ В ЕКОНОМІЦІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та види прибутку 5
1.2 Формування прибутку 8
1.3. Розподіл і використання прибутку 9
2. ОЦІНКА ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 13
2.1. Показники рентабельності 13
2.2. Фактори, що вливають на величину прибутку 21
3. АНАЛІЗ РОЗПОДІЛУ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 24
3.1. Аналіз утворення і розподілу чистого прибутку підприємства 24
3.2.. Аналіз використання прибутку 25
Висновки 33
ЛІТЕРАТУРА 36
Cгенерировано за 0.019689 секунд
|