Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «ціноутворення» (ID:41035)

| Размер: 33 кб. | Объем: 21 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗМІСТ





ВСТУП 2
1. ЦІНОУТВОРЕННЯ У НЕРИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ 3
2. ЦІНОУТВОРЕННЯ У РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ 4
ВИСНОВКИ 18
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Богомолов О.А. Сколько стоят деньги // Литературная газета. – 1987. – 16 сентяб-ря.
2. Бойко М.В. Неоклассическая модель чистой монополии. – М.: ИНМЭМО, АН СССР, 1990.
3. Вечерский С.С. Эволюция "концепции командности" в советологических оценках экономики СССР. - Л.: Издательство ЛГУ, 1991.
4. Винский И.И. Цены на коммунальные услуги завышены на треть // Огни Придне-провья. – 2001. - № 1. – С. 2.
5. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра, 1998. – 384 с.
6. Гладких Д.Д. Державне регулювання економіки за допомогою ціноутворюючих факторів // Економіка України. – 2001. - № 1. – С. 47-51.
7. Елецких С.Я. Hеобходимость совеpшенствования методов фоpмиpования цены и теоpетические основы ценообpазования в pыночных условиях. - Донецк, 1997. - 30 с.
8. Козлова К.Б., Энтов Р.М. Теория цены. – М.: Мысль, 1972. – С. 67-122.
9. Кононенко В.В. Ціноутворення і ціни у ринковій економіці. Лібералізація цін при переході до ринку// Економіка України. - 1992. - № 8.
10. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. - 2-2 европ. Изд. - М.; СПб.; К.: Изд. Дом "Вильямс", 1999. - 1152 с.
11. Макконел К., Брю С. Экономикс. - М.: Республика, 1992. – Гл. 23.
12. Маркс К. Капитал. Т. 3. Кн. 3, Ч. 1. - М.: Политиздат, 1975. - С. 189-218.
13. Маршалл А. Принципы политической экономии. - М.: Прогресс, 1984.
14. Нуреев Р.М. Курс микроэкономики: Учебник для вузов. – М.: Издательская груп-па НОРМА-ИНФРА М, 1998. – 572 с.
15. Пунин Е.И. Маркетинг, менеджмент и ценообразование на предприятиях в усло-виях рыночной экономики. – М.: Междунар. отношения, 1993. – 109 с.
16. Рубинов А.Д. Отчего жизнь становится дороже? // Литературная газета. – 1987. – 16 сентября. – С. 12.
17. Рубинов А.Д. Что почем, или о поэзии жизни и прозе цен // Литературная газета. – 1987. – 15 апреля. – С. 12.
18. Стиглер Дж. Дж. Теория олигополии; Ломаная кривая спроса олигополиста и же-сткие цены // Теория фирмы. – СПб.: Экономическая школа, 1995. – С. 371-431.
19. Уткин Э.А. Цены. Ценообразование. Ценовая политика. - М.: ЭКМОС, 1997.
20. Чемберлин Э.Х. Теория монополистической конкуренции. Реориентация теории стоимости. – М.: Экономика, 1996.
21. Чубаков Г.Н. Стратегия ценообразования в маркетинговой политике предприятия. — М.: “ИНФРА-М”, 1996.
22. Шохин А.Л. Цены глазами населения // Литературная газета. – 1988. – 14 сентяб-ря. – С. 11.
23. Якобсон Л.И. Экономика общественного сектора. Основы теории государствен-ных финансов. – М.: Наука, 1995.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «ціноутворення»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингова цінова політика
  • Установка цін на товари: задачі і політика ціноутворення
  • "Ціни на продукцію (послуги):види, методи встановлення та регулювання (на прикладі Державного комбінату ""Металхолдинг"")"
  • Маркетингова цінова політика
  • Ціна та джерела регулювання ціноутворення
  • Аналіз факторів ціноутворення в галузі реалізації телевізійних приймачів
  • Ціни на продукцію (послуги) - види, методи встановлення та регулювання
  • Ціни на промислову продукцію: загальна характеристика, методи встановлення та регулювання
  • Ціноутворення в контексті сучасної державної економічної політики
  • Ціноутворення в контексті сучасної державної економічної політики
  • Ціни та ціноутворення в поліграфії
Cгенерировано за 0.117566 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...