Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «"Партизанський" маркетинг» (ID:33333)

| Размер: 24 кб. | Объем: 18 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
СодержаниеВСТУП 3
1. СУТНІСТЬ, ЗАВДАННЯ ПАРТИЗАНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ 4
2. ТЕХНОЛОГІЯ МАРКЕТИНГОВИХ АКЦІЙ "ПО-ПАРТИЗАНСЬКІ" 8
3. ПРАКТИКА ЗАСТОСУВАННЯ "ПАРТИЗАНСЬКОГО" МАРКЕТИНГУ 12
4. "ПАРТИЗАНСЬКИЙ МАРКЕТИНГ" І ІНТЕРНЕТ 15
ВИСНОВКИ 19
Список використаної літератури 20


ВСТУП
Останнім часом бізнесмени переглянули погляди на етикет ділових відносин. Продавці побутової техніки забирають клієнтів один у одного, пропонуючи більший розмір знижки на аналогічний товар. Заводи переманюють один у одного робочих чутками про кращі умови роботи, що ведуть в транспорті підставні трудяги. Все частіше локальні завдання вирішуються за допомогою "партизанського маркетингу". Але при цьому залишається головним наступний принцип: "На війні як на війні – переможця не судять". "Партизанський" маркетинг – новий вид маркетингу, що з'явився відносно недавно. Але його стратегічні і тактичні засади становляться необхідними для вивчення в наш час – час світової фінансово-економічної кризи. Про сутність "партизанського" маркетингу, його технологію і практику застосування й піде мова в цій роботі.
ВИСНОВКИ
«Партизанський» маркетинг – нестандартний та нетрадиційний маркетинг, який дозволяє при порівняно невеликому бюджеті здійснити максимальний вплив на цільову аудиторію товару/послуги. Це – мобілізація маркетингових зусиль компанії для досягнення конкретної мети при мінімальних витратах
«Партизанські» маркетингові акції – це заходи, які виходять за рамки загальноприйнятих способів та засобів рекламних комунікацій і просування товару. «Партизанський» маркетинг ґрунтується на психологічному впливі на підсвідомість споживача.
В «партизанському» маркетингу використовуються тільки оригінальні способи просування товару. При цьому, головними ресурсами у рекламну кампанію будуть час, енергія та винахідливість, а результат – прибуток.
Практика застосування такого маркетингу свідчить про те, що багато заходів пов’язане з питаннями етики. Однак, за великим рахунком, більшість його тактичних прийомів, за великим рахунком, завжди використовувалися в бізнесових колах та відображає дію ринкових механізмів.
ЛитератураСписок використаної літератури
1. Амблер Т. Практический маркетинг / пер.с англ. – СПб., 1999. – 400с.
2. Левинсон Дж. Партизанский маркетинг / пер. с англ. – СПб. : Питер, 2006. – 184с.
3. Левинсон Дж., Хенли П. Добро пожаловать в маркетинговую революцию / Дж. Левинсон, / пер. с англ. – СПб. : Питер, 2006. – 186с.
4. Райс Э., Траут Дж. Маркетинговые войны. – СПб. : Питер, 2000. – 254с.
5. http://iitp.dp.ua/ – сайт бізнес-центру "Маркетинг в рекламному агентстві".
6. http://www.training.lviv.ua/teach/mark/levitas.shtml – сайт Центру організації семінарів: Маркетинг. Продажі. Фінанси.
7. http://nidat.co.ua/index.php?page=pro-nas&hl=uk_UA – сайт маркетингового агентства Art Marketing Group «NIDAT».
8. http://blog.virus-marketing.net/partizanskij-marketing/ – сайт маркетингового агентства Ebola Communications.
9. http://www.reklamaster.com/articles/year/2008/id/2653/index.html – сайт "Першого порталу про маркетинг и рекламу".
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетинг у сфері некомерційної діяльності
  • Роль маркетингової діяльності у прийнятті рішень
  • Стратегії розподілу в маркетингу
  • Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма
  • Сегментирование рынка гостиничных услуг
  • Маркетинг в туризмі
  • Програма збуту продукції на зовнішньому ринку
  • Концепция маркетингових отношений
  • Київ за часів фашистської окупації
  • Процес управління маркетингом
Cгенерировано за 0.019866 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів