Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетингова сутність реклами, її класифікація та вибір форми реклами» (ID:38016)

| Размер: 38 кб. | Объем: 30 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст:
Вступ.
1.Маркетингова сутність реклами, її класифікація та вибір форми реклами. Розробка рекламного бюджету.
2.Планування та реалізація рекламної компанії на промисловому підприємстві.
3.Ефективність реклами.
Висновки.
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСПИСОК ЛІТЕРАТУРИ:

1. Артамонова Л.И. Организация торговли М.: Экономика, 1994.
2. Архипов И.А. Торговое оборудование М.: Экономика, 1999.
3. Батра Р. Рекламный менеджмент – М., 2001.
4. Беляевский И.К. Маркетинговое исследование: информация, анализ, прогноз: Учебное пособие. – М.: Финансы и статистика, 2001.
5. Глазунова В.В. Торговая реклама. М.: Экономика, 2002.
6. Дуровин А.П. Маркетинг предпринимательской деятельности. – Минск.: НПЖ «Финансы, учет, аудит», 1997.
7. Костина А., Макаревич Э., Карпухин О. Основы рекламы - Учебное пособие. М.; 2006.
8. Котлер Ф. Основы маркетинга. – М.: Экономика, 1994.
9. Кредисов А.И. Маркетинг К.: Наукова думка, 1995.
10. Курейко В. PRодвижение промышленного предприятия//"Украина Промышленная" N2 (14) 2004.
11. Панкратов Ф.Г. Коммерческая деятельность М.: Экономика, 1996.
12. Порядинский В.Н. Предпринимательство М.: Экономика, 1997.
13. Петропольский Г.А. Организация торговли М.: Просвещение, 1991.
14. Памбухчиянц В.К. Организация и технология торговых процессов М.: Экономика, 1997 г.
15. Ромат Е. Реклама в системе маркетинга, Харьков, 2003.
16. Устинов М.Т. Организация и управление в торговле М.: Экономика 1996.
17. У. Уэллс, Дж. Бернет, С. Мориарти Реклама: принципы и практика. – СПб., 2003.
18. Эдвардс Ч.Р. Реклама в розничной торговле США. К.: Наукова думка, 1992.
19. Юлдашева О.У. Промышленный маркетинг: теория и практика. – СПб.: СПбГУЭФ, 2005.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Маркетингова сутність реклами, її класифікація та вибір форми реклами»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Класифікація реклами
  • Маркетингова сутність реклами, її класифікація та вибір форми реклами. Розробка рекламного бюджету
  • Маркетингова сутність реклами
  • Організація та форми бібліотечної реклами
  • Реклама в маркетинговій діяльності підприємства
  • Види реклами та їх ефективність
  • РЕКЛАМА ЯК ЗАСІБ КОМУНІКАЦІЙНОГО ВПЛИВУ
  • Друкована реклама
  • Документна класифікація реклами в поліграфії. Приклади, керуючі документи, застосування.
  • Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.
Cгенерировано за 0.138605 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...