|
-
Собівартість реалізованої продукції, робіт та послуг
ПЛАН
1. Собівартість реалізованої продукції, робіт та послуг 3
2. Поняття: одноелементні витрати 10
-
СОБІВАРТІСТЬ РЕАЛІЗОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ, РОБІТ І ПОСЛУГ
ПЛАН
1. СОБІВАРТІСТЬ РЕАЛІЗОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ, РОБІТ І ПОСЛУГ 3
2. ПОНЯТТЯ: ОДНОЕЛЕМЕНТНІ ВИТРАТИ 12
ЛІТЕРАТУРА 15
-
СОБІВАРТІСТЬ РЕАЛІЗОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ, РОБІТ І ПОСЛУГ
ПЛАН
1. СОБІВАРТІСТЬ РЕАЛІЗОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ, РОБІТ І ПОСЛУГ 3
2. ПОНЯТТЯ: ОДНОЕЛЕМЕНТНІ ВИТРАТИ 12
ЛІТЕРАТУРА 15
-
Визначте фінансові результати від операційної діяльності підприємства відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку....
Визначте фінансові результати від операційної діяльності підприємства
відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку:
1. Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг),
грн. – 8300
2. Відрахування з доходу, грн.:
- податок на додану вартість – 1490
- акцизний збір – 420
- інші відрахування – 370
3.Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг), грн. – 4100
4. Інші операційні доходи, грн. – 1840
5. Адміністративні витрати, грн. – 1160
6. Витрати на збут, грн. – 420
7. Інші операційні витрати, грн. – 960
-
ОБЛІК РЕАЛІЗАЦІЇ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ, РОБІТ, ПОСЛУГ
ВСТУП 3 Розділ I. Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг. 5 1.1. Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 5 1.2. Характеристика рахунків, призначених для обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 8 Розділ II. Облік реалізації готової продукції, робіт, послуг 11 2.1. Порядок формування первісної вартості готової продукції, робіт, послуг 11 2.2. Документування господарських операцій, пов’язаних з рухом готової продукції 14 2.3. Організація аналітичного обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 17 2.4. Бухгалтерське відображення операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, робіт, послуг 19 Розділ III. Автоматизація обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг. 30 ВИСНОВКИ 35 Список використаних джерел 38 Додатки 40
-
Собівартість продукції, фактори, які впливають на її величину
ЗМІСТ
Вступ.........................................................................................................................3
1 Собівартість продукції, фактори, які впливають на її величину.....................6
1.1 Собівартість промислової продукції............................................................11
2 Інформаційні джерела, які використовуються для аналізу
собівартості, їх характеристика..........................................................................15
3 Організаційно-економічна характеристика підприємства...............................19
4 Собівартість продукції та резерви її зниження на підприємстві....................21
4.1 Аналіз динаміки операційних витрат на 1 грн. вартості
реалізованої продукції.................................................................................24
4.2 Аналіз впливу чинників зміни витрат на 1 грн. вартості
реалізованої продукції.................................................................................25
4.3 Аналіз впливу складу продукції за віком її випуску
на зміни витрат на 1 грн. вартості реалізованої продукції.....................26
4.4 Аналіз впливу собівартості окремих груп продукції за рівнем
їх рентабельності.....................................................................................28
4.5 Аналіз собівартості за калькуляційними статтями витрат.....................29
Висновки та рекомендації....................................................................................32
Список використаної літератури..........................................................................35
-
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ)
ВСТУП 3
1. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, РОБІТ, ПОСЛУГ) ЯК ОСНОВНЕ ДЖЕРЕЛО ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) підприємством 5
1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 10
1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 14
2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ) 17
2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 17
2.2. Визначення ціни реалізованих товарів та наданих послуг 23
2.3. Документальне оформлення операцій з реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 26
2.4. Критична оцінка стану обліку реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 31
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
ДОДАТКИ
-
Особливості оцінки та обліку наявності і руху готової продукції на підприємстві
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти обліку готової продукції, робіт, послуг 5
1.1. Економічна природа готової продукції: обліковий аспект 5
1.2. Класифікація готової продукції (робіт, послуг) в бухгалтерському обліку 15
2. Особливості визнання, оцінки та обліку наявності і руху готової продукції на підприємстві 18
2.1. Економічна характеристика діяльності ЗАТ „Случ” 18
2.2. Загальні аспекти організації обліку на підприємстві 26
2.3. Методологія обліку готової продукції, робіт, послуг 29
2.3.1. Порядок визначення первісної вартості готової продукції (робіт, послуг) 29
2.3.2. Документування операцій з руху готової продукції (робіт, послуг) 31
2.3.3. Синтетичний та аналітичний облік готової продукції 33
2.3.4. Відображення інформації про готову продукцію (роботи, послуги) в облікових регістрах та розкриття інформації у фінансовій звітності. 39
2.4. Методика проведення інвентаризації готової продукції, робіт, послуг 42
3. Пропозиції з удосконалення обліку готової продукції, робіт, послуг 48
Висновки 50
Список використаних джерел: 53
-
Організація і методика обліку та аналізу реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)
ВСТУП 3 РОЗДІЛ I 7 Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг на підприємстві 7 1.1 Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 7 1.2 Організація і методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 11 1.3 Теоретичні основи аналізу реалізації готової продукції, товарів робіт, послуг 22 РОЗДІЛ II 30 Організація та методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг на підприємстві 30 2.1 Документування господарських операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів робіт, послуг 30 2.2 Організація аналітичного та синтетичного обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 35 2.3 Методика відображення операцій пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів, робіт, послуг 40 2.4 Автоматизація обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 50 РОЗДІЛ ІІІ 61 Організація та методика аналізу реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг в Асоціації «Укрліссервіс» 61 3.1 Завдання, напрямки аналізу, джерела інформації реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 61 3.2 Методика аналізу операцій пов язаних з реалізацією готової продукції, товарів, виконаних робіт (послуг) 70 3.3 Особливості аналізу та контролю за відображенням результатів в обліку і фінансовій звітності реалізації готової продукції 81 ВИСНОВОК 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 102 ДОДАТКИ 107
-
Облік і аналіз реалізації готової продукції (робіт, послуг)
ЗМІСТ:
Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти обліку готової продукції, робіт, послуг
1.1. Економічна сутність та трактування поняття „Готова продукція”, „роботи”, „послуги”.........................................................................................................5
1.2. Аналітичний огляд та систематизація наукових поглядів щодо обліку готової продукції (робіт, послуг).....................................................................6
1.3. Класифікація готової продукції (робіт, послуг) в бухгалтерському обліку ...............................................................................................................................23
1.4. Порівняльна характеристика національних та міжнародних стандартів з обліку готової продукції (робіт, послуг).............................................24
Висновки до 1-го розділу................................................................................ 27
Розділ 2. Організація і ведення бухгалтерського обліку готової продукції (робіт, послуг) на ТзОВ „Інтер”
2.1. Організаційно-економічна характеристика ТзОВ „Інтер”...............28
2.2. Організаційні аспекти бухгалтерського обліку на ТзОВ „Інтер”.....35
2.3. Особливості обліку готової продукції (робіт, послуг) на ТзОВ „Інтер” .............................................................................................................................38
2.3.1. Порядок визначення первісної вартості готової продукції (робіт, послуг)..............................................................................................................................38
2.3.2. Документування операцій з руху готової продукції (робіт, послуг)...............................................................................................................................41
2.3.3. Синтетичний та аналітичний облік готової продукції (робіт, послуг)...............................................................................................................................43
2.3.4. Інвентаризація готової продукції (робіт, послуг)............................47
2.3.5. Відображення даних про готову продукцію (роботи, послуги) в облікових регістрах та розкриття інформації у фінансовій звітності ..................52
2.4. Особливості обліку експортних операцій.............................................56
2.5. Особливості управлінського обліку готової продукції (робіт, послуг) ..............................................................................................................................59
Висновки до 2-го розділу ................................................................................66
Розділ 3. Організація аналізу і контролю готової продукції на ТзОВ „Інтер”
3.1. Аналіз ефективності використання готової продукції (робіт, послуг) і оцінка фінансового с тану підприємства ................................................68
3.2. Комп’ютеризація обліку готової продукції .........................................82
3.3. Організація аудиту на ТзОВ „Інтер” .....................................................86
3.4. Шляхи удосконалення обліку, аналізу і контролю ..........................96
Розділ 4. Охорона праці у ТзОВ „Інтер”
4.1. Загальні положення ..................................................................................98
4.2. Особливості охорони праці на ТзОВ „Інтер”.....................................100
Висновки та пропозиції .................................................................................106
Список літературних джерел.........................................................................110
Cгенерировано за 0.855326 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|