Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Менеджмент контрольна робота» (ID:33989)

| Размер: 30 кб. | Объем: 24 стр. | Стоимость: 100 грн. | Добавлена: 28.04.2010 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВступ 3
1. Поняття організаційно-виробничих систем 4
2. Інформаційне забезпечення управління організаційно-виробничих систем 7
Висновки 15
Ситуаційне завдання № 2 17
Банк "Бенк оф Америка" був заснований відважним підприємцем А.П. Джанніні. В роки становлення свого банку Джанніні особливу увагу приділяв людським цінностям, і банк добре обслуговував клієнтів. Після його смерті банк отримав у спадщину стійку репутацію уважної до людей та новаторської установи.
Через деякий час "Бенк оф Америка" відстав від темпів розвитку банківської справи. Спрямування зусиль керівництва стало зміщуватись від турботи про людину до турботи про прибутки. Після проведення інтерв'ю зі співробітниками банку консультанти та аналітики виявили наступне:
• Переважала точка зору, що невдача коштує грошей. Уявлялося, що капіталовкладення у нові ідеї повинні окупатися за рахунок поточних прибутків.
• Цінні ідеї часто подавлялися, тому що не заохочувалася відвертість думок та каралися конфлікти і протиріччя.
• Була розповсюдженою думка, що важливою є ієрархія службового становища, а не результат роботи.
• Робітники вважали, що ризик та новаторство не заохочуються.
Для того щоб підвищити конкурентоспроможність "Бенк оф Америка" керівництво почало роботу по зміні поведінки та цінностей в компанії. Нова система цінностей включала наступні положення:
• Постав на перше місце клієнта.
• Вилучи максимум прибутків із застосування сучасної технології.
• Плати та винагороджуй за результати праці.
Для впровадження цього в життя голова компанії на нараді ознайомив 100 керівників вищої ланки з новими цілями. В компанії були створені курси для ознайомлення керівників інших рівнів з новими управлінськими завданнями і навчання новим методам забезпечення цих завдань, наприклад, зміненому процесу оцінки результатів роботи.
Компанія також приділила увагу символіці організаційних змін. Було придумано значок із зображенням орла для виділення тих співробітників, які є носіями серцевинних цінностей компанії.
Ці зміни призвели до покращення роботи банку, підвищення задоволення клієнтів та співробітників протягом ряду наступних років.
Питання:
1. Яким, імовірно, був переважний метод розв'язання конфліктів в "Бенк оф Америка", до того як почалася робота з впровадження організаційних змін?
2. Які внутрішні фактори організації було змінено в результаті заходів, описаних у прикладі?
3. Який управлінський стиль домінує в "Бенк оф Америка"? Охарактеризуйте участь співробітників в організаційних змінах.
4. Чи вважаєте ви сумісними нову стратегію "Бенк оф Америка" з існуючою корпоративною культурою. Якою ви бачите корпоративну культуру сучасної компанії?

Ситуаційне завдання № 3 20
У 1994 році в результаті приватизації було створене акціонерне товариство закритого типу "Фармацевтична фірма "Дарниця". Період 1993-1994 pp. є найбільш скрутним в історії фірми. В умовах ускладнення загальної економічно ситуації в країні та погіршення виробничо-збутової результативності підприємств цієї галузі керівництво "Дарниці" прийняло рішення про підготовку та реалізацію комплексної програми реструктуризації, яка передбачала зміни практично у всіх функціональних напрямах діяльності фірми.
Питання збільшення обсягів виробництва, підвищення якості продукції, оновлення асортименту не могли розглядатися без одночасного корегування організаційної структури фірми. З метою вирішення проблем зниження обсягів реалізації, різкого збільшення товарних запасів "Дарниця" почала прикладати серйозні зусилля у напрямку маркетингу. Вже наприкінці 1994 року було введено нову посаду - зам. генерального директора по стратегічному маркетингу - та створено відділ маркетингу. Перед новим підрозділом було поставлено наступні завдання: визначення маркетингової стратегії і тактики; аналіз ринку; визначення цінової політики; налагоджування зовнішніх комунікацій; розробка політики просування продукту; підготовлення рекомендацій з оновлення асортименту.
Ще один важливий крок був зроблений у 1996 році. Фірма створила відділ регіональних представництв функціями якого було визначено: збір та первісна обробка замовлень на продукцію; підтримання постійного контакту з клієнтами; збір оперативної інформації про стан фармацевтичного ринку у регіоні. З початку цей відділ існував паралельно з відділом збуту, а у 1997 році їх об'єднали в єдиний відділ регіональних представництв та реалізації продукції.
Для забезпечення більш ефективного управління зовнішньоекономічною діяльністю у 1996 році було створено відділ експортних поставок. Важливу роль в забезпеченні координованості цінової політики і політики просування товару відіграв створений в цьому ж році відділ реклами.
Значні зусилля було спрямовано на оновлення технологічної інфраструктури та реструктуризацію допоміжних виробництв. У 1997 році було прийнято рішення про виділення основної частини ремонтної служби в самостійну господарську структуру, а у складі "Дарниця" залишився лише ремонтно-механічний цех. На підставі аналізу використання потужностей картонажно-поліграфічного цеху було прийнято рішення про його ліквідацію. Обладнання цеху вдалося продати, а вивільнені площі почали використовувати для розміщення нових виробничих ділянок.
Серйозні зміни відбулися в управлінні фірмою. Тільки за період 1996-1997 pp. змінилися керівники 15 ключових підрозділів. Основними принципами комплектування стали професіоналізм та ринкове мислення співробітників. Протягом 1995-1998 pp. було зроблено важливі кроки в розробці нової системи мотивації праці, яка дійсно стимулювала підвищення продуктивності праці. Так, зарплата персоналу відділу регіональних представництв та реалізації стала прямо залежати від обсягів збуту, виконання плану, розміру простроченої дебіторської заборгованості. В той же час менеджерам було створено комфортні умови праці. Введення у штат професійного психолога значно підвищило ефективність відбору та адаптації співробітників.
Починаючі з 1997 року були чітко розмежовані обов'язки зам. генерального директора по фінансах та головного бухгалтера, на базі розрахункового відділу бухгалтерії та фінансового відділу сформовано фінансово-обліковий відділ. Була створена інтегрована система фінансового менеджменту, що включала бюджетування, а також оперативний аналіз бухгалтерської звітності.
В результаті проведених заходів "Фармацевтична фірма "Дарниця" займає перші позиції за обсягами продажу та показниками рентабельності серед українських фармацевтичних виробників. Значних успіхів досягнуто у забезпеченні зростання продуктивності праці. На "Дарниці" прекрасно розуміють що ринкові перспективи фірми залежать від динамічності менеджменту Керівництво фірми вважає, що сучасна організаційна структура має перехідний характер та буде скорегована.
Питання:
1. Дайте оцінку організаційним змінам, що відбулися на "Фармацевтичній фірмі "Дарниця" в процесі реструктуризації.
2. Якого типу організаційну структуру управління використовує фірма?
3. Які зміни та корегування структури, на ваш погляд, можливі та доцільні на "Фармацевтичній фірмі "Дарниця" у майбутньому? Які методи управління переважають на фірмі?

Список використаної літератури 24
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Менеджмент контрольна робота»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Статистичні таблиці: загальні поняття, види, правила побудови, оформлення
  • Контрольна з культури України
  • Контрольна робота «Статистика»
  • Контрольна робота з статистики
  • Контрольна робота З статистики
  • Контрольна робота з англійської
  • Контрольна робота З статистики
  • Контрольна робота Зі страхування
  • Контрольна робота з психологии
  • Контрольна робота з статистики
  • Контрольна робота з алгебри
Cгенерировано за 0.111048 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...