|
-
ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ЗМІСТ
ВСТУП 5
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЙНого ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 8
1.1.Сутність управління зовнішньоекономічною діяльністю 8
1.2. Види зовнішньоекономічної діяльності 29
1.3. Принципи та методи управління зовнішньоекономічною діяльністю 34
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 42
2.1. Державне регулювання ЗЕД 42
2.2. Використання інструментів ЗЕД на вітчизняних та зарубіжних підприємствах 55
2.3. Дослідження організації ЗЕД на ПНВП "Спецпромавтоматика" 59
3. ДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗЕД 86
3.1. Зміст заходів з удосконалення організації управління зовнішньоекономічною діяльністю 86
3.2. Розробка заходів з удосконалення організації управління зовнішньоекономічною діяльністю 89
3.3. Підготовка і укладення зовнішньоекономічного контракту 92
4. ЕКОНОМІЧНИЙ ЕФЕКТ ВІД ЗАПРОПОНОВАНИХ ЗАХОДІВ З УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 99
ВИСНОВОК 102
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 106
ДОДАТКИ 113
-
Удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві (на прикладі підприємства)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Маркетинг як вид діяльності та функція управління 5
1.2. Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 10
1.3. Організація маркетингової служби на підприємстві 16
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «//» 21
2.1. Загальна характеристика підприємства та організації маркетингової діяльності 21
2.2. Структура управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 25
З. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 31
3.1. Пропозиції по вдосконаленню організації маркетингової діяльності підприємства 31
3.2. Побудова моделі управління маркетинговою діяльністю підприємства 38
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 47
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 50
-
Менеджер в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти праці менеджера в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5
1.1. Сутність управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5
1.2. Менеджер - центральна фігура в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 19
1.3. Основні процедури та операції в праці менеджерів по управлінню зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 27
2. Аналіз впливу менеджерів на зовнішньоекономічну діяльність на підприємстві «...» 42
2.1. Характеристика господарської, фінансової, зовнішньоекономічної діяльності підприємства «...» 42
2.2. Аналіз ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства «...» 47
2.3. Оцінка праці менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 59
3. Оптимізація підвищення ролі менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 63
3.1. Проблеми в організації праці менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 63
3.2. Обґрунтування напрямків вдосконалення праці менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 75
Висновки та пропозиції 95
Список використаних джерел 100
Додатки 105
-
Менеджер в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти праці менеджера в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5
1.1. Сутність управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5
1.2. Менеджер - центральна фігура в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 19
1.3. Основні процедури та операції в праці менеджерів по управлінню зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 27
2. Аналіз впливу менеджерів на зовнішньоекономічну діяльність на підприємстві «...» 42
2.1. Характеристика господарської, фінансової, зовнішньоекономічної діяльності підприємства «...» 42
2.2. Аналіз ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства «...» 47
2.3. Оцінка праці менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 58
3. Оптимізація підвищення ролі менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 62
3.1. Проблеми в організації праці менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 62
3.2. Обґрунтування напрямків вдосконалення праці менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 74
Висновки та пропозиції 94
Список використаних джерел 99
Додатки 102
-
Система обліку витрат виробництва Стандарт - кост
Зміст
Вступ. 3
Розділ І. Теоретичні основи організації управління витратами на підприємстві 5
1.1 Загальні засади організації управлінського обліку на підприємстві як інформаційної бази для управління фінансовою діяльністю підприємства 5
1.2. Організація системи управління витратами на підприємстві 9
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ВАТ “ГАЛІЇВСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД ІМ.В.Ф.МАЗУРКЕВИЧА” 15
2.1 Техніко-економічна характеристика підприємства 15
2.2 Оцінка системи управління витратами на підприємстві 24
Розділ ІІІ. Визначення пріоритетних напрямків та можливих шляхів удосконалення системи управління витратами 38
ВИСНОВКИ 47
Список використаної літератури: 50
Додатки 53
Метою курсового дослідження є аналіз теоретичних та практичних аспектів використання в системі управління фінансовою діяльністю методів управлінського обліку «стандарт кост».
Об‘єктом дослідження виступає виробниче підприємство ВАТ “Галіївський маслозавод ім. В.Ф.Мазуркевича”.
-
Особливості управління маркетинговою діяльністю
Вступ 3
Розділ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 5
1.1.Структура комплексу маркетингу та його завдання 5
1.2.Процес управління маркетингом. 8
Розділ 2.ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „УКРПТАХОСЕРВІС” 11
1.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 11
2.2.Оцінка маркетингової діяльності на підприємстві 14
Розділ 3.НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 27
3.1 Напрямки поліпшення планування рекламного бюджету 27
3.2 Механізм організації рекламних заходів в ТОВ „Укрптахосервіс” 36
Висновки 43
Список літератури 45
Додатки 48
-
Управління рекламною діяльністю фірми (на прикладі УкрСиббанку)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 6
1.1. Сутність і особливості рекламної діяльності підприємстсва 6
1.2. Основні принципи рекламної діяльності підприємства 15
1.3. Особливості управління рекламною діяльністю банківської установи 29
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ФІРМИ 45
2.1. Загальна характеристика господарсько-фінансової дяльності Укрсиббанку 45
2.2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 55
2.3. Оцінка управління рекламною діяльністю підприємства 61
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АКІБ «УКРСИББАНК» 80
3.1. Умови необхідні для ефективної рекламної діяльності АКІБ УКРСИББАНК 80
3.2. Розробка рекомендацій з підвищення ефективності використання рекламного бюджету АКІБ «УКРСИББАНК» 83
3.3. Основні напрями удосконалення системи організації та управління рекламою в АКІБ «УКРСИББАНК» та оцінка їх ефективності 87
ВИСНОВКИ 94
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 101
ДОДАТКИ
-
Роль інформації в комерційній діяльності
ВСТУП 3
1. СКЛАД ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ОРГАНІЗАЦІЇ 4
2. РІВНІ КОМУНІКАЦІЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ 10
3. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ 13
ВИСНОВКИ 16
ЛІТЕРАТУРА 17
-
Звіт з практики
1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПІДПРИЄМСТВО 3
2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 5
3. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПІДПРИЄМСТВА ІЗ ЗОВНІШНІМИ КОНТРАГЕНТАМИ І РИНКОВОЮ ІНФРАСТРУКТУРОЮ 12
4. ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 13
5. СИСТЕМА І СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 17
6. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 21
7. ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ГОСПОДАРСЬКИХ РІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ 25
8. УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 26
9. УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 30
10. УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 36
11. ПРАКТИКА АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45
ДОДАТКИ……………………………………………………………………… 46
-
Звіт з практики
1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПІДПРИЄМСТВО 3
2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 5
3. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПІДПРИЄМСТВА ІЗ ЗОВНІШНІМИ КОНТРАГЕНТАМИ І РИНКОВОЮ ІНФРАСТРУКТУРОЮ 12
4. ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 13
5. СИСТЕМА І СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 17
6. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 21
7. ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ГОСПОДАРСЬКИХ РІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ 25
8. УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 26
9. УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 30
10. УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 36
11. ПРАКТИКА АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45
ДОДАТКИ……………………………………………………………………… 46
-
Управління маркетинговою діяльністю закладів охорони здоров'я
ВСТУП 3 1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ Й УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1 Маркетинг як концепція ринкового управління 5 1.2 Процес управління маркетингом 12 1.3 Контроль за здійсненням маркетингових заходів 23 2 АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ОПТИМА-ФАРМ 33 2.1 Загальна характеристика СМЦ «Оптима-Фарм» 33 2.2 Дослідження й аналіз факторів, що впливають на діяльність підприємства 45 2.2.1 Аналіз факторів макросередовища підприємства 45 2.2.2 Аналіз факторів мікросередовища 58 2.3 Аналіз організації управління маркетингом на підприємстві 72 2.3.1 SWOT-аналіз 72 2.3.2 Оцінка готовності підприємства до реалізації маркетингової стратегії 74 3 РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО ВДОСКОНАЛЮВАННЯ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Й РОЗРАХУНОК ЇХНЬОГО ВПЛИВУ НА ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ 80 3.1 Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю СМЦ «Оптима-Фарм» 80 3.2. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету по вдосконаленню управління маркетинговою діяльністю 82 3.2.1. Формування єдиної служби маркетингу 82 3.2.2. Розробка безкоштовних зразків рекламно-інформаційного характеру 86 ВИСНОВКИ 92 ЛІТЕРАТУРА 95 ДОДАТОК А 96
Cгенерировано за 0.129893 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|