-
Організація та проведення нарад
План
I. ВСТУП 3
II. ПРОВЕДЕННЯ НАРАД ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 5
1. Організація діловодства на підприємстві 5
1.1. Основні вимоги до організації діловодства на підприємстві 5
2. Правила проведення нарад 7
2.1 Проведення планової наради 7
2.2 Загальні правила проведення та обслуговування нарад 9
2.3 Проведення конфіденційних нарад 10
III. ВИСНОВКИ 21
IV. ЛІТЕРАТУРА 22
-
Організація роботи менеджера вищої ланки керування при проведенні нарад
ВСТУП 3
1. Доцільність проведення зборів і нарад 4
2. Підготовка та проведення зборів і нарад 6
3. Обов’язки керівника при проведення зборів і нарад 10
4. Проведення «проблемних нарад» 14
ВИСНОВКИ 15
Список використаної літератури 16
-
Організація роботи менеджера вищої ланки керування при проведенні нарад
Вступ 3
1. Доцільність проведення нарад та шляхи забезпечення їх ефективності 4
2. Підготовка та проведення нарад 7
3. Тактика поведінки менеджера вищої ланки керування при проведенні нарад 10
Висновки 14
Література 15
-
Організація роботи менеджера вищої ланки керування при проведенні нарад
ВСТУП 3
1. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ МЕНЕДЖЕРА ПРИ ПРОВЕДЕННІ НАРАД 4
2. ТЕХНОЛОГІЇ ПРОВЕДЕННЯ НАРАД РІЗНИХ ВИДІВ 11
ВИСНОВКИ 15
ЛІТЕРАТУРА 16
-
Організація та проведення нарад і зборів
ВСТУП 2
1. ВИДИ НАРАД І ЗБОРІВ 3
2. ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ ДІЛОВОЇ НАРАДИ 6
3. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ НАРАД РІЗНИХ ВИДІВ 12
ВИСНОВКИ 16
ЛІТЕРАТУРА 18
-
Організація та проведення нарад та зборів
Вступ 3
1. Правила проведення нарад 4
2. Організація та проведення зборів 10
Висновок 13
Список використаної літератури 15
-
Організація особистої праці менеджмера
Вступ..................................................................................................................3
Розділ 1. Вплив особистих якостей менеджера на організацію праці.........5
Розділ 2. Організація особистої праці менеджера.........................................12
2.1. Правила організації робочого дня....................................................12
2.2. Організація роботи з документами............................................................14
2.3. Організація й проведення ділових зустрічей.............................................15
2.4. Особливості проведення нарад.........................................................18
2.5. Організація прийому відвідувачів..............................................................24
Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності розумової праці керівника......26
Висновки.............................................................................................................34
Список використаної літератури.......................................................................37
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА
Вступ..................................................................................................................3
Розділ 1. Вплив особистих якостей менеджера на організацію праці.........5
Розділ 2. Організація особистої праці менеджера.........................................12
2.1. Правила організації робочого дня....................................................12
2.2. Організація роботи з документами............................................................14
2.3. Організація й проведення ділових зустрічей.............................................15
2.4. Особливості проведення нарад.........................................................18
2.5. Організація прийому відвідувачів..............................................................24
Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності розумової праці керівника......26
Висновки.............................................................................................................34
Список використаної літератури.......................................................................37
-
Ділові зустрічі, бесіди і переговори
ПЛАН
1. Культура проведення ділових нарад 3
2. Етика ділових переговорів 8
3. Порівняльна характеристика ділових нарад, ділових бесід і переговорів 16
Список використаної літератури 18
-
Управління готельним бізнесом і туристичною діяльністю
1. Організація проведення ділових нарад і переговорів. 3
2. Управління процесами праці в туризмі та готельному господарстві. 11
3. На прикладі конкретного готелю або турфірми проведіть аналіз результатів їх діяльності. 21
Список використаних джерел 24