Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
1

Тема: «Пам'ять як об'єкт комунікаційної діяльності» (ID:33338)

| Размер: 24 кб. | Объем: 15 стр. | Стоимость: 1 СМС | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
Содержание Вступ 3
1. ВИДИ ПАМ'ЯТІ. ОСНОВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПАМ'ЯТІ 4
2. ПАМ'ЯТЬ ЯК ОСНОВА ВЕРБАЛЬНОГО КАНАЛУ КОМУНІКАЦІЇ ЛЮДИНИ 12
Висновки 16
Література 17


Вступ
Інформаційно-комунікаційна сфера пронизує все суспільне життя людей. Сьогодення вже просто неможливе без використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій. Такі слова, як PR, INTERNET, World Wide Web (WWW) настільки стали звичайні у нашому лексиконі, що вимагають відповідної оцінки сучасним процесам і явищам, які стоять за ними. Не зважаючи на стрімкий розвиток науки та техніки, продовжують залишатися актуальними питання психології, тому що роль людини в умовах інтенсифікації інформаційного обміну та вдосконалення технічних засобів також зростає.
Пам'ять – один із елементів, від яких буде залежати успішна комунікація як у повсякденному спілкуванні, так і при веденні справ, інформаційно-комунікаційному менеджменті. В умовах значного зросту обсягів інформаційних потоків вивчення характеристик пам'яті, її властивостей та особливостей становиться нагальною потребою часу.
Висновки
Пам'ять включається в різні види людської діяльності, в них формується і виявляється, ними й зумовлюються її особливості та форми прояву. Не менш важливим є значення пам'яті у процесі комунікації – процесі передачі інформації між суб'єктами соціальної сфери суспільства.
Аналізуючи розвиток сучасних технологій, можна прогнозувати, що їх подальше зріст буде обмежуватися психологічними факторами: індивідуальними особливостями самої людини та соціально-психологічними характеристиками людських спільнот.
Пам'ять слід вважати одним із важливих факторів успішної комунікації. Від вдосконалення індивідуальних якостей індивіда залежить успіх і в сфері менеджменту. Інформаційно-комунікаційний менеджмент сьогодні цілком і повністю залежить від ділових, моральних і психологічних якостей людини. Як показує практика, можливості запам’ятовування людини у звичайних умовах є достатньо обмеженими, тому при організації та ведення ділової практики, здійснення комунікації обов’язково слід робити скидки на недосконалість людського індивіда.


Литература Література
1. Афанасьев В.С., Баглай М.В., Беляев А.А., Валовая М.Д., Владимиров Б.П. Социальный менеджмент. – М., Бизнес-школа "Интел-Синтез", 1999. – 384с.
2. Батра Раджив, Майерс Джон Дж., Аакер Дэвид А. Рекламный менеджмент. – К., Вильямс, 1999. – 780с.
3. Бебик В.М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз. – К., МАУП, 2005. – 440с.
4. Зверинцев А.Б. Коммуникационный менеджмент. Рабочая книга менеджера PR. – СПб., Издательство Буковского, 1996. – 267с.
5. Зернецька О.В. Глобальний розвиток систем масової комунікації і міжнародні відносини. – К., Освіта, 1999. – 352с.
6. Іванов В. Ф. Соціологія масової комунікації. – Черкаси, ЧДУ, 2003. – 193с.
7. Леонтьев А. А. Психология общения. – М., Смысл, 1997. – 365с.
8. Лотман Ю. М. Автокомуникация: «Я» и «Другой» как адресаты //Внутри мыслящих миров // Семиосфера. – СПб., 2001. – С. 164.
9. Луман Н. Что такое коммуникация? // Социологический журнал. – М., 1996. – №3. – с.114-127.
10. Шепель В. М., Футин В. Н., Любутов А. С., Гранкин И. В., Замараева Н. А. Коммуникационный менеджмент. – М., Гардарики, 2004. – 350с.
Просмотр
Просмотр Просмотреть с сайта...
Скачивание
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Методики експериментального дослідження пам’яті

  • Методики експериментального дослідження пам

  • Пам'ять як об'єкт комунікаційної діяльності

  • Розробка комунікаційної програми підприємства

  • Психологічний час пам’яті

  • Розробка комунікаційної політики підприємства з пріоритетом на рекламу

  • Логіка і пам’ять

  • Свідомість і форми психічної діяльності: мислення емоції, воля, пам'ять

  • Зовнішні маркетингові комунікації (на прикладі)

  • Картка об'єкта екскурсії. Андріївська церква

  • Картка об'єкта екскурсії - Кирилівська церква


Cгенерировано за 0.012222 секунд

загрузка...