|
-
Рентабельність та конкурентоспроможність продукції на підприємстві
ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 5 1.1 Економічна сутність рентабельності продукції, методика її оцінки 5 1.2 Поняття конкурентоспроможності продукції. Вибір бази порівняння та засоби оцінки конкурентоспроможності 13 2 ОЦІНКА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ “КСК “ЧЕКСІЛ” 17 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 17 2.2 Факторний аналіз рентабельності підприємства 17 2.3 Оцінка конкурентних позицій підприємства 17 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ “КСК “ЧЕКСІЛ” 17 ВИСНОВКИ 17 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17 ДОДАТКИ 17
-
Аналіз рентабельності та конкурентоспроможності продукції підприємства
ВСТУП 2
1 ПОНЯТТЯ АНАЛІЗУ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 4
1.1 Конкурентоспроможність продукції 4
1.2 Рентабельність виробу 10
2 АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ МК «ЮВІЛЕЙНИЙ» 13
2.1 Аналіз виробничо-господарської діяльності досліджуваного об’єкту 13
2.2 Дослідження конкурентоспроможності та рентабельності продукції підприємства 23
ВИСНОВКИ 33
Додаток А Звіт про фінансові результати Київської філії ТОВ МК «Ювілейний»за 2006 рік 36
Додаток Б Баланс Київська філія ТОВ МК «Ювілейний» за 2006 рік 38
-
Цінова конкурентоспроможність продукції (надання послуг) та шляхи її зростання
Зміст:
Вступ ……………………………………………………………………..3
1. Теоретичні основи цінової конкурентоспроможності продукції. 5
1.1. Поняття конкуренції та конкурентоспроможності ……………..5
1.2. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності продукції…………………………………………………………………….......10
1.3. Методи цінової конкуренції ………………………....................13
1.4. Огляд літератури …………………………………………………18
2. Аналіз і оцінка цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………….....22
2.1. Еколого-економічна характеристика ВАТ „Житомирхліб” …...22
2.2. Оцінка ринкового середовища підприємства …………………29
2.3. Аналіз та оцінка цінової конкурентоспроможності продукції підприємства …………………………………………………………………….32
3. Шляхи підвищення цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………38
3.1. Зниження собівартості виробництва продукції ……………..…38
3.2. Побудова ефективної цінової політики підприємства ……….41
Виноски і пропозиції ………………………………………………...45
Список використаної літератури …………………………………….47
-
Аналітична оцінка діяльності ДП АТ «КиївХліб» "БУЛОЧНО-КОНДИТЕРСЬКОГО КОМБЫНАТУ"
Вступ 3
І. Теоретико-методологічні основи оцінки
конкурентоспроможності підприємства 5
1.1. Умови виникнення та роль конкуренції в ринковій
економіці 5
1.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства 10
1.3. Фактори, які впливають на конкурентоспроможность
підприємства 17
ІІ. Аналітична оцінка діяльності ДП АТ «КиївХліб» «БУЛОЧНО-
КОНДИТЕРСЬКОГО КОМБІНАТУ» 22
2.1. Історична довідка 22
2.2. Аналіз виробництва і реалізації продукції: 24
а) аналіз виробничої прграми 24
б) аналіз асортименту продукції 28
в) аналіз якості продукції 31
г) аналіз обсягу реалізації продукції 32
д) аналіз забезпеченості і ефективності використання
матеріальних ресурсів 33
2.3. Аналіз прибутку та рентабельності 37
2.4. Аналіз фінансового стану БКК 41
2.5. Роль маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності
підприємства. Аналіз конкурентного середовища 45
2.6. Висновки з аналізу виробничої діяльності БКК 54
ІІІ. Заходи, що до підвищення конкурентоспроможності БКК, та
розрахунок їх економічної ефективності 57
3.1. Розрахунок екомічної ефективності модернізації
лінії по виготовленню баранок 59
3.2. Розрахунок екомічної ефективності встановлення
пакувально-фасувального апарату для
бараночних виробів 65
Висновки 73
Перелік використаної літератури 75
-
Аналіз та вдосконалення конкурентоспроможності фірми.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РОЗВИТКУ РИНКОВИХ ВІДНОСИН
1.1. Суть, поняття та види конкурентоспроможності
1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність продукції підприємства
1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ПП “ЗОРЯ”
2.1. Характеристика та аналіз господарської діяльності ПП “Зоря”
2.2. Аналіз фінансово-економічного стану фірми “Зоря” та стратегії виходу його на зовнішній ринок
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Основні напрямки вдосконалення конкурентоспроможності підприємства 3.2. Економічна ефективність впровадження заходів щодо збільшення конкурентоспроможності підприємства
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
-
Оцінка конкурентноспроможності підприємства
ВСТУП 2
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи оцінки
конкурентоспроможності підприємства 4
1.1. Умови виникнення та роль конкуренції в ринковій економіці 4
1.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства 8
1.3. Фактори, які впливають на конкурентоспроможность
підприємства 14
Розділ 2. Аналітична оцінка діяльності ВАТ «Хліб» 18
2.1. Історична довідка 18
2.2. Аналіз виробництва і реалізації продукції: 19
а) аналіз виробничої прграми
б) аналіз асортименту продукції
в) аналіз якості продукції
г) аналіз обсягу реалізації продукції
д) аналіз забезпеченості і ефективності використання
матеріальних ресурсів
2.3. Аналіз прибутку та рентабельності 33
2.4. Аналіз фінансового стану ВАТ «ХЛІБ» 37
2.5. Роль маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності
підприємства. Аналіз конкурентного середовища 40
2.6. Висновки з аналізу виробничої діяльності ВАТ «ХЛІБ» 48
Розділ 3. Заходи, що до підвищення конкурентоспроможності
ВАТ «Хліб», та розрахунок їх економічної ефективності 51
3.1. Розрахунок екомічної ефективності модернізації лінії по виготовленню баранок 51
3.2. Розрахунок екомічної ефективності встановлення пакувально-фасувального апарату для бараночних виробів 58
Висновки 66
Перелік використаної літератури 68
-
Оцінка конкурентноспроможності підприємства
ВСТУП 2
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи оцінки
конкурентоспроможності підприємства 4
1.1. Умови виникнення та роль конкуренції в ринковій економіці 4
1.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства 8
1.3. Фактори, які впливають на конкурентоспроможность
підприємства 14
Розділ 2. Аналітична оцінка діяльності ВАТ «Хліб» 18
2.1. Історична довідка 18
2.2. Аналіз виробництва і реалізації продукції: 19
а) аналіз виробничої прграми
б) аналіз асортименту продукції
в) аналіз якості продукції
г) аналіз обсягу реалізації продукції
д) аналіз забезпеченості і ефективності використання
матеріальних ресурсів
2.3. Аналіз прибутку та рентабельності 33
2.4. Аналіз фінансового стану ВАТ «ХЛІБ» 37
2.5. Роль маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності
підприємства. Аналіз конкурентного середовища 40
2.6. Висновки з аналізу виробничої діяльності ВАТ «ХЛІБ» 48
Розділ 3. Заходи, що до підвищення конкурентоспроможності
ВАТ «Хліб», та розрахунок їх економічної ефективності 51
3.1. Розрахунок екомічної ефективності модернізації лінії по виготовленню баранок 51
3.2. Розрахунок екомічної ефективності встановлення пакувально-фасувального апарату для бараночних виробів 58
Висновки 66
Перелік використаної літератури 68
-
Факторний аналіз рівню рентабельності фірми
План
Вступ 3
1. Аналіз рівня рентабельності організації 5
1.1. Сутність та значення рентабельності 5
1.2. Система показників рентабельності 7
2. Аналіз рівня і динаміки рентабельності ВАТ «Київський завод медичного обладнання» 17
2.1. Характеристика об’єкту дослідження 17
2.2. Аналіз рентабельності господарської діяльності ВАТ «КЗМО» 18
2.3. Аналіз фінансової рентабельності ВАТ «КЗМО» 26
2.4. Аналіз рентабельності продукції ВАТ «КЗМО» 30
3. Факторний аналіз рентабельності підприємства та пропозиції щодо її підвищення 35
Висновок 39
Список використаної літератури 42
-
Розробка пропозицій щодо підвищення конкурентоспроможності продукції металургійного підприємства на прикладі ВАТ “ДМЗ”
ЗМІСТ
ВСТУП 6
1 ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 9
1.1. Характеристика конкурентоспроможності як економічної категорії 9
1.2 Підходи до оцінки конкурентоспроможності 12
1.3 Особливості конкуренції на ринку продукції чорної металургії 21
2 АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 27
ДОНЕЦЬКОГО МЕТАЛУРГІЙНОГО ЗАВОДУ 27
2.1 Загальна характеристика підприємства 27
2.1.1 Етапи розвитку підприємства 27
2.1.2 Виробнича структура підприємства 30
2.1.3. Основні показники діяльності підприємства 34
2.2 Комплексний аналіз господарської діяльності підприємства 37
2.3 Аналіз конкурентоспроможності продукції ВАТ “ДМЗ” 48
3 ШЛЯХИ ПІВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ВАТ “ДМЗ” 54
3.1 Політика підприємства в області якості продукції 54
3.2 Впровадження енергозберігаючих технологій 61
3.3 Застосування стратегічного маркетингу як напрям підвищення конкурентоспроможності продукції 70
ВИСНОВКИ 80
ЛІТЕРАТУРА 87
Дипломна робота, 86 с., 15 табл., 6 рис, 50 література.
Визначено основні риси конкурентоспроможності як економічної категорії. Узагальнено підходи до оцінки конкурентоспроможності. Виявлено особливості конкурентного середовища в металургійній промисловості. Проведено аналіз господарської діяльності ВАТ “ДМЗ” і конкурентоспроможності його продукції. Розроблено пропозиції щодо заходів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності продукції ВАТ “ДМЗ”, що передбачають, зокрема, активізацію політики управління якістю, впровадження енергозберігаючих технологій, застосування методів і інструментів стратегічного маркетингу.
Методи дослідження: системний підхід, традиційні методи статистичної обробки інформації, методи економічного та фінансового аналізу.
КОНКУРЕНТОПРОМОЖНІСТЬ, ПРОДУКЦІЯ, ЧОРНА МЕТАЛУР-ГІЯ, ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ, ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ, СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ
-
Аналіз рентабельності підприємства
ЗМІСТ
стор
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1 Методи та задачі аналізу економічної та фінансової діяльності підприємства 7
1.2 Необхідність та доцільність аналізу показників рентабельності 16
1.3 Значення аналізу показників рентабельності діяльності підприємства 18
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ
ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ АПФ “КАХОВКА” 21
2.1 Аналіз складу і динаміки балансового прибутку 21
2.2 Асортиментна політика підприємства, її вплив на формування прибутку 26
2.3 Факторний аналіз прибутку за міжнародною практикою 36
РОЗДІЛ 3 АНАЛІЗ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ВАТ “АПФ “Каховка” 44
3.1 Аналіз рівня рентабельності виробничої діяльності 44
3.2 Факторний аналіз рентабельності продажу 51
3.3. Шляхи підвищення рентабельності на прикладі збільшення оборотності активів 52
ВИСНОВКИ 60
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 63
ДОДАТКИ 65
Cгенерировано за 0.134706 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|