|
-
Знижки для заохочення продажу нового товару
Зміст
1. Знижки для заохочення продажу нового товару 3
2. Державні ціни, контроль держави за цінами 8
3. Задача 10 13
Списк використаної літератури 15
-
Розробка нового товару
Вступ
Розділ І. Теоретичні основи розробки нового товару 1.1 Поняття нового товару 5
1.2 Розробка нового товару, пошук ідей. 6
1.3 Задум товару 9
Розділ ІІ. Етапи розробки нового товару 11
2.1. Аналіз підприємства і напрямків його діяльності 11
2.2. Розробка проекту дослідження ідей по введенню нового товару 16
Висновки
Література 37
-
Розробка нового товару
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи розробки нового товару 5
1.1 Поняття нового товару 5
1.2 Розробка нового товару, пошук ідей. 6
1.3 Задум товару 9
Розділ ІІ. Етапи розробки нового товару 11
2.1. Аналіз підприємства і напрямків його діяльності 11
2.2. Розробка проекту дослідження ідей по введенню нового товару 15
Розділ ІІІ. Результати дослідження 29
Висновки 33
Література 36
-
Контрольна з комерційної діяльності посередницьких організацій
Зміст.
Теоретичні питання . 3
1. Комерційні зв'язки і договірні відносини з посередниками, умови продажу товарів та їх транспортування за участю посередників. 3
2. Товарні біржі та їх необхідність для комерційної діяльності. 6
3. Ціноутворення в комерційній діяльності посередників. 12
4. Система показників та методи оцінювання ефективності посередницької діяльності підприємства. 16
Практика. Варіант 8 20
Постачальник надає знижки за кількість закуплених товарів: - при обсягу закупівлі 500 шт. ціна одиниці товару - 160 грн./шт..;
- при обсягу закупівлі 1000 шт. Ціна одиниці товару - 140 грн/шт..
- при обсягу закупівлі 1200 шт. ціна одиниці товару - 125 грн/шт..
Умови закупівлі та реалізації товарів подані в таблиці 1.:
Примітка: кількість днів в .місяці прийняти рівною 30
Таблиця1.
Варіанти Кількість одиниць Ціна закупівлі Умови реалізації закуплених товарів
закупівлі товару, (шт) одиниці товару (грн.) Ціна продажу одиниці товару (грн.) Термін реалізації товару (місяців) Термін зберігання середнього запасу товару (днів) Витрати у місяць на зберігання середнього запасу, % Транспортні витрати - всього (грн.) Інші витрати (% до обсягу продажу)
1 2 3 4 5 6 7 8 9
1 500,0 160,0 190,0 6,0 40,0 1,5 5 000,0 8,0
2 1 000,0 140,0 170,0 9,0 50,0 1,3 3 000,0 7,5
3 1 200,0 125,0 160,0 12,0 70,0 1,1 3 500,0 6,5
Зміст завдання:
Вибрати варіант закупівлі та реалізації товарів, який забезпечить найбільший прибуток.
Література. 23
-
Особливості маркетингової стратегії при виведені нового товару на ринок
ПЛАН
Вступ
1. Суть та особливості маркетингової стратегії нового товару
1.1 Товар-новинка і маркетингова стратегія
1.2 Вибір каналів збуту
2. Система збуту нового товару
2.1 Ціноутворення
2.2 Реклама
Висновки
Резюме
Список літератури
-
Визначення життєвого циклу товару та його різновиди
1. Сутність товару в маркетингу 3 2. Створення нового товару 6 3. Концепція життєвого циклу товару 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 10
-
Класифікація товарів і асортиментна політика
ВСТУП
1. Класифікація товарів і асортиментна політика
2. Розроблення нового товару
3. Життєвий цикл товару
4. Якість і конкурентоспроможність товару
5. Товарні знаки й упаковка
Висновки
Список рекомендованої літератури
-
Мікрохвильові печі
Вступ 3
Розділ l. 6
1.1. Значення даного товару 6
1.2. Сировина для виробництва 7
1.3. Особливості виробництва даного товару 11
1.4. Класифікація товарів даної групи 14
1.5. Асортимент товарів, їх характеристика, відмінні особливості, поради 16
1.6. Показники якості, правила пакування, маркування 20
1.7. Висновок 24
Розділ 2. 28
2.1. Організація робочого місця продавця у відділі по продажу товару 28
2.2. Організація приймання товарів 30
2.3. Підготовка товарів до продажу 32
2.4. Розміщення та викладка товарів на робочому місці 34
2.5. Організація продажу даних товарів в магазині 37
2.6. Висновок 40
3. Список використаної літератури. 44
-
Впровадження нової продукції на підприємстві
Зміст
Вступ 3
Розділ 1: Маркетингове обгрунтовування упровадження у виробництво нової продукції 4
1.1 Визначення поняття «нового товару» 4
1.2 Оцінка ризику нововведення 5
1.3 Розробка концепції нового товару 8
1.4 Процес виходу на ринок 9
Розділ 2 19
2.1 Характеристика новостворюваного підприємством товару 19
2.2 Технічні характеристики продукції 20
2.4 Зовнішнє маркетингове середовище підприємства 23
2.5 Стратегія поведінки підприємства 24
Розділ 3 Фінансовий аспект проекту 26
Висновок 29
Список літератури: 30
-
Договір купівлі-продажу
Вступ
1. Загальні положення про договір купівлі-продажу в цивільному праві
2. Ціна товару, як істотна умова договору купівлі-продажу. Особливості договору купівлі-продажу у розстрочку
3. Форма договору купівлі-продажу
Висновок
Використана література
Cгенерировано за 0.136947 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|