-
Торговельний капітал і торговельний прибуток
ВСТУП 3 1. ТОРГОВЕЛЬНИЙ КАПІТАЛ ЯК ВІДОКРЕМЛЕНА ЧАСТИНА ПРОМИСЛОВОГО КАПІТАЛУ 5 1.1. Причини відокремлення торговельного капіталу 5 1.2. Суть торговельного капіталу 7 2. СУТЬ І МЕХАНІЗМ УТВОРЕННЯ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПРИБУТКУ 11 2.1. Суть торговельного прибутку 11 2.2. Механізм утворення торговельного прибутку 12 2. 3. Витрати обігу 18 3. СУЧАСНИЙ СТАН І ТЕНДЕНЦІЇ У РОЗВИТКУ ТОРГІВЛІ 20 ВИСНОВКИ 32 ЛІТЕРАТУРА 34 ДОДАТКИ 36
-
Еволюція торговельного капіталу
Зміст
Вступ 3
1. Сутність торговельного капіталу 4
2. Торговельний прибуток: сутність, основні джерела 7
3. Історія еволюції торговельного капіталу 16
Висновки 35
Література 37
-
ПЕРВІСНЕ НАКОПИЧЕННЯ КАПІТАЛУ: ЙОГО СУТНІСТЬ І ФОРМИ
ЗМІСТ
Вступ 4
1. Загальна характеристика та еволюція розвитку капіталу 5
1.1 Сутність капіталу 5
1.2 Соціально-економічні передумови виникнення капіталу 7
2. Співвідношення відтворення індивідуального і суспільного капіталу. Основний і оборотний капітал 13
2.1 Особливості кругообігу капіталу 13
2.2 Накопичення капіталу, його джерела і результати 17
2.3 Власний капітал підприємства 21
3. Власний капітал і його українські особливості 28
Висновки 30
Список використаної літератури 32
-
Політика формування і використання прибутку торгівельного підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні засади формування та використання прибутку торговельного підприємства 5
1.1 Економічна сутність прибутку торговельного підприємства та порядок його формування 5
1.2 Фактори, що впливають на обсяги прибутку торговельного підприємства 14
1.3 Методичні підходи до аналізу і планування прибутку 18
2. Дослідження політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 24
2.1. Аналіз фінансового-майнового стану торговельного підприємства 24
2.2. Оцінка прибутковості торговельного підприємства 28
2.3. Оцінка ефективності політики управління, формування та використання прибутку торговельного підприємства 41
3. Вдосконалення політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 49
Висновки 52
Список використаних джерел 55
Додатки 59-73
-
Розробка політики управління позиковим капіталом у контексті антикризового управління торговельного підприємства
Вступ 3
І. Теоретичні засади управління позиковим капіталом торговельного підприємства 5
1.1. Економічна сутність та види позиковим капіталом торговельного підприємства 5
1.2. Методичні підходи до оцінки сутності залучення та використання позиковим капіталом торговельного підприємства (потрібні формули) 13
1.3. Методика аналізу та планування позиковим капіталом торговельного підприємства (потрібні блок схеми послідовності) 20
ІІ. Дослідження практики управління позиковим капіталом торговельного підприємства ТОВ “АЛО” 23
2.1. Аналіз динаміки та структури позикового капіталу на торговельного підприємства ТОВ “АЛО” 23
2.2. Оцінка сутності управління позиковим капіталом на торговельному підприємстві ТОВ “АЛО” 28
ІІІ. Розробка політики управління позиковим капіталом торговельного підприємства як засобу запобігання його банкрутства 40
3.1. Етапи обгрунтування основних етапів політики управління позиковим капіталом на торговельному підприємстві ТОВ “АЛО” 40
3.2. Розробка політики управління позиковим капіталом позиковим капіталом торговельного підприємства на плановий період у контексті антикризового управління торгівельним підприємством 42
3.3. Оцінка ефективності розробки політики управління позиковим капіталом торговельного підприємства ТОВ “АЛО” з позиції запобігання його банкрутства 44
4. Електронне програмне забезпечення (які програми, як їх використовувати) 49
Висновок 52
Литература 57
Додаток 1. Фінансова звітність ТОВ “АЛО” 61
Додаток 2. Фінансова звітність ТОВ “АЛО” 64
Додаток 3. Фінансова звітність ТОВ “АЛО” 67
Додаток 4. Дані про випуск облігацій ТОВ “АЛО” 71-75
Об’єктом дослідження роботи є процес управління позиковим капіталом в підприємствах роздрібної торгівлі.
