ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Поняття професійної орієнтації 6
1.1 Історія та сучасність професійної орієнтації 6
1.2 Завдання та функції професійної орієнтації 11
1.3 Система закладів професійної орієнтації 17
Розділ 2. Вибірпрофесіїмолоддю 21
2.1 Соціально-психологічна характеристика молоді 21
2.2 Особливості особистості підліткового та юнацького віку. Професійні інтереси старшокласників 25
2.3 Готовність до вибору професії 29
Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності профорієнтаційної роботи та перспектива розвитку профорієнтації учнів загальноосвітніх шкіл 34
Висновки 38
Список використаних джерел 41
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСНОВ ПРОФЕСІЇ ПСИХОЛОГА 5
1.1. Класифікація професії на місце у ній професії психолога 5
1.2. Розвиток професії психолога 8
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРОФЕСІЇ ПСИХОЛОГА В СУЧАСНОМУ СВІТІ 14
2.1. Характеристика професії психолога 14
2.2. Принципи професійної діяльності психолога 17
2.3. Освіта майбутнього психолога 22
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ПРОФЕСІЇ ПСИХОЛОГА 25
3.1. Переваги професії психолога 25
3.2. Недоліки професії психолога 26
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32
Вступ 3
Розділ 1. Студентська молодь, як об’єкта соціальної роботи 11
Розділ 2. Характеристика форм соціальної роботи зі студентською молоддю 16
2.1. Загальна характеристика форм соціальної роботи зі студентською молоддю 16
2.2. Актуальність втілення в життя різних форм соціальної роботи зі студентською молоддю в Україні 22
2.3. Особливості та напрямки реалізації різних форм соціальної роботи зі студентською молоддю в Україні 27
2.4. Форми соціальної роботи зі студентською молоддю в США на сучасному етапі 35
Розділ 3. Значення впровадження різних форм соціальної роботи з студентською молоддю 47
Висновок 50
Список використаної літератури 54
Вступ 3
1. Принципи соціальної роботи з дітьми та молоддю в Україні 5
2. Основні напрямки державної політики у сфері соціальної роботи з дітьми та молоддю 6
3. Сучасні підходи до соціальної роботи з молоддю 8
Висновки 12
Література 14
Вступ 3
1. Принципи соціальної роботи з дітьми та молоддю в Україні 5
2. Основні напрямки державної політики у сфері соціальної роботи з дітьми та молоддю 6
3. Сучасні підходи до соціальної роботи з молоддю 8
Висновки 12
Література 14
Вступ 3
1. ВИБІР ПРОФЕСІЇ – ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ЕТАП В ЖИТТІ ОСОБИСТОСТІ 4
2. ПРОФОРІЄНТАЦІЯ ЯК ГОЛОВНИЙ ЧИННИК УСПІШНОГО ОБРАННЯ ПРОФЕСІЇ 7
Висновки 13
Література 14
Вступ
Особливе місце в житті будь-якого суспільства займає налагодження його соціально-економічного життя. Його можна розглядати на вищому рівні (на рівні всього суспільства, держави), на рівні певних соціальних груп, а також на рівні окремої людини. З цим пов’язана значна кількість показників: процвітання країни в цілому, добробут її населення, сім'ї, членів суспільства та ін. Праця, труд – є головним джерелом багатства, а з цього вже випливає необхідність наукового дослідження підвищення результатів праці. Психологія праці – одна з наук, яка ставить собі за мету оптимізувати та покращити ці результати, використовуючи знання щодо психологічних властивостей людини.
Психологія праці, будучи галуззю психологічної науки, вивчає психологічні особливості різних видів трудової діяльності в їх залежності від суспільно-історичних і конкретних виробничих умов, від знарядь праці, методів навчання праці і від психологічних якостей особи працюючого.
В цій роботі будуть розглянуті психологічні аспекти вибору професії. Вони займають в психології праці значне місце, бо вибір професії є одним із найголовніших і найвідповідальніших етапів життя будь-якої людини.
Правильний вибір професії – це моральне задоволення, висока самооцінка. Водночас це й висока продуктивність праці, висока якість продукції. Вибірпрофесії – точка, в якій сходяться інтереси особистості та суспільства, де можливе й необхідне поєднання особистих і загальних інтересів.
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні засади соціально-психологічної діяльності з молоддю 5
1.1. Молодя як особлива соціально-демографічна група 5
1.2. Розвиток і становлення роботи з молоддю як напряму соціально-психологічної діяльності 7
1.3. Структура та завдання соціальної служби для молоді 11
Розділ 2. Соціально-психологічні особливості молодіжних проблем 14
2.1. Психолого-психологічні проблеми у молодіжному середовищі 14
2.2. Проблеми молоді і державна молодіжна політика 19
Розділ 3. Окремі напрямки роботи з молоддю 24
3.1. Технології соціальної роботи з молоддю 24
3.2. Соціально-психологічна корекція готовності молоді до вступу в шлюб 28
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні засади соціально-психологічної діяльності з молоддю 5
1.1. Молодь як особлива соціально-демографічна група 5
1.2. Розвиток і становлення роботи з молоддю як напряму соціально-психологічної діяльності 8
1.3. Структура та завдання соціальної служби для молоді 14
Розділ 2. Соціально-психологічні особливості молодіжних проблем 18
2.1. Психолого-психологічні проблеми у молодіжному середовищі 18
2.2. Проблеми молоді і державна молодіжна політика 25
Розділ 3. Окремі напрямки роботи з молоддю 33
3.1. Технології соціальної роботи з молоддю 33
3.2. Робота соціального працівника у формуванні свідомості здорового способу життя 39
3.3. Соціально-психологічна корекція готовності молоді до вступу в шлюб 60
ВИСНОВКИ 69
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71
Вступ
Розділ 1. Теоретичні засади соціально-педагогічної діяльності з молоддю
1.1. Розвиток і становлення роботи з молоддю як напряму соціально-педагогічної діяльності
1.2. Структура, завдання, принципи організації роботи з молоддю
Розділ 2. Соціально-педагогічні особливості молодіжних проблем
2.1. Психолого-педагогічні проблеми у молодіжному середовищі
2.2. Соціально-педагогічні особливості розв’язання молодіжних проблем
Висновки
Використана література
Cгенерировано за 0.117155 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.