Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Знижки для заохочення продажу нового товару» (ID:44005)

| Размер: 17 кб. | Объем: 15 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

1. Знижки для заохочення продажу нового товару 3
2. Державні ціни, контроль держави за цінами 8
3. Задача 10 13
Списк використаної літератури 15
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписк використаної літератури

1. Агеев Е.Я., Чепинога В.И. Маркетинг: от простого к сложному (ответы на вопросы): Учеб. пособие. - К.: Новий Світ-2000, 2004. - 421 с.
2. Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник. - 2-ге вид., перероб. і доп. - К.: Знання-Прес, 2004. - 645 с.
3. Бёрд Д. Прямой маркетинг. Бизнес здравомыслящих / Пер. с англ. - М.: Олимп-Бизнес, 2004. - 416 с.
4. Бєлянцев М.І., Петенко І.В., Прозорова І.В. Маркетингова цінова політика: Навч. посібник для студентів вищих навч. закладів. - К.: ЦНЛ, 2005. - 330 с.
5. Близнюк С.В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку. - 2-ге вид., випр., доп. - К.: Політехніка, 2004. - 400 с.
6. Буряк П.Ю., Карпінський Б.А., Карпова Я.Ю. Маркетинг: Навч. посібник для студентів вищих навч. закладів. - К.: Професіонал, 2005. - 318 с.
7. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для студентів економічних спеціальностей вищих навч. закладів. - 4-те вид., доп. - К.: Лiбра, 2006. - 717 с.
8. Гончарук Я.А., Павленко А.Ф., Скибінський С.В. Маркетинг: Навч. посібник у тестах. - 2-ге вид., доп. і перероб. - К.: КНЕУ, 2004. - 392 с.
9. Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 2005. - 392 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Знижки для заохочення продажу нового товару»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Знижки для заохочення продажу нового товару
  • Розробка нового товару
  • Розробка нового товару
  • Контрольна з комерційної діяльності посередницьких організацій
  • Особливості маркетингової стратегії при виведені нового товару на ринок
  • Визначення життєвого циклу товару та його різновиди
  • Класифікація товарів і асортиментна політика
  • Мікрохвильові печі
  • Впровадження нової продукції на підприємстві
  • Договір купівлі-продажу
Cгенерировано за 0.139317 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...