Предметом дослідження є методичні підходи до формування оптимальної структури капіталу в підприємствах роздрібної торгівлі на прикладі ТОВ “АЛО” в сучасних умовах.
Теоретичною та методологічною основою дослідження стали законодавчі та нормативні акти України, наукові праці вітчизняних і закордонних учених з досліджуваної проблеми
-
Аудит оптових і роздрібних операцій торговельного підприємства
Вступ................................................................................................................3
Розділ 1. Суть, мета та завдання аудиту оптових і
роздрібних операцій торговельного підприємства......................7
Розділ 2. Методика аудиту торговельного підприємства..........................12
Розділ 3. Удосконалення методики аудиту торговельного
підприємства..................................................................................20
Висновки.........................................................................................................23
Список використаної літератури..................................................................25
Додатки............................................................................................................27
-
Планування потреби підприємства в формуванні оборотних активів торговельного підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. MEТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМИ АКТИВАМИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Характеристика складу та особливості кругообороту оборотних активів торговельного підприємства 6
1.2. Методичні підходи до управління оборотними активами торговельного підприємства 27
1.3. Показники ефективності управління оборотними активами торговельного підприємства 44
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМИ АКТИВАМИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРНГМСГВА ТОВ «Назва» 54
2.1. Аналіз динаміки, обсягу та структури оборотних активів торговельного підприємства 54
2.2. Оцінка ефективності управління оборотними активами торговельного підприємства 64
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ФОРМУВАННЯ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 80
3.1. Обґрунтування потреби в оборотних активах в плановому періоді підприємства ТОВ «Назва» 80
3.2. Перспективна оцінка ефективності управління оборотними активами підприємства 89
3.3. Обґрунтування пропозицій щодо підвищення ефективності управління оборотними активами в плановому періоді 99
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 107
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 113
ДОДАТКИ 118
-
Формування колективу торговельного підприємства і управління колективом торговельного підприємства
План
Вступ 3
1. Роль і завдання трудового колективу торговельного підприємства 6
2. Формування трудового колективу торговельного підприємства 11
3. Управління трудовим колективом торговельного підприємства 15
4. Створення сприятливого мікроклімату 23
5. Лідерство і керівництво колективу 27
6. Висновки та пропозиції 31
Список використаної літератури 33
Додаток 1 35
Додаток 2 36
-
Управління прибутком торговельного підприємства у контексті забезпечення цільової конкурентоспроможності на регіональному ринку
Вступ 3
1. Зміст основних етапів управління прибутком торговельного підприємства 6
2. Дослідження формування прибутку і конкурентоспроможності торговельного підприємства ТОВ «Назва» 21
3. Обґрунтування пріоритетних цілей розвитку діяльності торговельного підприємства ТОВ «Назва» 27
4. Оцінювання розміру прибутку торговельного підприємства ТОВ «Назва», необхідного для забезпечення цільової конкурентоспроможності на регіональному ринку 30
5. Розробка плану формування можливого обсягу прибутку торговельного підприємства ТОВ «Назва» з врахуванням мобілізації резервів його зростания 33
Висновки та пропозиції 36
Список використаної літератури 39
Додаток 1. Баланс ТОВ “Назва” на 01.01.07 р., тис.грн. 43
Додаток 2. Звіт про фінансові результати ТОВ “Назва” за 2006 р., тис.грн. 46
-
Ефективність господарсько-фінансової діяльності торгівельного підприємства і шляхи її підвищення (на прикладі)
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади оцінки ефективності господарсько-фінансової діяльності торговельного підприємства. 5
1.1. Поняття ефективності господарсько-фінансової діяльності торговельного підприємства, методологічні засади її оцінки 5
1.2. Методичні підходи до оцінки ефективності господарсько-фінансової діяльності торговельного підприємства 10
РОЗДІЛ 2. Дослідження ефективності господарсько-фінансової діяльності ТОВ «Назва» 14
2.1. Аналіз фінансового-майнового стану торговельного підприємства 14
2.2. Оцінка ефективності господарсько-фінансової діяльності торговельного підприємства 18
2.3. Оцінка впливу факторів на ефективність господарсько-фінансової діяльності торговельного підприємства 32
РОЗДІЛ 3. Обґрунтування пропозицій щодо підвищення ефективності господарсько-фінансової діяльності ТОВ «Назва» 40
Висновки 43
Список використаних джерел 46
Додатки 50-65