|
-
Стилі керування та їх вплив на розвиток організації
Зміст
Вступ 3
1 Поняття і сутність лідирування та впливу 4
2 Форми влади та їх характеристика 6
3 Стилі керування та їх вплив на розвиток організації 9
Висновок 14
Використана література 15
-
КЕРІВНИЦТВО: СТИЛІ, ПРИНЦИПИ, МЕТОДИ
ЗМІСТ.
Вступ. 3
1. СТИЛІ КЕРУВАННЯ 5
2. МЕТОДИ КЕРУВАННЯ 7
3. ПРИНЦИПИ КЕРУВАННЯ 8
4. ФУНКЦІЇ КЕРУВАННЯ 12
Висновки. 13
Список використаної літератури. 14
-
Система керування персоналом на прикладі ТОВ “Манхетен”
Вступ 3
1. СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ І ЇЇ ВИДИ 5
1.1. Зв'язок системи керування персоналом з цілями організації. 8
1.1.1. Відповідність систем керування персоналом стану зовнішнього середовища і культурі організації. 10
1.1.2. Цілісність системи керування персоналом. 11
1.1.3. Участь керівництва організації в процесі керування персоналом. 12
1.1.4. Служба керування персоналом. 13
1.2. Етапи реорганізації системи керування персоналом 15
2. СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПРИКЛАДІ ТОВ “МАНХЕТТЕН” 22
2.1. Аналіз людських ресурсів на ТОВ “Манхетен” 26
2.2. Оптимізація чисельності співробітників 35
2.3. Добір персоналу і керування людськими ресурсами в ТОВ “Манхетен” 39
2.4. Заробітна плата 42
2.5. Приклад упровадження фірмою програм розвитку персоналу 50
3. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТОВ “МАНХЕТЕН” НА ПРИКЛАДІ ВПРОВАДЖЕННЯ АВОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ 51
Висновки та пропозиції 57
Використана література: 61
Додатки 64
-
Основні етапи розвитку керування документацією за кордоном
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕРМІНОЛОГІЯ ТА ІСТОРІЯ КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ 7
1.1. Аналіз термінології у сфері керування документацією 7
1.2. Зародження та розвиток сфери керування документацією 9
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОЦЕСИ КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ 14
2.1. Принципи політики та встановлення обов’язків персоналу щодо керування документацією 14
2.2. Нормативна база по управлінню документацією за кордоном 19
ВИСНОВКИ 24
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29
-
Управління формуванням та використанням фінансових ресурсів туристичного підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП...........................................................................................................3
1. Фінанси підприємства
1.1 Основи організації фінансів підприємств..................................4
1.2 Планування фінансів.
1.2.1 Поняття планування....................................................7
1.2.2 Мети планування.........................................................8
1.2.3 Організація планування............................................10
1.2.4 Процес планування.........................…......................11
1.3 Керування фінансами
1.3.1 Керування активами..................................................12
1.3.2 Керування поточними активами..............................12
1.3.3 Керування основними активами..............................13
2. Особливості керування фінансовими ресурсами
туристичного підприємства
2.1 Методичні рекомендації з планування,
обліку і калькулювання собівартості
туристського продукту і формування
фінансових результатів в організаціях, що
займаються туристською діяльністю ...................................15
2.2 Керування фінансовими ресурсами
турфірми “Глобус”.............................................................................27
ВИСНОВКИ............................….............................................................32
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА……………………………………............33
-
Вплив особистісних якостей керівника на стиль його управління
ПЛАН
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОСОБИСТОСТІ КЕРІВНИКА, ЯК ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІНЦЯ 5
1.1. Основні складові особистості керівника, як лідера 5
1.2. Покликання до управлінської діяльності 12
РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ СТИЛІ КЕРІВНИЦТВА ПЕРСОНАЛОМ 17
2.1. Основні характеристики стилів керівництва 17
2.2. Професійні навички в управлінському стилі керівника 19
РОЗДІЛ 3. ВПЛИВ ОСОБИСТИХ ЯКОСТЕЙ КЕРІВНИКА НА СТИЛЬ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРАВЛІННЯ. 25
3.1. Діагностика особистісних якостей керівників на прикладі корпорації «Альта-Віста». 25
3.2. Особистісні якості керівників та оцінка ефективності їх діяльності 27
ВИСНОВОК 34
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 36
ДОДАТКИ 37
1.Лист оцінки якостей директора
2. ТЕСТ «СТИЛЬ УПРАВЛІННЯ»
3. Тест для визначення стилю керівництва колективом
Ключ
4. Тест: Оцінка ефективності діяльності керівника
Оцінка результатів
Мета курсової роботи теоретично розкрити тему впливу особистісних якостей керівника на стиль його управління та на практиці показати прояв цього впливу.
