|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Функції кадрового менеджменту
Функції кадрового менеджменту
Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи кадрового менеджменту
1.1. Предмет, завдання й зміст кадрового менеджменту
1.2. Принципи й методи управління персоналом в сучасних умовах
1.3. Механізм управління кадрами та функції кадрового менеджменту
Розділ 2. Організація кадрового менеджменту у ТОВ „Аква-люкс”
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.2. Аналіз трудових показників
2.3. Аналіз системи управління підприємством і організації кадрової роботи
Розділ 3. Шляхи вдосконалення кадрового менеджменту на ТОВ „Аква-люкс”
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури
-
Теоретичні основи кадрового менеджменту
Зміст
Вступ ...............................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні основи кадрового менеджменту .............4
1.1. Предмет, завдання й зміст кадрового менеджменту ..........4
1.2. Принципи й методи управління персоналом в сучасних умовах.........................................................................................................6
1.3. Механізм управління кадрами та функції кадрового менеджменту..............................................................................................8
Розділ 2. Організація кадрового менеджменту у ТОВ „Аква-люкс”.........................................................................................................14
2.1.Організаційно-економічна характеристика підприємства14
2.2. Аналіз трудових показників ...........................................19
2.3. Аналіз системи управління підприємством і організації кадрової роботи........................................................................................23
Розділ 3. Шляхи вдосконалення кадрового менеджменту на ТОВ „Аква-люкс” ...................................................................................28
Висновки та пропозиції ............................................................32
Список використаної літератури ..............................................35
-
Психодіагностика
Завдання 1: Дати визначення і показати співвідношення понять „психодіагностика”, „диференційна психологія”, „диференційна психометрика”, „психологічний діагноз”, „психологічне тестування”, „психологічна оцінка”. 3
Завдання 2: Відповісти на питання "Чому психодіагност обов’язково повідомляє мету діагностичного обстеження?" 15
Завдання 3: Знайти та виправити помилки при складанні тестових питань. 16
Завдання 4: Написати пункти особистого опитувальника для діагностики особистої тривожності та екстравертності. 18
Література 19
-
Інвестиційний менеджмент контрольна
1. Класифікація підприємств як об′єктів інвестиційного менеджменту 3
2. Реалізація інвестиційного бізнес-плану 8
3. Практичне завдання 18
Скільки коштів потрібно інвестувати сьогодні для того, щоб отримати через 6 років 25 тис, якщо ставка доходності - 35% річних?
Список використаної літератури 19
-
Планування роботи з персоналом в організації (на прикладі туристичної фірми)
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні засади щодо планування роботи з персоналом 6
1.1. Планування персоналу як елемент кадрового менеджменту 6
1.2. Основні етапи процесу планування персоналу 10
1.3. Методи планування персоналу 15
2. Особливості планування роботи з персоналом (на прикладі тур фірми) 21
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми 21
2.2 Аналіз кадрового планування на підприємстві 36
3. Пропозиції удосконалення планування роботи з персоналом 39
Список використаної літератури 47
Мета курсової роботи – розкрити сутність і роль планування персоналу в стратегії управління організації, визначити показники його ефективності, проаналізувати стан роботи з управління персоналом за основними напрямками, розробити пропозиції щодо підвищення ефективності планування персоналу.
Об’єктом дослідження курсової роботи являється персонал туристичного підприємства “Лоял”, а саме: його структура, динаміка розвитку, ефективність використання .
Предмет дослідження: теоретичні основи та практичні засади підвищення ефективності планування персоналу на прикладі туристичної фірми.
Основними завданнями даної роботи є: теоретичне обґрунтування та практичне застосування шляхів і способів підвищення ефективності менеджменту персоналу в стадії його планування, а також здійснення аналізу ефективності менеджменту персоналу в туристичному підприємстві “Лоял”.
Теоретико-методологічна основа дослідження. Методологічною базою дослідження є положення різних концепцій ефективності менеджменту персоналу та праці провідних вітчизняних і зарубіжних учених у галузі управління персоналом. Так, в роботі були використані загальнонаукові методи теоретичного та емпіричного дослідження, зокрема:
• Аналізу і синтезу – для деталізації Об’єкту дослідження та вивчення його функціональних і структурних складових;
• Логічного узагальнення – для обґрунтування необхідності застосування нових наукових понять і принципів підходу до підвищення ефективності планування персоналу;
• Системного аналізу – для визначення цілей та напрямів підвищення ефективності планування персоналу;
• Порівняння – для співставлення методів шляхів підвищення ефективності планування персоналу;
• Описового – для визначення особливостей вітчизняного та зарубіжного досвіду з аналізу ефективності планування персоналу;
• Графічного – для узагальнення в наочних формах зображення викладених положень.
В першому розділі курсової роботи викладені теоретичні питання, які розкривають сутність, функції та роль менеджменту персоналу, а також напрямки управління персоналом та показники ефективності планування персоналу.
В другому розділі роботи проводиться аналіз ефективності планування персоналу в туристичному підприємстві “Лоял” та його оцінка на основі даних цього підприємства.
В останньому розділі роботи викладені пропозиції щодо підвищення ефективності менеджменту персоналу, а точніше щодо вдосконалення роботи з планування персоналу на підприємстві.
-
Контрольна з маркетингу
Завдання:
Для обраної групи товарів розробити структуру маркетингових каналів і обгрунтувати свій вибір. Для виробника або для споживача на вибір.
