|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Політика підприємства по навчання посадових осіб та спеціалістів
Зміст
1. Політика підприємства по навчання посадових осіб та спеціалістів 3
2. Перевірка знань посадових осіб і спеціалістів 12
Література 16
-
Політика підприємства по навчання посадових осіб та спеціалістів
Зміст
1. Політика підприємства по навчання посадових осіб та спеціалістів 3
2. Перевірка знань посадових осіб і спеціалістів 12
Література 16
-
Навчання та перевірка знань посадових осіб і спеціалістів
Зміст
Вступ 3
1. Навчання та перевірка знань посадових осіб і спеціалістів 4
2. Інструктажі з питань охорони праці, їх види 5
3. Стажування як метод навчання та допуск працівників до роботи 8
Висновки 11
Література 12
-
. Звітність підприємств і організацій з питань охорони праці
Зміст
1. Звітність підприємств і організацій з питань охорони праці 3
2. Навчання та перевірка знань посадових осіб і спеціалістів 15
Література 16
-
. Звітність підприємств і організацій з питань охорони праці
Зміст
1. Звітність підприємств і організацій з питань охорони праці 3
2. Навчання та перевірка знань посадових осіб і спеціалістів 15
Література 16
-
НАВЧАННЯ, ІНСТРУКТУВАННЯ, ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ
Вступ
1. Навчання та перевірка знань з питань охорони праці
1.1. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці працівників
1.2. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб і спеціалістів
1.3. Вивчення питань охорони праці в закладах освіти
2. Інструктажі з питань охорони праці
Література
-
Форми організації навчального процесу у вищій школі
1. «Технологія навчання» та «технологія у навчанні». Визначити термінологію та узагальнити ці поняття 2 2. Поняття про організаційні форми навчання. Класифікація форм навчання. Методична концепція лекційного курсу. Види і методика проведення семінарських, практичних, лабораторних занять 5 3. Форми контролю, обліку й оцінки знань, умінь та навичок студентів. Структура активності викладача і студентів, засвоєння алгоритму оптимізації взаємин викладача зі студентами в процесі навчання, структурні компоненти професійної адаптації молодого спеціаліста 9 4. Організаційно-діяльнісна гра як засіб вирішення дослідницьких завдань. Ділові ігри для досягнення цілей навчання і виховання майбутніх спеціалістів. Ігрове моделювання педагогічних ситуацій 12 Література 16
-
Державна служба і її види
Зміст
Вступ 3
1. Управління в адміністративно-територіальних одиницях 5
1. Місцеве самоврядування 5
а) Основні системи місцевих органів самоврядування і управління 5
б) Риси місцевого самоврядування в Україні 10
ІІ. Державна служба і її види 17
1. Державний службовець 17
а) Ознаки державного службовця 17
2. Посадова особа 24
а) категорії посадових осіб залежно від їх статусу 24
б) Категорії посадових осіб залежно від обсягу посадових повноважень 25
3. Служба в органах внутрішніх справ 26
Висновок 37
Нормативні акти 39
Література 39
-
Державна служба і її види
Зміст
Вступ 3
1. Управління в адміністративно-територіальних одиницях 5
1. Місцеве самоврядування 5
а) Основні системи місцевих органів самоврядування і управління 5
б) Риси місцевого самоврядування в Україні 10
ІІ. Державна служба і її види 17
1. Державний службовець 17
а) Ознаки державного службовця 17
2. Посадова особа 24
а) категорії посадових осіб залежно від їх статусу 24
б) Категорії посадових осіб залежно від обсягу посадових повноважень 25
3. Служба в органах внутрішніх справ 26
Висновок 37
Нормативні акти 39
Література 39
-
Дистанційна освіта як нова технологія навчання
Зміст
Вступ 3
1. Дистанційне навчання в педагогічній освіті 5
1.1. Дистанційна освіта за кордоном та в Україні 5
1.2. Проблеми розвитку технологій дистанційного навчання в Україні 9
1.3. Основні принципи і характерні риси дистанційної освіти 11
2. Прикладні дослідження й розробки в області дистанційної освіти 14
2.1. Наукові основи й методики створення комп'ютерних засобів підтримки навчання 14
2.2. Дидактико методичні комплекси в системі дистанційного навчання 18
2.3. Технологія розробки дистанційних навчальних програм 20
3. Перспективи розвитку дистанційного навчання в Україні 28
Висновок 34
Список використаної літератури 36
Мета дослідження – здійснити цілісний науковий аналіз сучасного стану та перспектив розвитку дидактичної системи.
При цьому вирішувалися такі конкретні наукові задачі:
Обґрунтувати основні засади побудови систем контролю знань в післядипломному навчанні.
Обґрунтувати структуру та розглянути методологію побудови інструментальних засобів системи дистанційного навчання і контролю знань на базі Інтернет-технологій.
Обґрунтувати оцінку валідності процедури контролю знань на базі Інтернет-технологій.
Об’єктом дослідження є технологія дистанційного навчання і контролю знань.
Предметом дослідження є система дистанційного навчання і контролю знань на базі Інтернет-технологій.
Cгенерировано за 0.008453 секунд
|