Для досягнення поставленої мети автор ставить такі завдання:
1. охарактеризувати особистісні риси керівника, як управлінця;
2. розглянути основні стилі керівництва персоналом;
3. на прикладі керівників корпорації «Альта-Віста» показати вплив особистісних якостей керівника на стиль та ефективність його управління.
Предмет курсової роботи – це дослідження та виявлення головних закономірностей між особистісними якостями керівника та стилем його управління.
Об’єктом курсової роботи є керівний склад корпорації «Альта-ВІСТА», за допомогою якого розкривається вплив якостей керівника на стиль та ефективність його управління.
Джерельна база курсової роботи складається з наступних робіт російських та іноземних дослідників: Андрєєва Г. М. Соціальна психологія, 1988 року; Кибанов А. Я. Захаров Д. К. Формування системи керування персоналом на підприємстві, 1993 року; Кричевський Р. Л. Якщо ви – керівник, 1988 року; Пітер Ф. Драккер Керування націлене на результати, 1994 року; Психологія керування: курс лекцій /Отв. Ред. Удальцова М. В., 1997 року; Русалінова А. А. Деякі характеристики керівника як суб'єкта керування трудовим колективом // Трудовий колектив як суб'єкт і об'єкт керування, 1980 року. Філіпов А. В. Ільїн Г. Л. Проблема організованої праці в психології керування // Питання психології, 1987року.
Структурно робота складається зі вступу, трьох розділів з підпунктами, висновків та додатків.
-
Комплексне керування якістю в організації
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи керування якістю в організаціях 5 1.1 Поняття якості 5 1.2 Засоби та методи комплексного керування якістю 6 1.3 Керування якістю за допомогою операційного менеджменту 8 Розділ 2. Аналіз управління якістю в організації 10 2.1 Значення операційної діяльності в управлінні якістю 10 2.2 Операційний менеджмент як контроль якості 14 Розділ 3. Розробка заходів по підвищенню якості продукції 18 3.1 Керування постачанням 18 3.2 Керування матеріальними запасами 19 3.3 Зростання продуктивності праці як захід по підвищенню якості 20 Висновки та пропозиції 23 Література 26 Додаток 28
-
Організація роботи менеджера туристичного комплексу
Вступ 3
Розділ 1. Організаційна функція 5
1.1. Методи керування менеджера туристичного комплексу 8
1.2. Стилі керівництва менеджера туристичного комплексу 12
Розділ 2. Вимоги до роботи менеджера 15
2.1.Влада й особистий вплив 18
2.2.Авторитет менеджера 22
2.3. Підходи до прийняття рішень 23
Розділ 3. Організація роботи менеджера туристичного комплексу 25
3.1. Основні напрямки раціональної організації праці 25
3.2. Оплата і стимулювання праці 27
3.3. Преміальна оплата праці 28
3.4. Поділ управлінської праці 30
3.5. Департменталізація 30
3.6. Технічне забезпечення і механізація роботи менеджера 34
3.7. Нормування праці. 39
3.8. Сприятливий режим і умови праці. 41
Висновок 44
Список використаної літератури 45
-
Моделі корпоративного керування
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Керування організацією: сутність, принципи, методи й моделі 5
1.1. Сутність корпоративного керування (керування організацією) 5
1.2. Недоліки корпоративного керування в Україні 10
1.3. Методи керування організацією 13
1.4. Принципи корпоративного керування (керування організацією) 17
Розділ 2. Моделі корпоративного керування 25
2.1. Англо-американська модель 25
2.2. Німецька модель корпоративного керування 29
2.3. Японська модель 35
Висновки 40
Список використаної літератури 41
-
Білети менеджмент
1. Взаємодія керуючої та керованої системи. Показати на конкретному прикладі.
2. Визначте розходження між горизонтальним і вертикальним поділом праці.
3. Визначте формальну організацію з погляду її основних характеристик.
4. Викладіть розходження між рішеннями, прийнятими в умовах визначеності, ризику і невизначеності.
5. Відмінність менеджера від господарського керівника.
6. Внутрішнє й зовнішнє середовище організації.
7. Дайте визначення влади.
8. Дайте визначення продуктивності.
9. Дивізіональна структура керування: особливості, та сфери застосування.
10.За якою формою прояву поділяються організаційно-адміністративні методи керування?
11.Зобразіть середовище зовнішнього впливу. Як фірми і менеджери впливають на зовнішнє: середовище?
12.Існуючи пришити менеджменту.
13.Існуючі методи керування.
14.Існуючі стилі керівництва.
15.Коротко опишіть три підходи в управлінні.
16.Лінійна структура керування: особливості, та сфери застосування.
І7.Лінійно-функціональна структура керування: особливості, та сфери застосування.
18.ЛіІІійно-штабна структура керування: особливості, та сфери застосування.
19.Матрична структура керування: особливості, та сфери застосування.
20.Основні концепції менеджменту.
21.Порівняєте теорію системного і ситуаційного підходів.
22.Поясніть розходження між даними й інформацією.
23.Проведіть розходження між відкритою і закритою системами.
24.Проведіть розходження між середовищем прямого впливу і середовищем непрямого впливу.
25.Процес постановки мети.
26.Ролі, які грають менеджери в організації?
27.Система керування. Елементи системи керування.
28.Сутність організації. Обов'язкові вимоги до організації.
29.Сутність, зміст менеджменту.
ЗО.У чому розходження між управлінням і лідерством?
31.Функції процесу управління. Кожну пояснити.
32.Функціональна структура керування: особливості, та сфери застосування.
33.Характеристики неформальної організації.
34.Характеристики формальної організації.
35.Чому важливо розуміти, що практично не існує двох однакових організацій?
36.Чому завдання розробляються і розподіляються відповідно до вертикального і горизонтального поділу праці в організації?
37.Чому зовнішнє середовище важливе для керівників?
38.Чому розробка цілей с могутнім засобом координації з боку керівництва?
..9.Чому сьогодні порівняно мало організацій, де вважають, що страх є ефективним засобом впливу?
40.Що таке харизма і як нею користуються керівники?
41.Як Ви розумієте категорії "результативність" і "ефективність" діяльності організації?
42.Як співвідносяться між собою влада, вплив і лідерство?
43.Я кий вплив поведінкові фактори роблять на прийняття рішення?
44.Яким чином особистісні цінності впливають на поведінку людини на робочому місці?
45.Які перешкоди виникають на шляхах обміну інформацією в організації?
46.Сутність виробництва.
47.Основні поняття системи управління. Елементи та зв'язки між ними.
48.Інформація. Поняття. Інформація та управління. Ентропія.
49.Поняття замкнутого контуру управління. Прямий та зворотній зв'язок в управлінні.
50.Планування. Місце та значення планування в управлінні.
5 1 .Контроль як фаза управління. Його мета та значення.
52.Об'єкт управління. Місце в системі управління.
53.Управляюча система, її функції та роль в системі управління. Зв'язок з об'єктом управління.
54.Система мотивацій.
55.Цілі, дерево цілей.
8 шрифт
Cгенерировано за 0.127805 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|