Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «психологія політичної реклами» (ID:33448)

| Размер: 19 кб. | Объем: 12 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
СодержаниеВступ 3
1. СУТНІСТЬ ТА ВИДИ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ 4
2. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ 7
3. ПРАКТИЧНІ ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ 10
Висновки 13
Література 14

Вступ
Психологія політичної реклами – сфера людського знання, де тісно переплелися три окремих види людської діяльності: психологічна практика, рекламування і політична діяльність. Кожна з них вивчається відповідними науками, які мають свій об'єкт і предмет дослідження, тенденції і закони розвитку. Але разом вони утворюють якісно нове поняття, яке стрімко ввійшло в наше повсякденне життя. Найбільш близько до вивчення реклами у політичному житті суспільства підійшла наука політична психологія, яка вивчає психологічні компоненти політичної сфери суспільства в контексті реалізації психічних чинників у відносинах влади та політичних діях суб'єктів політики.
Суспільний розвиток вимагає сьогодні активного втручання людини в будь-які процеси, що відбуваються в ньому. Політична реклама – один із засобів потужного формування громадської думки, це – невіддільний атрибут президентських і інших виборів, проведення інших політичних кампаній, вона присутня під час зміни курсу уряду. Бути ефективним знаряддям політологів рекламі допомагає психологія. Використовуючи певні закони функціонування людської психіки, інженери політичних технологій вже давно навчилися непомітно, але дуже суттєво впливати на формування поглядів як окремої особистості, так і значних мас людей.
ЛитератураВисновки
Методи політичної реклами постійно вдосконалюються. Психіка людини не в змозі протистояти новітнім політичним технологіям, які в сучасному світі все частіше переходять з області свідомості на підсвідомий рівень.
Незважаючи на осуд громадськості таких впливів, які здійснюються як на офіційному, так і не на офіційному рівні, сучасне суспільство є перенасиченим різного роду політичною рекламою. Як показує практика, використовуючи певні методи впливу на психіку індивіда, людину за допомогою певних методів можна успішно "програмувати" і "перепрограмувати".
Політична сфера є особливим місцем, де постійне вимагається проведення заходів масового психологічного впливу. Політична реклама як її невіддільний атрибут є потужним знаряддям формування громадської думки та значним чином впливає на емоційну і когнітивну сферу окремої особистості.


Література

1. Авер'янов В.Б., Алєксєєнко І.В., Андрєєв С.С., Антоненко В.Г., Антонюк О.В. Політологічний енциклопедичний словник / НАН України; Інститут держави і права ім. В.М.Корецького; Українська асоціація політологів / Ю. Шемшученко (відп. ред.). – 2.вид., доп. і перероб. – К.,Генеза, 2004. – 735с.
2. Бове Кортлэнд Л., Аренс Уилльям Ф. Современная реклама / О. Феофанов (ред.), – Тольятти, Изд. Дом Довгань, 1995. – 704с.
3. Бойцов М. А., Горохов В.М. Реклама: культурный контекст / Т.Гринберг (общ.ред.), – М., РИП-холдинг, 2004. – 186с.
4. Большая Советская Энциклопедия. – М., Советская энциклопедия, 1978. –3 изд.
5. Бугрименко А. Г., Манухина С. Ю. Политическая реклама как средство политического воздействия. – М., Токфер, 2000. – 124с.
6. Бурдяк В.І., Ротар Н.Ю. Політична культура, ідеологія, психологія: Навч. посіб. / Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. – Чернівці, Рута, 2000. – 104с.
7. Ганжин Виктор Тимофеевич. Основы рекламного мышления: Учеб. пособ. – М., Фонд НИМБ, 2001. – 289с.
8. Головатий М.Ф. Політична психологія: Навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. / Міжрегіональна академія управління персоналом. – К., МАУП, 2001. – 136с.
9. Гринберг Татьяна Эдуардовна. Политические технологии: ПР и реклама: Учеб. пос. – М., Аспект Пресс, 2005. – 317с.
10. Дрю Жан-Мари. Ломая стереотипы: Реклама, разрушающая общепринятое / Д. Раевская (пер.с англ.). – СПб., Питер, 2003. – 271с.
11. Коноваленко А.В. Психология политической рекламы. – М., Феникс, 2005. – 94с.
12. Кудіна В. В., Позняк Д. В. Політична психологія =Political psychology: Навч. посібник для студ. вищих навч. закл. / Київський славістичний ун-т. – К., КСУ, 2002. – 97с.
13. Куліш А., Самолевська Н. Вибори, агітація, медіа: Практичні поради керівникам виборчих штабів. – К., Незадежна громадська PR-мережа України, 2006. – 268с.
14. Лисица Н.М. Реклама в современном обществе. – Харков, Основа, 1999. – 271с.
15. Ляпина Т.В. Политическая реклама. – К., Альтерпрес, 2000. – 148с.
16. Матвєєв С. О., Добродум О. В., Димова О. В. Політична психологія: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С.О. Матвєєв (ред.). – К., ЦУЛ, 2003. – 216с.
17. Мехлер Г. Власть и магия PR / О. Гофман (пер.с нем.). – СПб., Питер, 2004. – 172с.
18. Політичні та соціальні технології: Навч.-метод. посібник для студ. політолог. відділення / Одеський національний ун-т ім. І.І.Мечникова. Інститут соціальних наук / Д.В. Яковлев (уклад.). – Одеса, 2004. – 16с.
19. Реклама и PR: Библиогр. указ.:Кн. на рус. и иностр. яз. / С.Ю. Горлов (ред.), Р.Е. Бенев (сост.). – М., Пашков Дом, 2001. – 181с.
20. Терлецька І.В. Політична реклама: Навч. посібник / Дніпропетровський національний ун-т. – Д., РВВ ДНУ, 2002. – 47с.
21. Харрис Р. Психология массовых коммуникаций. – СПб., ЕВРОЗНАК, 2001. – 345с. Коноваленко А.В. Психология политической рекламы. – М., Феникс, 2005. – 94с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Психологія політичної реклами
  • Політична психологія, її структура та функції
  • Організація та форми бібліотечної реклами
  • Політична свідомість як психологічний феномен
  • Друкована реклама
  • Документна класифікація реклами в поліграфії. Приклади, керуючі документи, застосування.
  • Реклама на електронних ЗМІ
  • Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.
  • Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.
  • Соціально комунікативні основи реклами
Cгенерировано за 0.045839 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...