|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Методики експериментального дослідження пам’яті
Зміст
1. Вступ 3
1.1. Актуальність 3
1.2. Необхідність дослідження. 3
2. Пам’ять та методики її вивчення. 4
2.1. Поняття про пам’ять та її типи 4
2.2. Методики вивчення оперативної 6
2.3. методика "пам'ять на образи" 9
3. Висновки 12
3.1. Використання. 12
3.2.Перспективи дослідження. 13
Список літератури 15
-
Методики експериментального дослідження пам
Методики экспериментального исследования памяти
План:
Вступ 3
Визначення явища, що вивчається, етапи розвитку. 9
Пам'ять як психічний процес. 9
Методи дослідження пам'яті. 12
Пізнавання фігур. 12
Методика дослідження короткочасної пам’яті 12
Методика «оперативна пам'ять» 13
Методика «образна пам'ять» 13
Заучування 10 слів 14
Відтворення розповіді (дорослий варіант) 15
Відтворення розповіді (дитячий варіант) 15
Опосередковане запам’ятовування 15
Піктограма 16
Висновок 16
Список використаної літератури 17
-
Пам'ять як об'єкт комунікаційної діяльності
Вступ 3
1. ВИДИ ПАМ'ЯТІ. ОСНОВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПАМ'ЯТІ 4
2. ПАМ'ЯТЬ ЯК ОСНОВА ВЕРБАЛЬНОГО КАНАЛУ КОМУНІКАЦІЇ ЛЮДИНИ 12
Висновки 16
Література 17
-
Розробка комунікаційної програми підприємства
.
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи розробки маркетингової комунікаційної програми. 6
1.1. Маркетингова комунікаційна політика, її місце в комплексі маркетингу 6
1.2. Елементи комплексу маркетингових комунікацій та їх основні функції. 8
1.3. Методичні підходи до розробки програми маркетингової комунікації підприємства. 32
Розділ 2. Дослідження маркетингової комунікаційної діяльності ВАТ„...". 45
2.1. Аналіз комплексу маркетингу підприємства. 45
2.2. Дослідження стану комунікаційної діяльності на підприємстві. 50
2.3. Оцінка ефективності маркетингових комунікацій підприємства. 53
Розділ 3. Удосконалення розробки комунікаційної програми підприємства. 70
3.1. Поліпшення інформаційного забезпечення комунікаційної діяльності підприємства. 70
3.2. Формування комунікаційної програми підприємства. 79
3.3. Удосконалення комунікаційної діяльності підприємства. 87
Висновки і пропозиції 92
Список використаних джерел 94
Додатки 99
Додаток 1. Напрями діяльності маркетингових комунікацій 99
Додаток 2. Алгоритм планування маркетингової комунікативної кампанії для підприємств, що працюють на споживчому ринку 100
-
Психологічний час пам’яті
Вступ 2
1. Пам ять та її класифікація. 4
2. Час пам’яті. 8
Висновки 12
Список використаної літератури 13
-
Розробка комунікаційної політики підприємства з пріоритетом на рекламу
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи комунікаційної політики підприємства 6
1.1. Сутність та значення маркетингових комунікацій та комунікаційної політики підприємства 6
1.2. Комплекс просування товару в системі комунікаційної політики підприємства 13
1.3. Реклама та її роль в комунікаційній політиці підприємства 21
Розділ 2. Дослідження функціонування комунікаційної політики та рекламної діяльності (на прикладі СП ЗАТ «....») 29
2.1 Економічна характеристика СП ЗАТ «...» 29
2.2 Аналіз стратегії рекламної діяльності СП ЗАТ «Караван» 34
2.3 Дослідження стимулювання продажу СП ЗАТ «...» 39
Розділ 3. Оцінювання та вдосконалення комунікаційної політики підприємства 45
3.1. Визначення впливу іміджу фірми та засобів Паблік Рілейшнз, як складова системи вдосконалення комунікаційної політики підприємства 45
3.2 Оцінка розробленої стратегії рекламної кампанії СП ЗАТ «...» 53
3.3 Недоліки, переваги та пропозиції щодо вибраної стратегії рекламної кампанії 57
Висновки 62
Список використаної літератури 65
-
Логіка і пам’ять
ЗМІСТ
1. Вступ. 3
2. Що є логіка. 3
3. Дедукція та індукція. 5
4. Формальна та неформальна логіка 6
5. Що є пам'ять. 7
6. Трикомпонентна модель пам’яті. 10
7. Висновок. 11
Список літератури: 12
-
Свідомість і форми психічної діяльності: мислення емоції, воля, пам'ять
Вступ 3
Свідомість і форми психічної діяльності: мислення емоції, воля, пам"ять 4
Висновок 13
Перелік використаної літератури 14
-
Зовнішні маркетингові комунікації (на прикладі)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗОВНІШНІХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 5
1.1. Роль та завдання комунікаційної діяльності підприємства 5
1.2. Основні складові зовнішніх маркетингових комунікацій та їх характеристика 8
1.3. Методи визначення ефективності зовнішніх маркетингових комунікаційних заходів 13
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДП ВАТ «Назва» 19
2.1. Комплекс маркетингу підприємства 19
2.2. Дослідження зовнішніх комунікацій підприємства 23
2.3. Оцінка ефективності комунікаційної діяльності підприємства 27
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДП ВАТ «Назва» 33
3.1. Розрахунок бюджету комунікаційних заходів 33
3.2. Оцінка ефективності комплексу зовнішніх маркетингових комунікацій 38
ВИСНОВКИ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48
-
Картка об'єкта екскурсії. Андріївська церква
1. Вид пам'ятки: Андріївська церква
Найменування пам'ятки:
1. Історичні події, пов’язані з пам’яткою:
2. Місцезнаходження пам'ятки:
5. На чиїй території розташована пам’ятка:
Загальний вид пам’ятки:
6. Опис пам'ятки:
7. Джерела відомостей про пам'ятку:
8. Схоронність пам'ятки
9. Охорона пам'ятки
10. У яких екскурсіях використовується інформація
11. Дата складання картки
12. Картка складена студентом
-
Картка об'єкта екскурсії - Кирилівська церква
Найменування пам'ятки:
1.Вид пам'ятки: Кирилівська церква
2. Найменування пам'ятки: Старокиївська гора
1. Історичні події, пов’язані з пам’яткою:
2. Місцезнаходження пам'ятки:
5. На чиїй території розташована пам’ятка:
Загальний вид пам’ятки:
6. Опис пам'ятки:
7. Джерела відомостей про пам'ятку:
8. Схоронність пам'ятки:
У доброму стані
9. Охорона пам'ятки:
10. У яких екскурсіях використовується інформація:
11. Дата складання картки:
12. Картка складена студентом:
Cгенерировано за 0.012222 секунд
|