І. Вибрати з запропонованих і сформувати власні цінності, утворювані визначеними каналами розподілу для обговореної групи товарів.
Оцінка ефективності МК припускає аналіз відповідності система розподілу окреміш вимогам, запропонованим клієнтами до елементам обслуговування.
2. Оцінку каналів розподілу по шкалі від І до 9 балів, де 1 означає "зовсім не відповідає ", а 9 "цілком відповідає ".
ФУНКЦІЇ КАНАЛУ РОЗПОДІЛУ 3
Критерії для вибору каналу збуту 4
Етапи розробки каналу збуту. 4
Література 10
-
Стратегічні концепції кадрового менеджменту за кордоном
Вступ 3
1. Особливості японської концепції кадрового менеджменту 4
2. Особливості німецької концепції кадрового менеджменту 6
3. Особливості шведської концепції кадрового менеджменту 9
4. Особливості фінської концепції кадрового менеджменту 12
5. Особливості французького кадрового менеджменту 14
Висновки 17
Використана література 18
-
Специфіка професійної праці практичного психолога: загальна характеристика
Вступ 3
1. Модель професійної діяльності практичного психолога. Вимоги до професійних якостей кваліфікованого психолога. 4
2. Професійна етика практичного психолога як головна особливість його роботи. Етичний кодекс в психодіагностиці. 10
Висновки 16
Література 17
Вступ
Психологія як наука зародилася через необхідність вирішення цілого ряду практичних питань, пов’язаних з захворюваннями нервової системи та психіки людини. З самого початку, можна вважати, психологія носила характер практичної науки. Однак поступово, в ході певних криз в застосуванні методів психологічної допомоги та лікування, постала необхідність поглиблення теоретичних знань. Теорія повинна була максимально обґрунтувати доцільність того чи іншого практичного методу в системі психологічних знань, і тому сьогодні психологія сьогодні уявляє собою міцний сплав теорії і практики.
Разом з тим в сучасній психології виразно означилася така її галузь як практична психологія. Саме вона свідчить про корисність та необхідність цієї науки, показує доцільність використання систематизованих психологічних знань, що базуються на емпіричному матеріалі. Області використання психології в практиці є достатньо багатоманітними: це й психотерапія, і психодіагностика, і психокорекція, і психоконсультування. Проведення різного роду бесід, семінарів, тренінгів з метою надання допомоги людині повертає їй віру в саму себе, сприяє нормалізації її життя, полегшення спілкування з іншими людьми.
Однак діяльність практичного психолога не є такою простою, як видається на першій погляд. Його професія вимагає до себе цілу низку вимог, якими науковець повинен слідувати, щоб не нашкодити клієнту, зробити свою роботу ефективною і корисною. Ці вимоги і складають особливості професійної праці практичного психолога, про що й піде мова в цій роботі.
-
Основна економічна проблема, її зміст
Основна економічна проблема, її зміст 3
Практична частина 10
Завдання № 5
Розв'яжіть задачу:
Студентка завтра повинна складати 2 іспити: з мікроекономіки та менеджменту. Вона почуває себе впевнено в мікроекономіці, але хвилюється з приводу менеджменту.
Студентка хотіла б максимізувати кількість балів з обох дисциплін. На підготовку до іспитів вона має лише годину. В залежності від того, скільки вона затрачує додаткових хвилин на підготовку до кожного іспиту, вона очікує отримати наступні бали:
Кількість хвилин на мікроекономіку Очікувані бали з мікроекономіки Кількість хвилин на менеджмент Очікувані бали з менеджменту
0 70 0 50
10 76 10 58
20 81 20 65
ЗО 85 ЗО 71
40 88 40 76
50 90 50 80
60 91 60 83
Яким чином студентці потрібно використати цей час, щоб максимізувати кількість балів з обох дисциплін? Поясніть, чому їй не слід присвячувати всю годину вивченню більш складної для неї дисципліни - менеджменту.
Завдання № 11
Розв'яжіть задачу:
Для випуску 346 виробів за робочий день фірма може застосувати такі варіанти технологічно ефективних способів виробництва:
Варіанти технології А В с D
Кількість праці, одиниць 1 2 5 6
Кількість капіталу, одиниць 6 3 2 1
Ціна одиниці праці 2 грн., ціна одиниці капіталу 3 грн .
1. Визначте економічно ефективний спосіб виробництва;
2. Чи зміниться вибір фірмою технології, якщо ціна одиниці капіталу знизиться до 1 грн. ? Яку саме комбінацію праці і капіталу вибере фірма?
Завдання № 19
Розв'яжіть задачу:
Фірма працює в умовах досконалої конкуренції. Функція її сукупних витрат має вигляд: ТС = 0,1 Q2 + 15 Q + 10. Ринкова ціна товару становить 25 грн. за одиницю.
Визначте, який обсяг випуску дозволить фірмі максимізувати прибуток.
Список використаної літератури 14
-
Організація бухгалтерського обліку
1. Форми бухгалтерського обліку
2. Організація обліку власного капіталу
Практична частина:
Завдання 1.
1. Розробити для підприємства перелік форм первинних документів і облікових регістрів з зобов’язань.
2. Скласти графік документообороту
Завдання 2.
1. Розробити для підприємства робочий план з обліку розрахунків з дебіторами.
Завдання 3.
1. Вкажіть права обов’язки та відповідальність бухгалтера
Список використаної літератури.
Cгенерировано за 0.019373 секунд
|