ВСТУП 2
Загальна характеристика підприємства ЗАТ „Трест „Криворіжстальконструкція” 3
Аналіз фінансово–економічного стану ЗАТ „Трест „Криворіжстальконструкція” 6
Дослідження методів формування цін на продукцію (послуги) КСУ – 105 ЗАТ “Трест ”Криворіжстальконструкція” 11
Пропозиції по вдосконаленню методів формування цін на продукцію (послуги) підприємства КСУ – 105 ЗАТ „Трест „Криворіжсталь конструкція” 18
ВИСНОВКИ 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ 6
1.1. Поняття та значення вивчення попиту на товари 6
1.2. Основні етапи дослідження попиту 11
1.3. Способи формування попиту на товари 16
2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ПО ВИВЧЕННЮ ТА ФОРМУВАННЮ ПОПИТУ НА ТОВАР 22
2.1. Загальна характеристика підприємства ЗАТ „Швейне підприємство „Юність” 22
2.2. Аналіз попиту на продукцію магазину 28
2.3. Аналіз діяльності підприємства по формуванню попиту на товар 34
3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ФОРМУВАННЮ ПОПИТУ НА ТОВАР 37
ВИСНОВОК 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49
Метою даного дослідження є методи вивчення та форкання попиту на товари в магазині.
Об’єктом дослідження є відносини, які виникають між підприємством та споживачами продукції під час діяльності, направленої на вивчення та формування попиту на товар.
Предметом дослідження є діяльність підприємства ЗАТ „Швейне підприємство „Юність”.
Завданнями, які поставлені в даному дослідження є:
- вивчення теоретичних аспектів вивчення та формування попиту на товар в магазині;
- з’ясування практичних методів вивчення попиту;
- формування практичних методів підвищення попиту та конкретному прикладі;
- розробка рекомендацій щодо удосконалення діяльності по формуванню попиту на прикладі.
Дана робота складається з вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.
В першому розділі досліджено теоретичні аспекти вивчення та формування попиту на товар в магазині. Другий розділ присвячено аналізу діяльності підприємства ЗАТ „Швейне підприємство „Юність”, в третьому розділі надано практичні рекомендації щодо покрашення ситуації.
Для аналізу діяльності підприємства було використано данні за період з 2002-2004 років.
В даному дослідженні було використано роботи таких відомих вчених як Гаркавенко С.С., Вайсман А., Котлер Ф., Портер М., Хокскинг А. та інші.
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Поняття, сутність та еволюція концепції збуту в діяльності підприємства 7
1.2. Стратегія просування та збуту 10
1.3. Принципи формування системи й методів просування та збуту в комплексі маркетингу туристичного підприємства 16
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ЗБУТУ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ ТУРОПЕРАТОРА „ХХХ" 26
2.1. Загальна характеристика підприємства „ХХХ" 26
2.2. Дослідження впливу факторів внутрішнього та зовнішнього середовища на формування системи збуту туристичного продукту підприємства 30
2.3. Дослідження етапів формування збутової політики туроператора та визначення елементів його взаємодії з іноземними контрагентами 43
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРОПЕРАТОРА „ХХХ" НА ОСНОВІ ПРОВЕДЕНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 57
3.1. Шляхи розширення збутової мережі туристичного підприємства та залучення нових контрагентів 57
3.2. Напрямки вдосконалення збутової політики 68
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 73
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 77
ДОДАТКИ 82-89
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Науково-теоретичні аспекти механізму впровадження методів управління в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Еволюція, сутність та особливості методів управління 15
1.3. Роль керівництва в забезпеченні ефективності застосування методів управління в діяльність туристичного підприємства 24
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТУРОПЕРАТОРА „ ” 36
2.1. Коротка характеристика діяльності туристичного підприємства 36
2.2. Аналіз та оцінка механізму застосування методів управління в діяльності туристичного підприємства 48
2.3. Стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства з урахуванням існуючої системи методів управління 66
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІСНУЮЧОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 72
3.1. Проблеми вдосконалення існуючого механізму запровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства 72
3.2. Напрямки вдосконалення процесу впровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства. 86
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102
ДОДАТКИ 111
ЗМІСТ
Вступ 3
1.Теоретико-методологічні аспекти економічного управління підприємством 7
1.1 Характеристика сучасних видів та методів управління підприємством 7
1.2 Реалізація та оцінка методів управління підприємством 13
1.3 Організація управління в умовах системної обробки економічної інформації 26
1.4 Міжнародний досвід щодо економічних методів управління підприємством 31
2. Дослідження ефективності економічних методів управління на підприємстві 37
2.1 Організаційно – економічна характеристика ВАТ “Спецвисотмонтаж” 37
2.2. Дослідження результатів динаміки господарської діяльності підприємства 42
2.3. Аналіз ефективності методів управління господарською діяльністю на ВАТ “Спецвисотмонтаж” 54
3 Шляхи вдосконалення ефективності економічних методів управління на підприємстві “Спецвисотмонтаж” 60
3.1 Удосконалення форм і методів управління виробництвом 60
3.2 Удосконалення і підвищення наукового рівня планування на досліджуваному підприємстві 62
3.3 Удосконалення форм і методів контролю і аналізу 66
3.4 Удосконалення форм і методів управління ВАТ “Спецвисотмонтаж” 67
Висновки та пропозиції 74
Список використаних джерел та літератури 78
Додатки 84
Вступ 3
1. Теоретичні основи формування маркетингової цінової політики підприємства 5
1.1. Сутність цінової політики та фактори ціноутворення 5
1.2. Методи ціноутворення 13
1.3. Кон’юнктура ринку та цінова політика 20
1.4. Стратегії ціноутворення 29
2. Аналіз маркетингової цінової політики ТОВ „Ваш стиль” 33
2.1 Маркетингова характеристика підприємства ТОВ “Ваш стиль” 33
2.2 Аналіз методів ціноутворення на підприємстві ТОВ „Ваш стиль” 45
2.3 Аналіз стратегії ціноутворення підприємства ТОВ „Ваш стиль” 60
3. Шляхи вдосконалення маркетингової цінової політики підприємства ТОВ „Ваш стиль” 64
3.1 Зниження цін на продукцію підприємства ТОВ „Ваш стиль” як передумова конкурентної боротьби 64
3.2 Впровадження складових концепції маркетингу для покращення економічного стану підприємства ТОВ „Ваш стиль” 70
Висновки 84
Список використаної літератури 87
ВСТУП 3
1. ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ І МЕТОДИ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 5
1.1 Сутність, цілі та завдання маркетингових досліджень 5
1.2 Характеристика методів маркетингового дослідження 7
2. МОДЕЛІ ТА МЕТОДИ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ 20
2.1 Загальна характеристика моделей та методів прогнозування попиту 20
2.1 Методи прогнозування попиту, засновані на методах математичної статистики 22
2.3 Методи прогнозування попиту, засновані на експертних оцінках 27
3. ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ НА ПРОДУКЦІЮ ВАТ «Назва» 31
3.1 Прогнозування попиту з застосуванням методу «Делфі» 31
3.2 Прогнозування попиту з застосуванням методів статистичного аналізу 33
3.2 Прогнозування попиту на основі даних про обсяг продажів 35
ВИСНОВОК 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
Зміст
Вступ 4
1. Економічна сутність фінансового інвестування 6
1.1. Загальна характеристика сутності фінансового інвестування 6
1.2. Основні види фінансових інвестицій 12
1.3. Методи оцінки фінансових інвестицій 15
2. Аналіз фінансових інвестицій на ТОВ „Квалітет” 19
2.1. Загальна характеристика підприємства 19
2.2. Аналіз стану фінансового інвестування на ТОВ „Квалітет” 25
2.3. Факторний аналіз зміни середнього рівня портфеля 27
3. Шляхи розвитку фінансового інвестування підприємства 30
3.1. Організаційно-інформаційна модель аналізу фінансового інвестування підприємства 30
3.2. Застосування економіко-математичних методів для аналізу фінансових інвестицій підприємства 34
Висновки 39
Список використаної літератури 41
Додатки. Звітність 43
Основна мета роботи полягає в розробці пропозицій по удосконаленню методів формування інвестиційного портфеля підприємства.
Основними завданнями для дослідження в курсовій роботі є:
- розглянути поняття та сутність фінансових інвестицій та проаналізувати існуючі теоретичні підходи до організації фінансового інвестування;
- провести комплексний аналіз формування інвестиційного портфеля підприємства та його ефективності;
- на підставі проведеного аналізу сформувати пропозиції по удосконаленню механізму аналізу ефективності фінансових інвестицій.
Предметом дослідження є інвестиційний портфель підприємства.
Об’єктом дослідження в курсовій роботі є діяльність ТОВ „Квалітет” по аналізу та управлінню фінансовими інвестиціями.
Основними методами дослідження є логічний, аналітичний, системний та порівняльний методи дослідження.
Робота складається з вступу, 3 розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків.
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 6
1.1. Технології управлінських процесів в діяльності організацій 6
1.2. Зміст, цілі та завдання процесу управління туристичними підприємствами 16
1.3. Основні методи управління сучасним туристичним підприємством 28
Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 39
2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства «Назва» 39
2.2. Дослідження кадрової політики в діяльності туристичного підприємства 51
2.3. Діагностика методів управління, що застосовуються на туристичному підприємстві 58
Розділ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Назва» 77
3.1. Оцінка недоліків в системі застосування методів управління в діяльності туристичного підприємства 77
3.2. Удосконалення процесу управління ефективною діяльністю туристичного підприємства «Назва» 85
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 101
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 109
ДОДАТКИ 118
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ 5
1.1 Сутність та класифікація методів управління в організаціях 5
1.2 Процес і методи прийняття управлінських рішень 26
1.3 Системний підхід до управління в ринкових умовах 35
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ "МОЛДІМ" 39
2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства 39
2.2 Аналіз факторів зовнішнього середовища підприємства 54
2.3 Дослідження особливостей діяльності менеджерів підприємства ВАТ "Молдім" 57
2.4 Аналіз та узагальнення результатів діяльності керівництва підприємства ВАТ "Молдім" по розвитку системи менеджменту на підприємстві 66
РОЗДІЛ 3. ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ВАТ”МОЛДІМ” 69
3.1 Удосконалення організаційно-адміністративних методів управління в ВАТ ”Молдім” 69
3.2 Удосконалення соціально-психологічних методів управління в ВАТ “Молдім” 73
3.3 Удосконалення економічних методів управління в ВАТ”Молдім” 77
3.4. Удосконалення дослідницьких методів управління в ВАТ”Молдім” 88
РОЗДІЛ 4. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАПРОПОНОВАНИХ ЗАХОДІВ 92
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 96
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 100
Cгенерировано за 0.154631 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.