Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Вибірковий розподіл. Типи вибіркових оцінок » (ID:33502)

| Размер: 31 кб. | Объем: 13 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
СодержаниеВступ 3
1. Сутність вибіркового розподілу та його оцінок. 4
2. Особливості вибіркових оцінок. 8
Висновки 14
Література 15
Вступ
В соціологічних дослідженнях є дуже важливим правильно сформувати вибірку із генеральної сукупності. Даний принцип полягає в основі вивчення соціальної реальності соціологічним інструментарієм. Не можна опитати усіх людей планети, великим і трудомістким процесом є демографічне опитування, перепис всього населення країни, що має при цьому множину помилок і неточностей. Однак, закон „великих чисел” допускає подібність, репрезентативність окремої частини для виявлення властивостей цілого. Проблема вибірки, її формування та обґрунтування давно стоїть перед соціологами, статистиками та іншими науковцями, які досліджуючи соціальну сферу, зіштовхуються з великими масивами респондентів, інформації, об’єктів. Вибіркова сукупність, яка при цьому виокремлюється, будується по певним логічним схемам, має свої критерії і оцінки, про які й піде мова в цій роботі.

Висновки
Вибірковий розподіл – це розподіл величин при всіх можливих вибірках певного об’єму із генеральної сукупності, за допомогою яких можна вичислити ймовірність появи певних результатів. Типами таких величин можуть бути середні, вихідні оцінки генеральної сукупності, а також тих вибірок, котрі беруться з неї.
Оцінка – це значення статистики для вибірки, яка містить у собі інформацію про параметри сукупності. Вибіркове середнє розподілу – це оцінка генерального середнього μ. Існує аналогія між способами обрахування вибіркового середнього і генерального середнього. Логічно вважати, що оцінює μ.

ЛитератураЛітература
1. Айвазян С.А., Мхитарян В.С. Прикладная статистика и основы эконометрики: Учебник. – М., ЮНИТИ, 1998. – 1022с.
2. Городяненко В.Г., Гілюн О. В., Демічева А. В., Легеза С. В., Липовська Н. А. Соціологія: Підручник. – К., ВЦ "Академія", 2006. — 544с.
3. Девятко И.Ф. Методы социологического исследования: Учеб. пособие. – М., Книжный дом "Университет", 2002. – 295с.
4. Дж. Гласс, Дж. Стэнли Статистические методы в педагогике и психологии. – М, Форест, 2002. – 345 с.
5. Кулєшков Ю.В, Аулін В.В, Петренко М.М., Саловська Л. В., Олійник А. А. Статистичні методи обробки та аналізу економічних даних: Навч. посібник. – Кіровоград, КДТУ, 2003. – 137с.
6. Леоненко М.М., Мішура Ю.С., Пархоменко В.М., Ядренко М. Й. Теоретико-ймовірнісні та статистичні методи в економетриці та фінансовій математиці: Учбовий посібник. – К., 1995. – 380с.
7. Паніотто В.І., Максименко В.С., Харченко Н.М. Статистичний аналіз соціологічних даних / Київський міжнародний ін-т соціології. — К., Видавничий дім "КМ Академія", 2004. – 269с.
8. Социологический энциклопедический словарь / под ред. Г.В. Осипова. – М., ИНФРА-М-НОРМА, 1998. – 488 с.
9. Соціологія: короткий енциклопедичний словник. (уклад. В.І. Волович та ін.) – К., Український центр духовної культури, 1998. – 377 с.
10. Сурмин Ю.П., Туленков Н.В. Методология и методы социологических исследований: учебное пособие. – К., МАУП, 2000. – 304 с.

Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Вибірковий розподіл. Типи вибіркових оцінок
  • Точність та надійність вибіркових даних
  • Значення методу вибірки у соціологічній практиці
  • Розподіл завдань: зв’язок із кваліфікацією виконавця
  • Реформування відносин власності в Україні
  • Операційний менеджмент заповнити таблицю
  • Економічна інформатика
  • Основні нецінові детермінанти попиту
  • Соціологія. Відповіді на питання
  • Контрольна робота інформаційні системи
Cгенерировано за 0.012620 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів