-
Економічний аналіз на туристичному підприємстві
Вступ 3
1. Організація економічного аналізу на туристичному підприємстві та шляхи його удосконалення 4
2. Аналіз рентабельності на туристичному підприємстві 8
Висновок 12
Список використаної літератури 13
-
Звіт про виконання виробничої практики із спеціальності фінансовий менеджмент
До практики в базі є диплом: Проблеми управління акіонерними товариствами
Метою практики є узагальнення та вдосконалення знань та вмінь, одержаних під час теоретичного навчання, формування комплексу практичних навичок та вмінь з управління лінійними та функціональними підсистемами організації, підготовка до державної атестації.
Питання, що вивчаються під час практики, практичні розрахунки на матеріалах реальних явищ і процесів, що відбуваються у діяльності підприємства, висвітлено в звіті про проходження переддипломної практики.
ВСТУП 2
1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА 3
1.1. Загальна характеристика підприємства готель Україна 3
1.2. Майно і власність підприємства 6
1.3. Відносини з зовнішнім середовищем 11
1.4. Організаційна структура і управління підприємством 13
2. ІНДИВІДУАЛЬНА ЧАСТИНА 16
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22
Додатки 23
-
Економічний аналіз на туристичному підприємстві
ВСТУП 3
1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТА ШЛЯХИ ЙОГО УДОСКОНАЛЕННЯ 4
2. АНАЛІЗ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 9
ЗАДАЧА 13
Проаналізувати кредиторську заборгованість. Визначити склад та розміри кредиторської заборгованості. Зробити висновки
ВИСНОВОК 15
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 16
-
Проходження практики в готелі адміністратором
Календарний план проходження практики
Звіт про виконання програми практики
Відгук керівника практики від підприємства і оцінка роботи студента
Звіт з практики готель
ВСТУП 3
1. Основна характеристика діяльності підприємства 4
2. Ознайомлення з бізнес-планом підприємства 6
3. Вивчення і аналіз організації структури управління підприємством 8
4. Дослідження системи менеджменту підприємства 11
5. Аналіз робочого дня керівника 15
6. Комунікаційні зв’язки в організації 18
7. Участь у засіданнях керівництва або зборах колективу, аналіз їх організації і ролі у прийнятті управлінських рішень 23
8. Характеристика інформаційного забезпечення діяльності керівника 28
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
Застосування адміністративних методів менеджменту, їх вплив на діяльність організації
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 МІСЦЕ АДМІНІСТРАТИВНИХ МЕТОДІВ МЕНЕДЖМЕНТУ В СИСТЕМІ МЕТОДІВ МЕНЕДЖМЕНТУ, ЩО ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1 Поняття та класифікація методів менеджменту 5
1.2 Поняття та види адміністративних методів менеджменту 10
1.3 Особливості адміністративного управління 13
РОЗДІЛ 2 СУКУПНІСТЬ АДМІНІСТРАТИВНИХ МЕТОДІВ МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 16
2.1 Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства «Назва» 16
2.2 Застосування адміністративних методів менеджменту на туристичному підприємстві «Назва» 25
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ДІЄВОСТІ АДМІНІСТРАТИВНИХ МЕТОДІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 34
3.1 Адаптація діяльності туристичного підприємства «Назва» для посилення дієвості адміністративних методів 34
3.2 Формування напрямків підвищення ефективності застосування адміністративних методів менеджменту на туристичному підприємстві «Назва» 43
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 53
ДОДАТКИ 56-62
-
Організація обслуговування туристів (на прикладі )
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА УТРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 4
1.1. Умови й порядок обслуговування туристів туристичним підприємством 4
1.2. Організація обслуговування на туристичному підприємстві 8
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «...» 13
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 13
2.2. Аналіз кадрового потенціалу туристичного підприємства 19
2.3. Аналіз особливостей організації системи обслуговування туристів на туристичному підприємстві 24
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «...» 35
3.1. Напрямки вдосконалення системи якості надання туристичних послуг на підприємстві 35
3.2. Пропозиції щодо вдосконалення системи обслуговування туристів 43
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 52
ДОДАТКИ 55
-
Управління формуванням власних фінансових ресурсів і капіталу туристичного підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні засади формування фінансових ресурсів та капіталу підприємства 5
1.1 Сутність, склад та структура фінансових ресурсів. 5
1.2 Структура капіталу, та джерела його формування. 13
