|
-
Товарознавство парфумерної продукції
Товарознавство парфумерної продукції
Список використаної літератури
-
Супермаркет як сучасний етап торгового підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП........................................................................................................................ 3
1. Супермаркет як сучасний етап торгового підприємства................................... 4
2. Характеристика торгового підприємства.......................................................... 7
3. Основні етапи та принципи формування асортименту торгівлі....................... 11
4. Управління товарними запасами в супермаркеті............................................... 24
5. Напрямки удосконалення структури асортименту в супермаркеті.................. 34
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ............................................................................... 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ................................................................. 39
ДОДАТОК А.............................................................................................................. 40
ДОДАТОК Б............................................................................................................... 41
-
Облік купівлі продажу іноземної валюти
Список використаної літератури.
1. Сопко В.В. Бухгалтерський облік у підприємстві. Київ 1995 рік. 266 с.
2. Бухгалтерський облік в торгівлі. Підручник / За ред. проф.. Ф.Ф. Бутинця та доц.. Н.М. Малюги. – Житомир: ПП “Рута”, 2002. – 576с.
3. С.Н. Ткаченко «Основи бухгалтерського обліку» Київ 1996 рік. 311с.
4. Облік в галузях економічної діяльності: торгівля, автотранспорт, будівництво. / За ред. проф.. Ф.Ф. Бутинця. – Житомир: ПП “Рута”, 2001 – 288с..
5.В.М. Івахненко Курс економічного аналізу: Напвч. Посіб. – К.: Знання - Прес, 2000. –207с.
6.“Інструкція про застосування плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій підприємств” Наказ МФУ від 30.11.99р. №291.
7.Бухгалтерський фінансовий облік. Підручник / за ред. проф.. Ф.Ф.Бутинця. 3-є вид., перероб. і доп. – Житомир: ЖІТІ, 2001. –672с.
-
Дослідженя одного аспекту проектного аналізу (економічного аналізу)
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні основи аналізу реалізації продукції 4
1.1 Визначення поняття «реалізація продукції» 4
1.2 Теоретичні основи аналізу реалізації продукції 6
2. Аналіз реалізації продукції 11
Висновок 16
Список літератури 18
-
Аналіз реалізації продукції та маркетингової діяльності підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні основи аналізу реалізації продукції 4
1.1 Визначення поняття «реалізація продукції» 4
1.2 Теоретичні основи аналізу реалізації продукції 6
2. Аналіз реалізації продукції 11
3. Напрямки збільшення обсягу реалізації продукції і розробка маркетингового плану 15
3.1 Напрямки збільшення обсягу реалізації продукції 16
3.2 Розробка маркетингового плану підприємства 21
Висновок 25
Список літератури 27
-
Методичні основи обліку реалізації продукції
Вступ 3
Розділ 1. Реалізація продукції (товарів, послуг) як основне джерело доходів підприємства 6
1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, послуг) підприємством 6
1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 8
1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 12
1.4. Організаційно-економічна характеристика ресторану “Експрес” 16
Розділ 2. Методичні основи обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.1. Оцінка стану організації аналітичного обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.2. Синтетичний облік реалізації продукції (товарів, послуг) 31
Розділ 3. Аналіз та аудит реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.1. Інформаційна база та основні методи економічного аналізу реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.2. Методика загального аналізу результатів реалізації продукції (товарів, послуг) 39
3.3. Основні концепції методики аудиту реалізації продукції (товарів, послуг) 46
Висновки та пропозиції 50
Список використаної літератури 53
Додатки 561
-
Основні завдання та функції маркетингу
Завдання:
1. Основні завдання та функції маркетингу
2. Практичні аспекти реалізації функцій маркетингу
3. Маркетингове дослідження потреб покупців в супермаркеті „Фуршет”
-
Аналіз використання ресурсів, виробничої (економічної) діяльності, та фінансово-економічних показників підприємства
Вступ 3
1. Характеристика підприємства, продукції. 5
2. Організація і управління. 8
3. План маркетингу. 5
4. Персонал підприємства, його аналіз. 12
5. Виробництво та реалізація продукції, послуг. 16
6. Заробітна плата та відрахування з неї. Аналіз фонду заробітної плати. 18
7. Забезпеченість підприємства основними фондами та їх ефективне використання. 19
8. Собівартість, прибуток та рентабельність продукції, послуг. 24
9. Основні фінансово-економічні показники діяльності фірми. 29
Висновки 33
Список літератури 35
-
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ)
ВСТУП 3
1. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, РОБІТ, ПОСЛУГ) ЯК ОСНОВНЕ ДЖЕРЕЛО ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) підприємством 5
1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 10
1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 14
2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ) 17
2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 17
2.2. Визначення ціни реалізованих товарів та наданих послуг 23
2.3. Документальне оформлення операцій з реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 26
2.4. Критична оцінка стану обліку реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 31
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
ДОДАТКИ
-
Аналіз структури витрат за елементами калькуляції
З м і с т
Вступ 3
1. Загальна характеристика витрат на виробництво надання послуг 5
1.1 Обґрунтування сутності витрат та їх класифікація 5
1.2 Витрати на собівартість продукції 7
1.3 Загальна характеристика підприємства 10
2. Аналіз структури витрат за елементами калькуляції 12
2.1 Аналіз витрат на 1 грн товарної продукції 12
2.2. Аналіз витрат за економічними елементами та за статтями калькуляції 15
2. 3 Аналіз прямих матеріальних витрат 20
2.4. Аналіз витрат на оплату праці та на обслуговування виробництва 22
3. Шляхи зниження собівартості продукції на підприємстві Київська Продовольча Компанія 28
3. 1. Аналіз собівартості одиниці продукції 28
3.2 Реалізація окремих виробів продукції 32
Висновки 35
Список використаної літератури 38
-
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАВДАННЯ АНАЛІЗУ ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ
ЗМІСТ
Вступ
РОЗДІЛ 1. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАВДАННЯ АНАЛІЗУ ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ
1.1. Економічний зміст процесу виробництва і реалізації продукції на підприємстві
1.2. Завдання аналізу виручки від реалізації продукції
1.3. Джерела інформації для аналізу виручки від реалізації продукції
1.4. Методики аналізу виручки від реалізації продукції
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ВАТ „ПівдГЗК”
2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства та аналіз його фінансового стану
2.3. Аналіз виконання плану по асортименту та структурі
2.2.Аналіз виконання плану по реалізації продукції
2.4. Розрахунок структури реалізованої продукції та структурних зрушень
2.5. Аналіз виконання програми реалізації продукції за рахунок впливу екстенсивних та інтенсивних факторів
2.6. Аналіз впливу факторів на виконання обсягу реалізації
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ВАТ „ПівдГЗК”
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Cгенерировано за 0.139424 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|