Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Психологія природи спілкування» (ID:33550)

| Размер: 22 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
СодержаниеВступ 3
1. Дослідження природи та сутності спілкування в психології. 4
2. Функції та форми спілкування. 7
3. Види спілкування. 11
4. Ефективність спілкування 14
Висновки 17
Література 18

Висновки
Спілкування – процес обміну між людьми певними результатами їх психічної і духовної діяльності. Людина – істота соціальна, і необхідність в спілкуванні закладена в неї природою. Спілкування обумовлюється соціальними і духовними потребами людей, являється одним із основних видів діяльності.
Кожна людина має свої, властиві тільки для неї, якості, які обумовлюють ефективність спілкування з іншими індивідами. Для ділового спілкування особливо важлива наявність таких якостей, тому що від них залежить успіх професійної діяльності.
Природа людини, її індивідуальність та стиль спілкування формуються під впливом обставин життя. Спілкування тісно пов’язане з діяльністю. Будь-яка форма спілкування виступає як форма спільної діяльності. У спілкування відбувається збагачення діяльності, розвиваються і утворюються нові зв’язки та стосунки між людьми.
Змістом спілкування є наукові та побутові знання, навички та уміння, сама людина (її зовнішній вигляд, особливості характеру, манера поведінки тощо) або ж колективне розв'язування якогось завдання, діяльність. Ставлення та стосунки, які наповнюють спілкування, надають йому своєрідності, певного емоційного забарвлення, диктують засоби, манеру спілкування. Від того, які складаються стосунки, залежить уся система спілкування особистості.


Вступ
Серед чинників, що формують особистість, у психології вирізняють насамперед трудову діяльність, спілкування і пізнання. Аналізуючи ці найважливіші сфери людської життєдіяльності, можна помітити такий факт: форми і методи трудової діяльності людина засвоює багато років, способами пізнання світу ми також оволодіваємо тривалий час, натомість спілкуванню людина не навчається цілеспрямовано ніколи й ніде. Немає, такої школи, в якій би навчали складного мистецтва спілкування. Звісно, досвід спілкування набувається людиною і в процесі праці, й у пізнавальній діяльності, проте цього замало. Велика кількість проблем у житті, зокрема в сім'ї та школі, виникають саме тому, що люди не мають навичок спілкування, не знають його механізмів, законів.
Останніми десятиліттями інтерес до проблем спілкування надзвичайно посилився. Це пов'язано насамперед з розвитком соціальної психології й підсиленням її впливу на всю систему психологічних наук. Проте проблема спілкування має ширше значення. До неї звертаються такі галузі психологічних знань, як психологія праці, інженерна, медична, педагогічна, юридична психологія тощо, здобутки яких, у свою чергу, збагачують загальну теорію формування психіки людини і розвитку її як особистості.
Литература
Література
1. Гах Й.М. Етика ділового спілкування: Курс лекцій. – Івано-Франківськ, Полум'я, 2000. – 159с.
2. Максименко С.Д., Соловенко О.В. Загальна психология. – К., МАУП, 2000. – 256с.
3. Москвичов С.Г. Психологія ділового спілкування: Навч. посібник. – К., 1995. – 62с.
4. М'ясоїд П.А. Загальна психологія: Навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. — К., Вища школа, 2001. – 487с
5. Нємов Р.С. Психологія. Книга 1. Загальні основи психології.– Рівне, Вертекс, 2002. – 576с.
6. Общая психология / под ред. В.В.Богословского, А.Г.Ковалева, А.А.Степанова. – М., Просвещение, 1981. – 384с.
7. Орбан-Лембрик Л.Е. Соціальна психологія: У 2 кн. – К., Либідь, 2004. – Кн. 1 : Соціальна психологія особистості і спілкування. – 574с.
8. Чмут Т. К., Чайка Г.Л. Етика ділового спілкування: Навч. посібник. – К., Вікар, 2002. – 224с.
9. Шапар В Б. Психологічний тлумачний словник. — Х., Прапор, 2004. — 640с.
10. Щекин Г.В. Основы психологических знань: Уч. пособ. – К., МАУП, 2001. – 196с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Цілі, рівні, функції міжособистого спілкування
  • Психологія чуток та пліток
  • Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі
  • Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі
  • уява і психологія
  • Спілкування як соціально-психологічна проблема. Спілкування комунікація взаємодія
  • Спілкування з підлеглими та співробітниками
  • Комунікативний, інтерактивний та перцептивний аспекти спілкування, їх функції у конфлікті
  • Ділове спілкування
  • Психологія ділового контакту
  • Етико-ділове спілкування
Cгенерировано за 0.696402 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів