|
-
Тема „втраченої генерації” у творчості Е.Хемінгуея
ПЛАН
Вступ
Глава 1. Поняття „втраченої генерації” у збірнику новел „В наш час”.
Глава 2. „Втрачене покоління” в романах „Фієста” та „Прощавай, зброя”.
Глава 3. Характеристика типів „втраченого покоління”.
Висновки
Список використаної літератури
-
Образи Ахілла й Гектора як уособлення ідеалу людини, героя, воїна
Образи Ахілла й Гектора як уособлення ідеалу людини, героя, воїна
-
Перемогти в собі звіра - це особиста проблема героя чи вічна проблема кожної людини за твором Педро Кальдерона "Життя це сон".
Перемогти в собі звіра - це особиста проблема героя чи вічна проблема кожної людини за твором Педро Кальдерона "Життя це сон".
-
Філософія Відродження
1. Антропоцентричний характер філософії епохи Відродження 3
2. Гуманізм як світоглядний феномен Ренесансу 5
3. Протестантизм як ренесансний феномен 9
Список використаної літератури 13
-
Філософія епохи Відродження
ЗМІСТ
1. Антропоцентричний характер філософії епохи Відродження 3
2. Гуманізм як світоглядний феномен Ренесансу 4
3. Протестантизм як ренесансний феномен 6
Список використаної літератури 9
-
ПРАВА ЛЮДИНИ. ЗАГАЛЬНИЙ ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
З М І С Т:
Вступ.................................................................................................................... 3
1. Взаємозв’язок людини та права.................................................................... 5
2. Історія ідеї прав людини............................................................................... 8
3. Поняття права людини.................................................................................. 13
4. Основні права людини і громадянина......................................................... 18
4.1. Класифікація прав людини......................................................................... 19
4.2. Міжнародні стандарти в галузі прав людини........................................... 25
5. Система обов’язків людини та громадянина............................................ 27
6. Система гарантій прав людини та громадянина....................................... 31
7. Соціально – правовий механізм прав людини.......................................... 34
8. Міжнародний захист прав людини............................................................. 37
Висновки.............................................................................................................. 39
Перелік використаних джерел........................................................................... 41
-
Майбутнє Діка Сенда – юного героя роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан»
Майбутнє Діка Сенда – юного героя роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан»
-
Майбутнє Діка Сенда – юного героя роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан»
Майбутнє Діка Сенда – юного героя роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан»
-
Образ романтичного героя в поезія Міцкевича
Тема: Образ романтичного героя в поезія Міцкевича
Предмет: Зарубіжна література
Вид: Твір
-
Внутрішня драма головного героя роману Стендаля «Червоне і чорне» шлях від наполеонізму до злочину.
Внутрішня драма головного героя роману Стендаля «Червоне і чорне» шлях від наполеонізму до злочину.
-
КУЛЬТУРА, ЯК СПЕЦИФІЧНА ФОРМА СОЦІАЛЬНОГО ЖИТТЯ СУСПІЛЬСТВА
Вступ 3
1. Поняття та ідея культури 3
2. Культура як соціальний феномен 8
2.1. Соціальна сутність культури 8
2.2. Структурні елементи та форми вияву культури в житті людини і суспільства 12
2.3. Особливості національної культури у контексті відродження українського соціуму 15
Висновок 17
Список використаної літератури 18
Cгенерировано за 0.752972 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|