Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «ціноутворення» (ID:41035)

| Размер: 33 кб. | Объем: 21 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗМІСТ





ВСТУП 2
1. ЦІНОУТВОРЕННЯ У НЕРИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ 3
2. ЦІНОУТВОРЕННЯ У РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ 4
ВИСНОВКИ 18
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Богомолов О.А. Сколько стоят деньги // Литературная газета. – 1987. – 16 сентяб-ря.
2. Бойко М.В. Неоклассическая модель чистой монополии. – М.: ИНМЭМО, АН СССР, 1990.
3. Вечерский С.С. Эволюция "концепции командности" в советологических оценках экономики СССР. - Л.: Издательство ЛГУ, 1991.
4. Винский И.И. Цены на коммунальные услуги завышены на треть // Огни Придне-провья. – 2001. - № 1. – С. 2.
5. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра, 1998. – 384 с.
6. Гладких Д.Д. Державне регулювання економіки за допомогою ціноутворюючих факторів // Економіка України. – 2001. - № 1. – С. 47-51.
7. Елецких С.Я. Hеобходимость совеpшенствования методов фоpмиpования цены и теоpетические основы ценообpазования в pыночных условиях. - Донецк, 1997. - 30 с.
8. Козлова К.Б., Энтов Р.М. Теория цены. – М.: Мысль, 1972. – С. 67-122.
9. Кононенко В.В. Ціноутворення і ціни у ринковій економіці. Лібералізація цін при переході до ринку// Економіка України. - 1992. - № 8.
10. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. - 2-2 европ. Изд. - М.; СПб.; К.: Изд. Дом "Вильямс", 1999. - 1152 с.
11. Макконел К., Брю С. Экономикс. - М.: Республика, 1992. – Гл. 23.
12. Маркс К. Капитал. Т. 3. Кн. 3, Ч. 1. - М.: Политиздат, 1975. - С. 189-218.
13. Маршалл А. Принципы политической экономии. - М.: Прогресс, 1984.
14. Нуреев Р.М. Курс микроэкономики: Учебник для вузов. – М.: Издательская груп-па НОРМА-ИНФРА М, 1998. – 572 с.
15. Пунин Е.И. Маркетинг, менеджмент и ценообразование на предприятиях в усло-виях рыночной экономики. – М.: Междунар. отношения, 1993. – 109 с.
16. Рубинов А.Д. Отчего жизнь становится дороже? // Литературная газета. – 1987. – 16 сентября. – С. 12.
17. Рубинов А.Д. Что почем, или о поэзии жизни и прозе цен // Литературная газета. – 1987. – 15 апреля. – С. 12.
18. Стиглер Дж. Дж. Теория олигополии; Ломаная кривая спроса олигополиста и же-сткие цены // Теория фирмы. – СПб.: Экономическая школа, 1995. – С. 371-431.
19. Уткин Э.А. Цены. Ценообразование. Ценовая политика. - М.: ЭКМОС, 1997.
20. Чемберлин Э.Х. Теория монополистической конкуренции. Реориентация теории стоимости. – М.: Экономика, 1996.
21. Чубаков Г.Н. Стратегия ценообразования в маркетинговой политике предприятия. — М.: “ИНФРА-М”, 1996.
22. Шохин А.Л. Цены глазами населения // Литературная газета. – 1988. – 14 сентяб-ря. – С. 11.
23. Якобсон Л.И. Экономика общественного сектора. Основы теории государствен-ных финансов. – М.: Наука, 1995.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «ціноутворення»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингова цінова політика
  • Установка цін на товари: задачі і політика ціноутворення
  • "Ціни на продукцію (послуги):види, методи встановлення та регулювання (на прикладі Державного комбінату ""Металхолдинг"")"
  • Маркетингова цінова політика
  • Ціна та джерела регулювання ціноутворення
  • Аналіз факторів ціноутворення в галузі реалізації телевізійних приймачів
  • Ціни на продукцію (послуги) - види, методи встановлення та регулювання
  • Ціни на промислову продукцію: загальна характеристика, методи встановлення та регулювання
  • Ціноутворення в контексті сучасної державної економічної політики
  • Ціноутворення в контексті сучасної державної економічної політики
  • Ціни та ціноутворення в поліграфії
Cгенерировано за 0.105205 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів