|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Обґрунтування цільового розміру прибутку на перспективний період підприємства ТОВ „РКА ТУРА”
План
Вступ.......................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні основи прибутку та його планування на
перспективний період...........................................................................................5
1.1. Методологічні основи прибутку підприємства................................5
1.2. Планування прибутку підприємств та рентабельності на
перспективний період..................................................................................11
Розділ 2. Обґрунтування цільового розміру прибутку на
перспективний період підприємства ТОВ „РКА ТУРА”..................................19
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика
підприємства...............................................................................................19
2.2. Застосування стратегічного планування прибутку на
перспективний період.................................................................................23
Розділ 3. Шляхи підвищення прибутковості підприємства.............................30
Висновки...............................................................................................................36
Список використаної літератури........................................................................38
Додатки
-
„Стратегічне планування на підприємстві ” (на прикладі ТОВ „РКА Тура ”)
План
Вступ.......................................................................................................................3
1. Економічна сутність стратегічного планування.............................................5
2. Різновиди стратегії: зростання, стабілізація і виживання..............................9
3. Загальна організаційно-економічна характеристика ТОВ „РКА Тура”…..15
4. Застосування стратегічного планування на ТОВ „РКА Тура” ....................19
5. Шляхи використання інформаційних технологій при розробці стратегічних планів на ТОВ „РКА Тура”...........................................................26
6. Економічна ефективність та вдосконалення стратегічного планування на ТОВ „РКА Тура” …………………………………………………………….….29
Висновки та пропозиції........................................................................................31
Список використаної літератури.........................................................................33
Додатки
-
Аналіз прямих витрат підприємства (матеріальних та на оплату праці)
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади, обгрунтування обсягу і складу витрат 5
1.1.Оптова торгівля, основні тенденції розвитку 5
1.2.Механізм формування прямих витрат оптового підприємства 10
1.3.Методичні підходи до аналізу та плануванню витрат на перспективний період 17
Розділ 2.Аналіз динаміки та структури прямих витрат ТОВ “КМТ ЛТД” 21
2.1.Загальна характеристика комерційної діяльності ТОВ “КМТ ЛТД” 21
2.2.Аналіз структури та динаміки товарних груп 24
Структура та динаміка товарообороту ТОВ"КМТ ЛТД" 25
2.3.Аналіз стану формування по статтям та видам витрат 28
Розділ 3.Обгрунтування обсягу витрат на перспективний період 31
3.1. Оцінка стану роботи з витратами 31
3.2. Обгрунтування обсягів діяльності ТОВ “КМТ ЛТД” на перспективний період 33
3.3.Обгрунтування обсягів прямих витрат в розрізі окремих видів 37
Висновки 41
Список використаних джерел 43
Метою курсової роботи є обгрунтування розміру прямих витрат на плановий період з використанням діючих методичних підходів та їх застосування в практиці діяльності оптового торговельного підприємства.
Дослідження проводилось на даних оптового торговельного підприємства ТОВ «КМТ ЛТД», був проведений аналіз витрат за 2002-2004рр.
-
Управління прибутком торговельного підприємства у контексті забезпечення цільової конкурентоспроможності на регіональному ринку
Вступ 3
1. Зміст основних етапів управління прибутком торговельного підприємства 6
2. Дослідження формування прибутку і конкурентоспроможності торговельного підприємства ТОВ «Назва» 21
3. Обґрунтування пріоритетних цілей розвитку діяльності торговельного підприємства ТОВ «Назва» 27
4. Оцінювання розміру прибутку торговельного підприємства ТОВ «Назва», необхідного для забезпечення цільової конкурентоспроможності на регіональному ринку 30
5. Розробка плану формування можливого обсягу прибутку торговельного підприємства ТОВ «Назва» з врахуванням мобілізації резервів його зростания 33
Висновки та пропозиції 36
Список використаної літератури 39
Додаток 1. Баланс ТОВ “Назва” на 01.01.07 р., тис.грн. 43
Додаток 2. Звіт про фінансові результати ТОВ “Назва” за 2006 р., тис.грн. 46
-
Оцінка привабливості цільового ринку підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи оцінки привабливості цільового ринку підприємства 5
1.1 Цільовий ринок підприємства: сутність та значення 5
1.2 Дослідження процесу визначення привабливості цільового ринку підприємства 8
1.3 Методика оцінки цільового ринку підприємства 12
Розділ 2. Дослідження оцінки привабливості цільового ринку підприємства 18
2.1 Організаційно-економічна характеристика ТОВ „назва” 18
2.2 Аналіз можливих цільових ринків підприємства 22
2.3 Оцінка привабливості обраного цільового ринку 26
Розділ 3. Шляхи вдосконалення оцінки привабливості цільового ринку підприємства 31
3.1 Розробка комплексу заходів щодо підвищення привабливості цільового ринку підприємства 31
3.2 Розробка конкурентної стратегії підприємства, як засіб підвищення ефективності функціонування на цільовому ринку 34
Висновки та пропозиції 39
Список використаної літератури 42-43
-
Розробка політики використання прибутку торговельного підприємства
Вступ 3
1. Методологічні підходи до розробки політики використання прибутку торговельного підприємства 6
1.1 Сутність прибутку, механізм його формування та напрямки використання 6
1.2 Фактори, що впливають на використання прибутку 10
1.3 Політика використання прибутку торговельного підприємства: мета розробки, характеритиска основних етапів 14
2. Дослідження стану управління використанням прибутку на ЗАТ «Едем» 22
2.1 Характеристика підприємства 22
2.2 Аналіз формування та структури напрямків використаня прибутку на підприємстві 26
2.3 Аналіз факторів, що впливають на обсяги та структуру використання прибутку 29
2.4 Аналіз достатності та ефективності використання прибутку підприємства 34
3. Розробка політики використання прибутку на ЗАТ «Едем» на 1 квартал 2005р. 39
3.1. Обґрунтування цільового прибутку за окремими напрямами його використання 39
3.2. Оцінка можливості отримання цільового прибутку та обгрунтування заходів щодо забезпечення його досягнення 42
Висновки 49
Список літератури 53
Додаток 1 55
Додаток 2 58
-
формування та розподіл прибутку підприємств ( на прикладі підприємства)
ВСТУП 4
1. ПРИБУТОК ПІДПРИЄМСТВА, ДЖЕРЕЛА ЙОГО ФОРМУВАННЯ 5
2. НАПРЯМИ РОЗПОДІЛУ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 9
3. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРИБУТКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «ЛЕГІОН» 17
4. ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ЛЕГІОН” 26
5. АНАЛІЗ ЗАГАЛЬНОГО ОБСЯГУ, ДИНАМІКИ ТА ДЖЕРЕЛ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ТОВ „ЛЕГІОН” 31
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 37
ЛІТЕРАТУРА 39
ДОДАТКИ 41
-
Аналіз прямих витрат підприємства (матеріальних та на оплату праці)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ, ОБГРУНТУВАННЯ ОБСЯГУ І СКЛАДУ ВИТРАТ 5
1.1.Ресторанний бізнес, основні тенденції розвитку 5
1.2.Механізм формування прямих витрат підприємства ресторанного господарства 10
1.3.Методичні підходи до аналізу та плануванню витрат на перспективний період 17
РОЗДІЛ 2.ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 22
2.1.Загальна характеристика комерційної діяльності ВАТ „Ресторан „Поділля” 22
2.2. Аналіз матеріальних витрат підприємства ВАТ „Ресторан „Поділля” 24
2.3. Аналіз витрат на оплату праці 27
РОЗДІЛ 3. ПРОГНОЗУВАННЯ ОБСЯГУ МАТЕРІАЛЬНИХ ВИТРАТ ТА ВИТРАТ НА ОПЛАТУ ПРАЦІ НА ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЕРІОД 29
3.1. Прогнозування обсягу матеріальних витрат та витрат на оплату праці на 2005-2006 роки 29
3.2. Рекомендації щодо покращення діяльності підприємства ВАТ „Ресторан „Поділля” 31
ВИСНОВКИ 33
Метою курсової роботи є обгрунтування розміру прямих витрат на плановий період з використанням діючих методичних підходів та їх застосування в практиці діяльності підприємства готельно-ресторанного господарства.
Дослідження проводилось на даних ВАТ „Ресторан „Поділля”, був проведений аналіз витрат за 2002-2004 роки.
-
Аналіз формування фінансових результатів торговельного підприємства
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Прибуток підприємства. Розподілення прибутку 5
1.1. Роль і місце прибутку в економіці підприємства 5
1.2. Економічна сутність прибутку, його функції, класифікація 12
1.3. Принципи розподілу прибутку 15
Розділ 2. Аналіз формування фінансових результатів торговельного підприємства "Альфа-Плюс" 20
2.1. Аналіз формування прибутку торговельного підприємства "Альфа-Плюс" 20
2.2. Аналіз використання прибутку підприємства 27
2.3.Фактори, які впливають на динаміку зміни прибутку ТП "Альфа-Плюс" 30
Розділ 3. Шляхи максимізації прибутку 34
3.1. Формування прибутку підприємства на наступний період 34
3.2. Основні напрямки використання прибутку підприємства на наступний період 39
Висновок 42
Список використаної літератури 44
Додатки 46
-
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА АНАЛІЗУ РОЗПОДІЛУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ГОСПОДАРОЧКА”
ЗМІСТ
ВСТУП.....................................................................................................................
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОНЯТТЯ ПРИБУТКУ ТА ПРАКТИКА
ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА...........................................
1.1. Сутність прибутку та необхідність аналізу прибутковості................
1.2. Загальноприйнята практика використання прибутку
підприємства................................................................................................
1.3. Вплив окремих чинників на зростання прибутковості
підприємства..................................................................................................
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА АНАЛІЗУ РОЗПОДІЛУ ТА
ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА
ТОВ „ГОСПОДАРОЧКА”.....................................................................................
2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ „Господарочка”..........
2.2. Аналіз розподілу та використання прибутку
ТОВ „Господарочка”....................................................................................
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ РОЗПОДІЛУ ТА
ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА..............................................
ВИСНОВКИ............................................................................................................
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...............................................................
ДОДАТКИ
Cгенерировано за 0.019338 секунд
|