|
-
Контрольна з права практична
Зміст:
1. Скласти позовну заяву в суд (про відшкодування шкоди в порядку регресу)
2. Скласти: Заява про забезпечення позову
3. Скласти: Апеляційна скарга
-
Аудит операцій підприємства
1. Розробити лист пропозицію та лист зобов язання.
2. Скласти договір на проведення аудиту з аудиторською фірмою Практик .
3. Скласти програму та план аудиторської перевірки на підприємстві недержавної форми власності Назарія .
4. Скласти робочі документи аудитора що підтверджують перевірку документального оформлення відображених в обліку операцій.
5. Скласти аудиторський висновок по результатам перевірки.
-
Маркетингова цінова політика
1. Назва підприємства, його галузева приналежність, основні види діяльності. 3
2. Опис товару 3
2.1. Основний товар, що випускає підприємство 3
2.2. Конкурентоспроможність товару на кожному ринку і в кожному сегменті 4
2.3. На яких ринках і сегментах слід ввести новий товар і чому 7
2.4. Фактори, що визначають купівлю даного товару і які міри здійснює підприємство, що товар виділявся серед аналогічних 8
2.5. Потенційні можливості, для того щоб товар і надалі мав високі споживацькі якості у порівнянні з конкурентами 13
2.6. Вплив сезонних факторів на товар 14
2.7. Емоції, які здатний викликати товар у покупців 14
3. Покупці 16
3.1. Індивідуальні споживачі і підприємства, які купують товари 16
3.2. Основні фактори, що впливають на рішення стосовно придбання товару 17
3.3. Потреби клієнта, що змушують купувати даний товар 17
3.4. Потенційні покупці 18
4. Методи ціноутворення 19
4.1. Визначення причинних факторів важливості ціни для споживачів, що дозволяє здійснювати варіацію цін 19
Висновки 25
Література 26
-
1. Понятие термина товар. Товар по замыслу, в конкретном исполнении, с подкреплением
1. Понятие термина товар. Товар по замыслу, в конкретном исполнении, с подкреплением.
2. Классификация товара.
3. Перевода товара в разряд марочных.
4. Упаковка товара и содержание его маркировки.
5. Тип целевого рынка, на котором реализуется товар.
6. Каналы распределения товара и показатели оценки деятельности посредника.
7. Система товародвижения.
8. Ценообразование.
9. Комплекс маркетинговых мероприятий.
10. Реклама.
11. Розничная торговля.
-
Маркетингова цінова політика на прикладі конкретного підприємства (практична)
1. Характеристика підприємства 3
2. Характеристика товару підприємства 6
2.1. Основний товар, який випускає підприємство 6
2.2. Визначення конкурентоспроможності товару 11
2.3. Визначення ринків та сегментів, на які потрібно ввести новий товар 13
2.4. Фактори, які визначають купівлю товару та заходи, які застосовує підприємство для впізнання товару серед інших аналогічних 15
2.5. Потенційні можливості для притаманності товару високих споживацьких якостей в порівнянні з товарами конкурентів 16
2.6. Вплив сезонних факторів на товар 17
2.7. Емоції, які викликає товар у споживачів 17
3. Характеристика покупців 18
3.1. Індивідуальні споживачі та підприємства, які придбавають товар 18
3.2. Основні фактори, які впливають на рішення про купівлю товару 19
3.3. Потреби клієнта, які спонукають придбавати товар 21
4. Методи ціноутворення 22
4.1 Визначення причинних факторів важливості ціни для споживачів, що дозволяє здійснити варіацію цін 22
Список використаної літератури 29
-
Аудит контрольна
Завдання 1. 3
Скласти договір на проведення аудиторської перевірки по питанню „Аудит з ціллю підтвердження правильності відображення грошових коштів на малому підприємстві”.
Завдання 2. 10
Скласти план програму аудиторської перевірки
Завдання 3. 13
Скласти звіт аудиторської перевірки
Завдання 4. 15
За результатами проведеної перевірки скласти аудиторський висновок
Список використаної літератури 18
-
Аудит контрольна
Завдання 1. 3
Скласти договір на проведення аудиторської перевірки по питанню „Аудит з ціллю підтвердження правильності формування Статутного капіталу у відкритому акціонерному товаристві”.
Завдання 2. 10
Скласти план програму аудиторської перевірки
Завдання 3. 13
Скласти звіт аудиторської перевірки
Завдання 4. 15
За результатами проведеної перевірки скласти аудиторський висновок
Список використаної літератури 18
-
Економічне прогнозування
1. Класифікація методів економічного прогнозування 3
2. Класифікація евристичних методів 7
3. Концепція "мозкової атаки" 10
4. Прогнозування хазяйського ризику 12
5. Задачі 14
1. Скласти прогноз продажу картоплі у магазині на 8-й день його роботи. За попередні сім днів обсяг продажу картоплі склав (у тоннах):
1-й - 2,4; 2-й - 2,6; 3-й 2,0; 4-й - 2,1; 5-й - 2,3; 6-й 2,9; 7-й - 2,2.
3. Скласти прогноз продажу яблук у магазині на 10-й день його роботи За попередні 9 днів обсяг продажу яблук склав (тоннах):
1-й - 1,5; 2-й - 1,8; 3-й - 1; 4-й - 1,4; 5-й - 1,3; 6-й - 1,9; 7-й - 1,7; 8-й - 1,1; 9-й - 1,2.
7. Визначити прогноз попиту на товар "В" при коефієнту еластичності попиту від ціни 1,21. Число покупців у регіоні складає 400 тис. чол. Рівень продажу товару складає 5 кг на людину. Ціну буде збільшено на 4%.
