Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Спілкування як психологічний фактор формування особистості» (ID:32967)

| Размер: 23 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
СодержаниеВступ 3
1. СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА СПІЛКУВАННЯ. 4
2. ФУНКЦІЇ ТА ФОРМИ СПІЛКУВАННЯ. 7
3. СТИЛІ СПІЛКУВАННЯ. 10
Висновки 15
Список використаної літератури 16

Вступ
Серед чинників, що формують особистість, психологи вирізняють насамперед трудову діяльність, спілкування i пізнання. Аналізуючи ці найважливіші сфери людської життєдіяльності, можна помітити такий факт: форми i методи трудової діяльності людина засвоює багато років, способами пізнання світу ми також оволодіваємо тривалий час, натомість спілкуванню людина не навчається цілеспрямовано ніколи і ніде. Немає, такої школи, в якій би навчали складного мистецтва спілкування. Дещо наблизилися до реалізації цієї ідеї фахівці з навчання успішному бізнесу. Вони пропонують курси ефективного ділового спілкування, однак їх теоретичні і практичні напрацювання обмежуються рамками ведення справи і стосуються лише незначної області спілкування людини.
Звісно, досвід спілкування набувається людиною i в процесі праці, і у пізнавальній діяльності, проте цього замало. Велика кількість проблем у житті, зокрема в сім'ї та школі, виникають саме тому, що люди не мають навичок спілкування, не знають його механізмів, законів. Тому актуальність набуття вмінь і навичок спілкування завжди буде мати місце і вимагати від нас ретельного та глибокого його вивчення.

Висновки
Спілкування – важлива форма людського буття, умова життєдіяльності людей, спосіб їхнього об'єднання. Воно є генетичне первинною основою культури спілкування. Спілкування – це міжособистісна і міжгрупова взаємодія, основу якої становить пізнання одне одного і обмін певними результатами психічної діяльності (інформацією, думками, почуттями, оцінками тощо), в ході спілкування становиться та формується особистість. Потреба у спілкуванні розвивається від простих форм (потреба в емоційному контакті) до складніших (у співробітництві, інтимно-особистісному спілкуванні і т. ін.).
Змістом спілкування є наукові та побутові знання, навички та уміння, сама людина (її зовнішній вигляд, особливості характеру, манера поведінки тощо) або ж колективне розв'язування якогось завдання, діяльність. Ставлення та стосунки, які наповнюють спілкування, надають йому своєрідності, певного емоційного забарвлення, диктують засоби, манеру спілкування. Від того, які складаються стосунки, залежить уся система спілкування особистості. Конкретних тем для спілкування в кожного безліч, і чим різноманітніші вони, чим ширше коло спілкування людини, тим багатша і змістовніша сама особистість.
У стилі проявляються всі особистісні риси, від яких залежить успішність і ефективність спілкування. Стиль спілкування інтегрує у собі не тільки комунікативні та психологічні особливості людини, а й її світорозуміння, відношення до людей та до своєї справи, творчі здібності. У стилі спілкування найбільш проявляються особливості індивіда, його особистісні властивості.

Литература
Список використаної літератури
1. Андреева Г.М. Социальная психология: Учеб. для вузов. – М., Аспект Пресс, 2000. – 375с.
2. Аносов І.П., Яремчук С.В., Молодиченко В.В. Психологічні основи педагогічного спілкування. – К., Інститут сучасного підручника, 2007. – 272с.
3. Арват Ф.С., Коваленко Є.І., Кириленко С.В., Щербань П.М. Культура спілкування. – К., ІЗИН, 1997. – 328 с.
4. Вікова та педагогічна психологія / О.В.Скрипченко, Л.В.Долинська, З.В.Огороднійчук. – К., Каравела, 2007. – 399 с.
5. Заброцький М.М. Педагогічна психологія: Курс лекцій. – К., МАУП, 2000. – 265с.
6. Зимняя И.А. Педагогическая психология: Учебник для вузов. – М., Логос, 2000. – С.305-366.
7. Каган М.С. Мир общения: Проблемы межсубъектных отношений. – М., Наука, 1992. – 315с.
8. Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении. – М., Просвещение, 1987. – 190 с.
9. Комарова І. Культура педагогічного спілкування вчителя // Шлях освіти. – 2006. – №5. – С.31-34.
10. М'ясоїд П.А. Загальна психологія. – К., Вища школа, 2001. – 487с.
11. Педагогіка: підручник / А.І.Кузьмінський, В.Л.Омеляненко. – К., Знання, 2007. – 447 с.
12. Психологический словарь / Под ред. В.П.Зинченко, Б.Г.Мещерякова. – М., Педагогика-Пресс, 2001. – 440 с.
13. Шатохіна Т. Підготовка вчителя до спілкування з учнями // Шкільний світ. – 2005. – №7. – С.3.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Психологічні особливості культури ділового спілкування
  • ВПЛИВ СТИЛЮ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА
  • Особливості спілкування дітей раннього віку з дорослими
  • Мова як засіб кодування інформації
  • Особливості спілкування дітей раннього віку з дорослими
  • Контрольна робота з основ психології та педагогіки
  • Поняття "спілкування". Спілкування як соціально-психологічна проблема
  • Соціологічна структура особистості
  • Психологічні механізми формування моральних якостей особистості
  • Етапи становлення психіки
  • Назвіть особливості методів психології
Cгенерировано за 0.058502 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...