1. Экономические взгляды Д. Риккардо
1.1 Теория стоимости.
1.2 Деньги.
1.3 Теория распределения
1.4 Проблема воспроизведения и кризиза
2. Математическаяшколамаржинализма, ее представители (У.С. Джеванс, Л.Вальрас, В. Парето).
2.1. Возникновение маржинализма
2.2 Взгляды С. Джевонса
2.3 Леон Вальрас - основатель "Лозанской школы"
2.4 Экономическая теория благосостояния В.Парето
Вступление 4
1. Предпосылки возникновения и этапы развития неоклассического направления. Методология. Маржинализм 5
2. Кембриджская школа. А. Маршалл. Теории цены, фирмы, совершенная конкуренция, монополии. Трактовка доходов 9
3. Лозаннская школа. Л. Вальрас. В. Парето 13
Выводы 21
Список литературы 22
1. Австрійська школа маржиналізму. (К. Менгер, Ф. Візер, Є. Бем-Баворк). 3
2. Англійська школа маржиналізму (С. Джевонс). 5
3. Кембріджська економічна школа та неокласична мікроекономіка А. Маршала. 6
4. Американська школа маржиналізму та економічні погляди Д.Б. Кларка. 8
5. Лозаннська школа маржиналізму ( Л. Вальрас, В. Паретто). 9
6. Розвиток неокласичної традиції (А. Пігу, Р. Хутрі). 12
7. Стокгольмська школа в неокласичній теорії (К. Віксель, Г. Кассель). 14
8. Етапи розвитку економічної думки в Україні в XIX- на початку XXст. 16
9. Економічні погляди С.Подолинського. 18
10. Економічні погляди М. Туган-Барановського. 19
Список використаної літератури: 23
Введение
1. Возникновение маржинализма
2. Методологические принципы маржинализма
2.1 Статическое равновесие
2.2 Отказ от категории классов
3. Австрийская школа. Австрийский вариант теории предельной полезности 3.1 Теория предельной полезности
3.2 Теория предельной полезности К. Менгера
3.3 Субъективная и объективная стоимость Бем-Баверка
Заключение
Список литературы
ВСТУП 3
І. Неокласична школа в економічній теорії 5
1.1. Передумови виникнення. 5
1.2. Загальні концепції неокласичної школи 6
ІІ. Основоположники неокласичної школи та їх теорії 8
2.1. Теорія граничної корисності як альтернатива трудової теорії цінності. К.Менгер, Є.Бем-Баверк, Ф.Візер 8
2.2. А. Маршал та його теорія ціни, попиту та пропозиції, економічної рівноваги, корисності. 10
2.3. Розвиток неокласичної традиції в працях А.Пігу та Р.Хоутрі. 12
2.3. Математична школа в політичній економії. Теоретичні моделі Л.Вальраса, В.Парето 16
2.5. Еволюція теорії граничної корисності. 20
ВИСНОВКИ 25
Список використаної літератури. 26
ВСТУП 2
1. Основні тенденції розвитку бухгалтерського обліку в Італії 3
2. Ломбардська школа 5
3 Тосканська школа 8
4. Венеціанська школа 19
ВИСНОВКИ 24
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 25
Вступ 3
1. Школа наукового управління. 5
2. Класична школа в управлінні.
3. Школа людських відносин.
4. Школа науки про поведінку.
5. Мотиваційні теорії З. Фрейда і неофрейдистів
6. Сучасні теорії мотивації
6.1. Теорія потреб А. Маслоу
6.2. Двохфакторна теорія мотивації Ф. Герцберга
6.3. Теорія чекання
6.4. Теорія мотивації соціального вивчення
7. Кількісна школа управління
Висновки
Література
Вступ 3
1. Школа наукового управління. 5
2. Класична школа в управлінні.
3. Школа людських відносин.
4. Школа науки про поведінку.
5. Мотиваційні теорії З. Фрейда і неофрейдистів
6. Сучасні теорії мотивації
6.1. Теорія потреб А. Маслоу
6.2. Двохфакторна теорія мотивації Ф. Герцберга
6.3. Теорія чекання
6.4. Теорія мотивації соціального вивчення
7. Кількісна школа управління
Висновки
Література
1. Маржинальна революція в економічній науці
2. Віденська школа політекономії. Теорія граничної корисності
3. Математичний напрям та Лозанська школа політекономії
4. Кембриджська школа економічної науки
Література
Cгенерировано за 0.170402 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.