Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Про інтелект» (ID:33104)

| Размер: 22 кб. | Объем: 17 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
СодержаниеВступ 3
1. ІНТЕЛЕКТ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКИ 4
2. СПОСОБИ ВИМІРУ ІНТЕЛЕКТУ 8
3. РОЗВИТОК ТА ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕЛЕКТУ. ЗНАЧЕННЯ ІНТЕЛЕКТУ В ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ 13
Висновки 16
Література 17


Вступ
Слова "інтелект", та "інтелектуальність" часто зустрічаються як на сторінках книг та журналів, так і в розмовній мові, при чому зміст, який вкладають в ці поняття буває різним. Задовго до нашої ери одні індивіди сприймалися розумнішими ніж інші. Ці спостереження, які були доступні і зрозумілі для багатьох, не надавали відповіді на головні питання: чому так відбувається і від чого залежить розум людини?
В подальшому, з розвитком психологічної науки, дослідники впритул підійшли до вивчення інтелектуальних здібностей людини, але й досі залишилися багато питань не розв’язаних. Інтелект є єдиним цілим чи складається з окремих здібностей, які відповідають специфічним потенціям? Чи можна визначити інтелект, як набір таких потенцій, число і значення яких залежить від поставлених перед індивідуумом задач? Чи не існують різні типи інтелекту для задач різних рівнів складності? В наш час були сформульовані різні теорії, які намагались відповісти на ці запитання.
Ця робота висвітлює питання сутності визначення інтелекту, практиці його виміру протягом історії, а також розглядає проблему підвищення інтелекту та розвитку інтелектуальних здібностей людини.
Висновки
Особливості інтелектуального розвитку і показники інтелектуальних можливостей людини залежать від її психічних властивостей, життєвих установок, планів і життєвих цінностей. Багато психологів зрозуміли, що уявлення про єдиний інтелект не зовсім відповідає дійсності і не відображує всієї різноманітності задач, котрі виникають при адаптації до оточуючого світу. Кожна людина в повсякденному житті діє по-своєму, і її інтелект при цьому проявляється в її перцептивних, мнемічних, мовних, лічильних та інших здібностях.
Специфічне поєднання різних властивостей розуму, їх стійкий вияв у процесі розв’язування різних задач характеризують стиль інтелектуальної діяльності, той самий "єдиний інтелект" особистості, за допомогою якого людина не тільки пізнає, а й перетворює навколишній світ, активно впливає на нього, будує стратегію свого життя і реалізує її упродовж багатьох років. Найвищим рівнем розвитку інтелекту є така його структура, яка забезпечує творче перетворення дійсності, творчість у її різноманітних видах і виявах.
Розвиток інтелекту залежить від тих самих факторів, що і розвиток інших функцій організму, тобто від генетичних та інших вроджених факторів, з одного боку, і від оточуючого середовища – з другого. Генетичні фактори є тим потенціалом, який дитина одержує з спадковою інформацією від своїх батьків. Саме цей потенціал служить основою для тих можливостей, які будуть використовуватися організмом в міру його росту і дозрівання для ефективної взаємодії з оточуючим середовищем. Але з яким би потенціалом не народилася дитина, очевидно, що необхідні їй для виживання форми інтелектуальної поведінки можуть розвиватися і вдосконалюватися лише при контакті з тим середовищем, з яким вона буде взаємодіяти все життя.
Що стосується самих тестів на інтелект, то вони в значній мірі залежать від того як кожен дослідник уявляє собі цю властивість особистості. І хоча на даний час психологи дійшли згоди стосовно загального визначення інтелекту, проте, його компоненти і способи їх оцінки все ще викликають суперечки.


Литература
Література
1. Ананьев Б.Г. О проблемах современного человекознания. – СПб., Питер, 2001. – 263с.
2. Богоявленская Д. Б. Интеллектуальная активность как проблема творчества. – Ростов-на-Дону, 1983.– 332с.
3. Выготский Л.С. Психология развития человека. – М., Смысл, 2005. – 1135с.
4. Крайг Г. Психология развития. – СПб., Питер, 2000. – 291с.
5. Лурия А.Р. Язык и сознание. – М., МГУ, 1998. – 336с.
6. Нємов Р.С. Психологія. Книга 1: Загальні основи психології. – Рівне, Вертекс, 2000, – 576 с.
7. Пряжников Н.С. Профессиональное и личностное самоопределение. – М., Институт практической психологии, 1996. – 256с.
8. Психология: Словарь/ Под общ. ред. А.В.Петровского, М.Г. Ярошевского. – М., 1990. – 565с.
9. Психологія: Підручник. / за ред. Ю.Л.Трофімова. – К., Либідь, 1999. –560с.
10. Цигульська Т.Ф. Загальна та прикладна психологія: Підручник. – К., 2000. – 192с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Інстинкти, навички, поведінка і інтелект тварин
  • Контрольна по психології
  • Конкретизація поняття «штучний інтелект»
  • Конкретизація поняття «штучний інтелект»
  • Психологія творчості і редактор
  • Інформаційне-технічне суспільство і тенденції його розвитку
  • Вивчення особливостей інтелектуального розвитку підлітків
  • Контрольна робота загальна психологія
  • Навчання дітей у повсякденному житті
  • Психологічне дослідження загального рівня здібностей студентів
Cгенерировано за 0.042060 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...