|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Нетрадиційні операції та послуги комерційних банків України.
1. СУТНІСТЬ ЛІЗИНГОВИХ ОПЕРАЦІЙ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ
2. БАНКІВСЬКІ ГАРАНТІЇ ТА ПОРУЧИТЕЛЬСТВА
3. СУТНІСТЬ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ, КОНСУЛЬТАЦІЙНИХ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОСЛУГ
4. ТРАСТОВІ ПОСЛУГИ
5. ФАКТОРИНГ ТА ФОРФЕЙТИНГ
6. СУТНІСТЬ ОПЕРАЦІЙ 3 ДОРОГОЦІННИМИ МЕТАЛАМИ
7. ФІНАНСОВИЙ ІНЖИНІРИНГ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ
-
Нетрадиційні операції та послуги комерційних банків України.
1. СУТНІСТЬ ЛІЗИНГОВИХ ОПЕРАЦІЙ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ
2. БАНКІВСЬКІ ГАРАНТІЇ ТА ПОРУЧИТЕЛЬСТВА
3. СУТНІСТЬ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ, КОНСУЛЬТАЦІЙНИХ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОСЛУГ
4. ТРАСТОВІ ПОСЛУГИ
5. ФАКТОРИНГ ТА ФОРФЕЙТИНГ
6. СУТНІСТЬ ОПЕРАЦІЙ 3 ДОРОГОЦІННИМИ МЕТАЛАМИ
7. ФІНАНСОВИЙ ІНЖИНІРИНГ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ
-
Історичні аспекти розвитку факторингу
Вступ 3
1. Зародження факторингу. Товарний факторинг 3
2. Факторинг у сучасному розумінні: ХХ століття 5
Висновки 8
Перелік використаних джерел 9
-
Маркетинг у практичній діяльності фірм, організацій та в суспільстві.
ПЛАН
1. Сфери застосування маркетингу та специфіка товару, послуг, маркетинг яких належить здійснювати.
2. Аналіз умови ефективного застосування маркетингу та доцільність застосування концепції маркетингу або його окремих функцій на підприємстві.
3. Характеристика типів маркетингу, які застосовуються в практичній діяльності фірм, залежно від стану попиту на товар, завдань маркетингу та інших чинників.
4. Необхідність запровадження маркетингової концепції на підприємстві з урахуванням його фактичних і бажаних позицій на ринку та показників діяльності.
Висновки
-
Оцінка вартості капіталу підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи поняття та оцінки вартості капіталу підприємства 5
1.1. Економічна сутність та класифікація капіталу підприємства 5
1.2. Вартість капіталу та принципи його оцінки 9
Розділ 2. Оцінка вартості капіталу підприємства та її практичне використання 15
2.1. Вартість капіталу та міра прибутковості 15
2.2. Ризик та вартість капіталу 17
2.3. Оцінка вартості довгострокових боргів. Вартість капіталу від облігації 19
2.4. Оцінка вартості капіталу від привілейованих акцій 23
2.5. Вартість капіталу від звичайних акцій 24
Розділ 3. Застосування оптимальних методів оцінки для підрахунку вартості капіталу підприємства 26
3.1.Застосування МОКА для підрахунку вартості капіталу від випуску звичайних акцій 26
3.2. Визначення вартості капіталу за рахунок нерозподілених прибутків 27
3.3. Визначення зваженої граничної вартості капіталу 27
Висновки 31
Використана література: 33
-
Світовий ринок банківських послуг
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Природа банківських послуг та їх види 5
1.1. Сутність банківських послуг 5
1.2. Традиційні види банківських послуг 7
ІІ. Сучасні тенденції розвитку банківських послуг 10
2.1. Лізинг 10
2.2. Банківські гарантії та поручительства. Посередницькі, консультаційні та інформаційні послуги банків 15
2.3. Трастові (довірчі) операції 20
2.4. Факторинг та форфейтинг 27
ІІІ. Проблеми розвитку банківських послуг в Україні 35
Висновки 43
Список використаної літератури 45
Додаток. Основні види операцій та послуг комерційного банку
Метою роботи являється дослідження основних послуг сучасних банків.
При написанні роботи ставилися такі завдання:
Розглянути основні характеристики банківських послуг;
Охарактеризувати сучасні тенденції розвитку банківських послуг;
Розкрити проблеми розвитку банківських послуг в Україні.
Об’єктом дослідження є діяльність банків на сучасному етапі.
Предметом дослідження виступає ринок банківських послуг.
Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків.
Інформаційною базою роботи виступають статистичні матеріали НБУ та Державного комітету статистики, праці Васюренко О.В., Вожжова А. П., Дробязко А., Роуза П.С., Стойко О.Я., Тарасовець О.М. та інших вітчизняних і закордонних фахівців
-
Оцінка вартості капіталу підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Сутність та класифікація капіталу підприємства 5
1.1. Економічна сутність та класифікація капіталу підприємства 5
1.2. Вартість капіталу та принципи його оцінки 8
Розділ 2. Політика підприємства щодо формування структури капіталу 15
2.1. Вартість капіталу та міра прибутковості 15
2.2. Ризик та вартість капіталу 17
2.3. Оцінка вартості довгострокових боргів. Вартість капіталу від облігації 19
2.4. Оцінка вартості капіталу від привілейованих акцій 22
2.5. Вартість капіталу від звичайних акцій 23
Розділ 3. Розрахунок WACS 26
3.1.Застосування WACS для підрахунку вартості капіталу від випуску звичайних акцій 26
3.2. Визначення вартості капіталу за рахунок нерозподілених прибутків 26
3.3. Визначення зваженої граничної вартості капіталу 27
Висновки 31
Використана література: 33
-
Принципи побудови і аналіз механізму стягнення та уплати податку на додану вартість
Вступ 3
1.Місце податку на додану вартість в системі непрямих податків.
Соціально-економічне значення ПДВ 6
1.1.Роль податку на додану вартість у формуванні Державного бюджету України. 7
1.2.Податок на додану вартість: сутність та призначення 8
2. Принципи побудови і аналіз механізму стягнення та уплати податку на додану вартість в бюджет. 11
2.1.Платники податку на додану вартість 11
2.2.Ставки податку, порядок стягнення і оплати 12
2.3.Строки уплати податку та пред’явлення розрахунків 19
2.4.Пільги щодо ПДВ 21
2.5. Методика включення податку в ціни товарів та послуг 25
3.Проблеми та економічні шляхи вдосконалення стягнення податків до Державного бюджету України. 27
3.1. Основні засади формування податкової політики в Україні на сучасному етапі. 27
Висновки 33
Список використаної літератури. 35
-
Проблемні питання справляння податку на додану вартість
ВСТУП 3
1. Додана вартість як об’єкт оподаткування ПДВ. 4
2. Переваги податку на додану вартість 7
3. Сучасні проблеми застосування ПДВ в Україні. 10
ВИСНОВОК 16
Список літератури 18
-
Маркетинг у практичній діяльності фірм, організацій та в суспільстві.
ПЛАН
Опрацювавши цей розділ, я намагалася:
1. Уявити сфери застосування маркетингу та відрізняти специфіку товару, послуги, маркетинг яких належить здійснювати.
2. Проаналізувати умови ефективного застосування маркетингу та дійти висновку про доцільність застосування концепції маркетингу або його окремих функцій на підприємстві.
3. Охарактеризувати типи маркетингу, які застосовуються в практичній діяльності фірм, залежно від стану попиту на товар, завдань маркетингу та інших чинників.
Cгенерировано за 0.011811 секунд
|