|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Контрольна робота з ділової української мови
1. Розкрийте поняття літературної мови та мовної норми. Наведіть приклади літературних норм.
2. Напишіть автобіографію. Назвіть основні реквізити автобіографії.
3. Запишіть подані словосполучення українською мовою, дотримуючись правил вживання подвоєння букв.
4. Оформіть документ. Назвіть реквізити цього документа.
5. Від поданих власних назв утворіть прикметники за допомогою суфікса -ськ- і, де можливо, іменники за допомогою суфікса -ств-.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:
-
Контрольна робота з української мови
1. Що таке фонетика? Звуки мови. Чому звуки поділяються на голосні й приголоснії Склад голосних української мови. Склад приголосних української мови. Дзвінкі й глухі приголосні. Тверді й м'які приголосні. Вимова м'яких приголосних. Звукосполучення ДЗ, ДЖ, їх вимова. Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт. Що таке звук, а що таке буква і яка між ними відповідність1? Співвідношення звуків і букв Я, Ю, Є, І, Щта їх звукове значення. Букви Г, Ґ та їх звукове значення. Позначення м'якості приголосних на письмі буквами Ь, Я, Ю, Є, І.
2. Ритміко-інтонаційне членування мовлення. Що таке склад (основні правила складоподілу; які є склади в українській мові)? Що таке наголос (характеристика українського наголосу)? Основні правила переносу.
3.Правила вживання та написання м'якого знака. Правила вживання апострофа. Правила вимови слів з апострофом. Написання сполучень ЙО та БО.
4. Правопис власних та загальних назв. Правила вживання великої літери: а) у власних назвах з одного слова; б) у власних назвах, які складаються з кількох слів. Написання слів іншомовного походження.
5. Чергування голосних української мови: а) 3 чим пов'язане чергування [о], [е] з [і]. Які є відхилення від закономірностей цього чергування, б) Коли чергуються [о] з [е] після шиплячих звуків та []]; у яких випадках порушується це чергування?
6. Чергування приголосних звуків: [г] - [ж] -[з'], [к] - [ч] -[ц']» [х] - [ш] -[с']. Які зміни приголосних звуків відбуваються при словозміні та при словотворенні. Зміни приголосних при творенні відносних прикметників і прислівників за допомогою суфікса -СБК-, вищого ступеня прикметників з допомогою суфікса -Ш-; іменників за допомогою суфікса -СТВ-, іменників із суфіксом -ИН- від прикметників на -СЬК-, -СК-, -ЦБК-.
1. Вимова груп приголосних (уподібнення, спрощення}. Спрощення в групах приголосних звуків. Групи приголосних, у яких відбувається спрощення. Подвоєння та подовження приголосних. Вимова подовжених і подвоєних приголосних. Які приголосні подовжуються і за якої умови? Що таке збіг однакових приголосних, коли він відбувається?
8.Що таке морфологія? Що вивчає морфологія? За якими ознаками визначаються частини мови? Будова слова. Значущі частини слова (корінь, префікс, суфікс, закінчення). Словотвір. Твірні основи при словотворенні. Основа похідна й непохідна. Основні способи словотворення в українській мові (морфологічні та неморфологічні). Основні способи творення іменників, прикметників, дієслів.
9. Складні слова. Способи їх творення. Сполучні голосні О, Е у складних словах. Написання складних слів (іменників, прикметників, прислівників, сполучників) разом і через дефіс. Творення і правопис складноскорочених слів.
-
Правопис складних іменників
1. Іменник як частина мови 2
2. Творення складних іменників, які пишуться разом 7
3. Моделі творення складних іменників, що пишуться через дефіс 8
Література 10
-
"Нові слова. Їх творення і функціонування в сучасній англійській мові."
План.
ВСТУП 3
ОСНОВНА ЧАСТИНА. 5
Розділ І. Неологізми. Способи творення неологізмів у сучасній англійській мові.
§ 1. Фонологічні неологізми.
§ 2. Запозичення.
§ 3. Синтаксичні неологізми. Способи творення синтаксичних неологізмів.
Розділ ІІ. Науково-технічний прогрес та місце неологізмів у ньому.
ВИСНОВОК. 30
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА. 32
ДОДАТОК №1. . 34
-
Критерії оцінки альтернативних варіантів управлінських рішень
Зміст:
1. Критерії оцінки альтернативних варіантів управлінських рішень.........3
2. Аналіз ефективності та якості варіантів управлінських рішень.............7
Список літератури..........................................................................................16
-
Критерії оцінки альтернативних варіантів управлінських рішень
Зміст:
1. Критерії оцінки альтернативних варіантів управлінських рішень.........3
2. Аналіз ефективності та якості варіантів управлінських рішень.............7
Список літератури..........................................................................................16
-
Соціальне забезпечення осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Вступ 2
1. Організація єдиного державного обліку осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 3
2. Пенсійне забезпечення осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 4
3. Державні допомоги особам, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС 6
4. Захист дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи 10
Висновки 15
Список використаних джерел 16
-
Ділова мова і література
Контрольна робота з української мови № 4 3
Дати короткі визначення мовознавчих понять та чітке формулювання правил навести по 10 прикладів. 3
1. Займенник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Співвіднесеність займенників з іменниками, прикметниками і числівниками. 3
2. Розряди займенників за значенням: особові, зворотні, присвійні, вказівні, означальні, питальні, відносні, неозначені, заперечні; їхні морфологічні ознаки. Особливості їх відмінювання та написання. Способи творення займенників. Написання разом і через дефіс. Написання займенників з прийменником. 4
3. Прислівник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. 5
4. Розряди прислівників. Ступені порівняння якісно-означальних прислівників, творення простої та складеної форм вищого та найвищого ступенів порівняння прислівників. Зміни приголосних при творенні вищого ступеня прислівників. 6
5. Написання прислівників разом і через дефіс. Особливості написання й та і в кінці прислівників; написання н та нн у прислівниках. Правопис НЕ, НІ з прислівниками. Способи творення прислівників. 7
6. Дієслово, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Форми дієслова. Перехідні та неперехідні дієслова. 9
8. Дієвідміни дієслів, особливості дієвідмінювання. Час дієслова. Морфологічні ознаки дієслів теперішнього, минулого і майбутнього часу. Способи творення дієслів. 12
9. Дієприкметник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Активні та пасивні дієприкметники, їх творення та написання. Відмінювання дієприкметників. НЕ з дієприкметниками. Правопис -Н- у дієприкметниках та -НН- у прикметниках дієприкметникового походження. Дієприкметниковий зворот. 13
10. Дієприслівник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Творення дієприслівників доконаного та недоконаного виду. Написання НЕ з дієприслівниками. Написання -Й в кінці дієприслівників. Дієприслівниковий зворот. 16
-
Лексико-сементичні трансформації. Прийом смислового розвитку при перекладі (модуляція)
Вступ 3
1. Види лексично-семантичних трансформацій 4
2. Причини виникнення лексично-граматичних трансформацій 6
3. Модуляція 11
Висновок 12
Список використаних джерел 13
-
Пенсії, пільги і компенсації особам, які постраждали внаслідок катастрофи
ЗМІСТ
ВСТУП...........................................................................................................3
Розділ 1. Статус осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.....................................................................................................5
1.1 Визначення осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи....................................................................................................5
1.2 Категорії осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи. Визначення дітей, які належать до потерпілих від катастрофи та як відбилися наслідки Чорнобильської катастрофи на дітях...............................................................................................................8
Розділ 2. Пенсії, пільги і компенсації особам, які постраждали внаслідок катастрофи................................................................................13
2.1.Пільги та компенсації потерпілим дітям та їх батькам.....................13
2.2 Компенсації та пенсії особам віднесеним до категорій 1, 2, 3, 4.. ...18
ВИСНОВКИ.................................................................................................32
Список використаної літератури...............................................................34
Cгенерировано за 0.008471 секунд
|