ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ 5 1.1. Поняття та види соціально-психологічного тренінгу 5 1.2. Цілі та задачі соціально-психологічного тренінгу 8 1.3. Методи впливу в процесі проведення соціально-психологічного тренінгу 11 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 15 2.1. Основні етапи проведення тренінгу 15 2.2. Попередня діагностика комунікативної установки членів групи за методикою В.В.Бойко 17 2.3. Основні етапи та методологія соціально-психологічного тренінгу ділового спілкування. 23 Розділ 3. Особливості проведення тренінгу 27 3.1. Процедура тренінгу 27 3.2. Висловлювання учасників тренінгу. 32 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36
План
Вступ 1
1. Поняття психологічного та соціально-психологічного клімату в організації, його показники 2
2. Оптимальне управління діяльністю і соціально-психологічним кліматом 3
3. Формування сприятливого психологічного клімату 6
Висновки 11
Використана література 11
План
Вступ 1
1. Поняття психологічного та соціально-психологічного клімату в організації, його показники 2
2. Оптимальне управління діяльністю і соціально-психологічним кліматом 3
3. Формування сприятливого психологічного клімату 6
Висновки 11
Використана література 11
План
Вступ 3
1.Соціально-психологічний клімат як психологічна характеристика трудового колективу 4
1.1. Поняття соціально-психологічного клімату 4
1.2. Основні фактори формування соціально-психологічного клімату 6
2. Соціально-психологічний клімат колективу і соціальне керування 7
2.1 Взаємозв'язок соціально-психологічного клімату колективу і характеру праці 7
2.2 Відношення до праці членів колективу 10
Висновки 17
Список використаної літератури 18
Сформулювати гіпотезу про зв'язок між рівнем розвиткусоціально-психологічного клімату колективу та ефективністю його виробничої діяльності і розробити план її експериментальної перевірки
План експериментальної перевірки висунутої гіпотези
Програма соціально-психологічного тренінгу
безконфліктного спілкування в колективі
Вступ 2 І. Роль психологічного тренінгу у формуванні соціалізації особистості 4 1.1 Поняття особистості і її параметр. 4 1.2 Загальна характеристика соціально-психологічного тренінгу і його історичний аспект 9 1.3 Групи тренінгів 12 1.4 Групові дискусії і рольова гра 18 ІІ. Використання соціально-психологічного тренінгу 24 2.1 Дослідження групової діагностики 24 2.2 Визначення ефективності вербальної поведінки у рольовій грі 28 Висновок 31 Список використаної літератури 33
Вступ 4
Розділ І. Управління конфліктами в системі менеджменту підприємства 9
1.1. Конфлікти в організації: поняття, сутність, структура,
процес перебігу 9
1.2. Типологія конфліктів та особистостей в них 15
1.3. Формування соціально-психологічного клімату в організації як умова запобігання конфліктам в організації 22
Розділ ІІ. Особливості соціально-психологічного клімату в організації 28
2.1. Загальна характеристика підприємства "Санаторій "Україна" 28
2.2. Емпіричне дослідження особливостей соціально-психологічного клімату в колективі санаторію "Україна" 31
2.3. Розробка програми оптимізації соціально-психологічного клімату у колективі товариства 60
Розділ ІІІ. Методи виходу з конфліктних ситуацій в організації 70
3.1. Шляхи попередження та вирішення конфліктних ситуацій 70
3.2. Стратегії і тактики ведення переговорів у конфліктних ситуаціях 80
Висновки 84
Список використаної літератури 91
Додатки 97
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ВИВЧЕННЯ СПІЛКУВАННЯ 5
1.1. Проблема спілкування і взаємодії: діалогічний підхід 5
1.2. Схеми дослідження спілкування і взаємодії 12
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПІЛКУВАННЯ В КОЛЕКТИВІ 17
2.1. Методи проведення дослідження 17
2.2. Результати обстеження досліджуваних 20
2.3. Дослідження корекційного впливу психологічного тренінгу «Світ спілкування» на покращення соціально-психологічного клімату у колективі підприємства 24
2.4. Результати обстеження досліджуваних після проведення корекційної програми 29
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
ДОДАТКИ 36
Cгенерировано за 0.103369 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.