15. Скласти прогноз попиту на дитячі велосипеди на 2001 р, використовуючи метод екстраполяції динамічного ряду. Відомі дані про продаж населенню товару за останні 5 років.
1995р - 150; 1996р - 160; 1997р - 170; 1998р - 180; 1999р - 190.
Література 19
-
Облік руху готової продукції. Облік фінансових результатів та використання прибутку
1. Облік руху готової продукції. Документальна оформлення 3
2. Облік фінансових результатів та використання прибутку 8
Задача 17
1. Скласти баланс підприємства на початок періоду 17
2. Скласти журнал господарських операцій за місяць 19
3. Скласти розрахунково-платіжну відомість 24
4. Заповнити форми первинних документів 27
Список використаної літератури 38
-
Інвентаризація товарно-матеріальних цінностей на виробництві її особливості
1. Інвентаризація товарно-матеріальниїх цінностей на виробництві її особливості. 2
Завдання 1 15
1.1. Скласти план-меню.
1.2. Визначити продажні ціни на продукцію.
1.3. Скласти розщрахунок калькуляції продажних цін страв на калькуляційних кртках.
1.4. Визначити необхіднут кількість сировини та продуктів згідно план-меню.
1.5. Виписати вимогу-накладну на відпуск продуктів із комори на виробництво згідно з розрахунком.
1.6. Скласти та оформити акт про реалізацію та відпустку виробів кухні заборний лист.
1.7. Скласти звіт про рух продлуктів та тари на кухні.
Завдання 2 22
Скласти розрахунок по відрядженню та авансовий звіт
Список використаних джерел 29
-
ФІНАНСОВИЙ УСПІХ МАЛОГО БІЗНЕСУ МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК ПІДПРИЄМЦЯ
Зміст
ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ 4
ЩО ТАКЕ ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ? 4
НАВІЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ? 4
ЯКІ ПРОБЛЕМИ ПОВИНЕН ВИРІШУВАТИ ГРАМОТНИЙ ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ? 4
ЧИМ КОНКРЕТНО ЗАЙМАЄТЬСЯ ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖЕР? 4
ПИТАННЯ 5
УПРАВЛІННЯ ПОТОЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 5
ЯК ЕФЕКТИВНО УПРАВЛЯТИ ПОТОЧНИМИ ВИТРАТАМИ? 5
ЯК ЕФЕКТИВНО УПРАВЛЯТИ ОБОРОТНИМИ КОШТАМИ? 7
ЯК ЕФЕКТИВНО УПРАВЛЯТИ ДЕБІТОРСЬКОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЮ? 10
ЯК ПРИСКОРИТИ ОБОРОТНІСТЬ ОБІГОВИХ КОШТІВ? 10
ЯК ЕФЕКТИВНО УПРАВЛЯТИ ФОРМУВАННЯМ ЗАПАСІВ? 11
ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ 12
ЩО ТАКЕ ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ? 12
ЯКІ ДЖЕРЕЛА ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ ІСНУЮТЬ? 13
ЩО ВПЛИВАЄ НА РЕАЛІЗАЦІЮ Й ПІДПРИЄМНИЦЬКИЙ ДОХОД? 13
ЯК ВИБРАТИ ЕФЕКТИВНУ ЦІНОВУ ПОЛІТИКУ? 14
ЯК УСТАНОВИТИ ОПТИМАЛЬНУ ЦІНУ НА ТОВАР АБО ПОСЛУГУ? 14
КОЛИ ПОТРІБНО ПРОПОНУВАТИ ПОКУПЦЯМ ЗНИЖКИ З ЦІНИ? 16
НАВІЩО ПОТРІБНА АМОРТИЗАЦІЯ? 16
ЯК ЗНАЙТИ ОПТИМАЛЬНЕ СПІВВІДНОШЕННЯ МІЖ 17
ВЛАСНИМИ Й ПОЗИКОВИМИ ФІНАНСОВИМИ РЕСУРСАМИ? 17
КОЛИ ВАРТО ЗВЕРТАТИСЯ ДО ЗОВНІШНІХ РЕСУРСІВ? 17
ЯКЩО МОЖНА ОБІЙТИСЯ ТІЛЬКИ СВОЇМИ РЕСУРСАМИ, ЧИ ПОТРІБНО ЦЕ РОБИТИ? 17
УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 20
ЩО ТАКЕ ІНВЕСТИЦІЇ Й НАВІЩО ВОНИ ПОТРІБНІ? 20
ЯК ВИЗНАЧИТИ ОПТИМАЛЬНИЙ РОЗМІР ВКЛАДЕНЬ ТИМЧАСОВО ВІЛЬНИХ КОШТІВ ? 20
ЧОМУ І ЯК ПОТРІБНО ВРАХОВУВАТИ ФАКТОР ЧАСУ? 20
ЩО ТАКЕ ВАРТІСТЬ КАПІТАЛУ? 21
ЯК ОЦІНИТИ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ? 21
ЯКІ ОСНОВНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ? 22
УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ 24
ЩО ТАКЕ РИЗИК У ФІНАНСОВОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ? 24
ЩО ТАКЕ РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТ? 24
ЯК МОЖНА УПРАВЛЯТИ РИЗИКАМИ? 25
ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ Й ПРОГНОЗУВАННЯ 26
НАВІЩО НЕОБХІДНО ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ? 26
ЧИМ ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ФІНАНСОВОГО ПРОГНОЗУВАННЯ? 27
ЯК ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ФІНАНСОВЕ ПРОГНОЗУВАННЯ? 27
НАВІЩО НЕОБХІДНИЙ БІЗНЕС-ПЛАН Й ЯК ЙОГО СКЛАСТИ? 28
Cгенерировано за 0.112537 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|