Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Теоретичні аспекти організації санітарної служби підприємств ресторанного господарства» (ID:41551)

| Размер: 162 кб. | Объем: 42 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст


Вступ 3

Розділ 1. Теоретичні аспекти організації санітарної служби підприємств ресторанного господарства 5
1.1. Напрямки діяльності підприємств ресторанного господарства 5
1.2. Необхідність забезпечення санітарно благополуччя в ресторанах 8

Розділ 2. Характеристика досліджуваного підприємства 13
2.1. Загальна характеристика готельно-ресторанного комплексу „Русь” 13
2.2. Характеристика торгових приміщень (обладнання, столова, білизна столовий посуд та прибори) 14

Розділ 3. Аналіз організації санітарної служби досліджуваного підприємства 17

Розділ 4. Резерви вдосконалення організації санітарної служби в досліджуваному підприємстві 24

Висновки 33

Список використаних джерел 37
Додатки 39
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаних джерел

1. Закон України “Про забезпечення санітарного та епідемічного
благополуччя населення” від 24 лютого 1994 року N 4004-XII
//ВВР 1994, N 27, С.218
2. Санітарні правила для підприємств громадського харчування. Затверджено МОЗ 19 березня 1991 року.
3. Армстронг М. Основы менеджмента. Как стать лучшим руково¬дителем. Ростов-на-Дону: "Феникс", 1998. – 184 с.
4. Бабанский А.В. Системы непрерывного улучшения продуктов и процессов. — Мн.: "Экоперспектива", 1999. — 237 с.
5. Богущева В. И. Бары и рестораны. Искусство обслуживания. Серия «Учебники и учебные пособия». Ростов-на-Дону: «Феникс», 1999 - 352 с.
6. Браймер Р.А. Основы управления в индустрии гостеприимства. – М.: Аспект Пресс, 1995. – 478 с.
7. Виханский О.С., Наумов Л.И. Менеджмент. 2-е изд. — М.: Фир¬ма Гардарика, 1996. – 248 с.
8. Герчикова И.Н. Менеджмент. Учебник. Второе изд., перераб. и дополи.- М.: ЮНИТИ, 1995.- 408 с.
9. Глухов В.В. Основы менеджмента.— Санкт-Петербург: Спе¬циальная литература, 1995.— 327 с.
10. Глущенко В.В., Захарова Е.В., Тихомиров Ю.В. Теория управления: Учебный курс.- М.: ВЕСТНИК, 1997.- 332 с.
11. Гуляев В.Г. Организация туристической деятельности: учебное пособие. М.,1996. – 348 с.
12. Дункан Джек У. Основополагающие идеи в менеджменте: Уроки основоположников менеджмента и управленческой практики. Пер. с англ.- М.: Дело, 1996.- 272 с.
13. Жигалов І.Т. Основи менеджменту і управлінської діяльності: Підручник. К.: Вища школа. 1994.— 224 с.
14. Жмалев В.Г., Шимановська Л.М. Основи менеджменту і управлінської діяльності.— К.: Україна, 1994.— 454 с.
15. Захарченко М. Н. Обслуживание на предприятиях общественного питания. Учебник. 1986. – С. 155-158.
16. Зигерт В., Ланг Л. Руководить без конфликтов. – М.: Экономика, 1990.-287 с.
17. Каpягін Ю. Інтегpація Укpаїни в світовий туpистичний бізнес // Укpаїна в світовому економічному пpостоpі: Матеpіали 2-го конгp. Міжнаp. укp. екон.асоц.- К., 1996.- С.100-103.
18. Кузнєцова Н. М. Основи економіки ресторанно-ресторанного господарства. – Київ, 1997. – 200 с.
19. Кузьмін О.Е. Сучасний менеджмент: Навч. прикладний посібник.— Львів: Центр Європи, 1995.— 176 с.
20. Люкшинов А.Н. Стратегический менеджмент: Учебное пособие для вузов. — М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000. — 375 с.
21. Менеджмент & менеджер. Корпоративный стиль. №1. 2002.
22. Менеджмент организации. Учебное пособие / Под ред. д. е. н. проф. З.П. Румянцевой и д. э. н., проф. Н.А. Саламатина.— М.: ИНФРА-М, 1996.- 432 с.
23. Мочерний С.В. Основи економічної теорії: Підручник. - Тернопіль: АТ “Тарнекс”, 1993. – С.361.
24. Никешин С.Н. Внешняя среда экономических систем: СПб: Из¬дательство "Два-три", 1994. — 100 с.
25. Пятницкая Н.А. Организация общественного питания в гостиничном комплексе. Учебник. С. 169-174.
26. Радченко Л. А. Организация производства на предприятиях питания. – Ростов н/Д: «Феникс», 2001. – 352 с.
27. Сухоруков АЛ. Економіка та організація інноваційної діяльності. К.: інститут муніципального менеджменту та бізнесу. 2001. — 184с.
28. Туризм и гостиничное хозяйство. Учебник / Под ред. Чудновского А. Д. – М.: Ассосиация авторов и издателей “Тандем”, 2000. – 400 с.
29. Усов В.В. Организация обслуживания в ресторанах. Учебник. М.: Высшая школа. 1990 г. – С.153-154.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Теоретичні аспекти організації санітарної служби підприємств ресторанного господарства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Організація санітарної служби підприємств ресторанного господарства
  • ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА У СУЧАСНИХ УМОВАХ
  • ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА У СУЧАСНИХ УМОВАХ
  • Організація готельного господарства, виробництва та обслуговування в ресторанному господарстві
  • Організація обслуговування ресторанного господарства
  • Вдосконалення технології надання додаткових послуг і їх значення в роботі підприємств ресторанного господарства (на прикладі діючого підприємства)
  • Виробнича діяльність та планування товарообігу на підприємствах ресторанного господарства
  • Вдосконалення використання трудових ресурсів в підприємствах готельного господарства
  • Вдосконалення використання трудових ресурсів в підприємствах готельного господарства
  • Вдосконалення обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу (на прикладі будь-якого ресторану Києва)
Cгенерировано за 0.126190 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...