2. Формування та використання фінансових ресурсів на туристичному підприємстві 20
2.1 Загальна характеристика туристичного підприємства. 20
2.2 Структура та джерела формування фінансових ресурсів на туристичному підприємстві 28
2.3 Ефективність використання фінансових ресурсів і капіталу на туристичному підприємстві 34
Висновки 46
Список використаних джерел 48
Додатки 51
-
Управління ризиком на туристичному підприємстві та запобігання банкруцтва
Вступ 3
1. Управління ризиком на туристичному підприємстві та запобігання банкрутства. 5
2. Управління ризиком на туристичному підприємстві ЗАТ «назва» 15
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 15
2.2. Аналіз фінансового стану туристичного підприємства ЗАТ “назва” 18
2.3. Дослідження загрози банкрутства. 28
3. Напрямки покращення фінансового стану туристичного підприємства ЗАТ «назва» 33
3.1. Пропозиції щодо удосконалення платоспроможності туристичного підприємства ЗАТ «назва» 33
3.2. Пропозиції щодо покращення фінансової стійкості туристичного підприємства ЗАТ «назва» 45
Висновки 50
Література 52
Додаток 1. Баланс ЗАТ «назва» станом на 01.01.07 р. 54
Додаток 2. Звіт про фінансові результати ЗАТ «назва» за 2006 р. 56-57
-
Звіт з практики
Направлення на практику
Календарний план проходження практики
Звіт про виконання програми практики
Відгук керівника практики від підприємства
Висновок керівника практики ВНЗ
ВСТУП 3
1. Вивчення установчих документів підприємства – бази практики 4
2. Вивчення й аналіз організаційної структури управління підприємством 9
3. Ознайомлення із системою планування діяльності підприємства, зокрема його персоналу 11
4. Дослідження системи управління персоналом підприємства 12
5. Аналіз організації оплати праці 14
6. Складання схем комунікаційних зв’язків на підприємстві 18
7. Аналіз основних складових кадрового менеджменту 20
8. Аналіз системи мотивації персоналу підприємства 29
9. Вивчення організації інформаційного забезпечення діяльності менеджерів з персоналу 35
10. Оцінювання правового забезпечення управлінської діяльності підприємства та здійснення розрахунків соціальної або економічної їх доцільності 37
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
ДОДАТКИ 46-52
-
Шляхи удосконалення кадрової роботи на туристичному підприємстві
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КАДРОВОЇ РОБОТИ В ОРГАНІЗАЦІЇ 7
1.1. Управління персоналом: поняття й підходи 7
1.2. Особливості формування і використання трудового потенціалу підприємства 20
1.3. Кадрова робота на підприємстві та методика оцінки і ефективності використання трудового потенціалу 34
2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ КАДРОВОЇ РОБОТИ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ„ТУР” 46
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства „Тур” 46
2.2. Характеристика кадрової роботи на підприємстві 58
3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ КАДРОВОЇ РОБОТИ НА НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «ТУР» 67
3.1. Проблеми кадрової роботи на підприємстві 67
3.2. Пропозиції щодо удосконалення кадрової роботи на підприємстві 69
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 82
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 82
ДОДАТКИ 82-116
Мета роботи є: дослідження теоретичних і практичних аспектів кадрової роботи на туристичному підприємстві і світового досвіду в цій галузі; детальний розгляд процесу підбору кадрів, їх розвитку і мотивації; оцінка ефективності формування й використання трудового потенціалу туристичного підприємства.
-
ВПЛИВ КАДРОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КАДРОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6
1.1. Планування кадрів: необхідність, цілі, завдання 6
1.1.1. Місце планування кадрів в розвитку організації 6
1.1.2. Цілі та завдання планування кадрів 8
1.2. Система планування роботи з персоналом на сучасному підприємстві 11
1.3. Організація роботи кадрової служби підприємства в напрямку кадрового планування та формування персоналу 17
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ КАДРОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «Назва» 22
2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 22
2.2. Аналіз трудових ресурсів підприємства 28
2.2. Діагностика планування роботи з персоналом у ВАТ «Готельний комплекс «Назва» 34
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ КАДРОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «Назва» 45
3.1. Недоліки кадрового планування в діяльності туристичного підприємства 45
3.2. Пропозиції щодо покращення планування роботи з персоналом на туристичному підприємстві 49
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 68
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 72
ДОДАТКИ 75-80