|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Витоки агресивності та їх профілактика
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПСИХОЛОГІЧНИХ ВИТОКІВ АГРЕСИВНОСТІ 7
1.1. Поняття та психологічні теорії агресії 7
1.2. Ситуаційні чинники агресивної поведінки 15
1.2.1.Сім’я як чинник формування агресивності особистості 15
1.2.2. Внутрішні чинники агресивної поведінки 17
1.2.3. Зовнішні чинники агресивної поведінки 21
1.3. Становлення агресивної поведінки 22
1.4. Агресія як прояв психопатології 30
РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДЕТЕРМІНАНТ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 34
2.1. Характеристика вибірки і методів дослідження 34
2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 40
РОЗДІЛ ІІІ. ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 50
3.1. Планування і проведення корекції 50
3.2. Дослідження ефективності проведеної корекційної програми 92
3.3. Психологічні рекомендації профілактики агресивності особистості 95
ВИСНОВОК 99
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102
ДОДАТКИ 109
Додатки 20 стор.
-
Психологічні особливості виникнення і прояву фобій у юнацькому віці
Вступ 2 1. Загальний огляд психологічної проблеми фобій у юнацькому віці 4 2. Соціальні фобії у юнацькому віці та їх характеристика 9 3. Система психотерапевтичної корекції та психопрофілактики соціальних фобій у молодих людей юнацького віку 18 Висновки 20 Список використаної літератури 22
-
"Психологічні особливості образу Я у підлітковому та юнацькому віці"
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичний основи вивчення психологічних
особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 6
1.1. Психологічна характеристика підліткового і юнацького віку 6
1.2. Я-образ і самооцінка як складові Я-концепції 12
1.3. Теоретичні аспекти проблеми "Я" в науці 29
Розділ 2. Аналіз складових "Я-образу" в психологічній
літературі 31
2.1. Я-концепція: різні аспекти і складові
даного поняття 37
2.2. Я-концепція і самооцінка в підлітковому і
юнацькому віці 39
Розділ 3. Вивчення особливостей образу Я в підлітковому і
юнацькому віці 48
3.1. Опис програми дослідження і обґрунтування вибору методик 48
3.2. Аналіз і інтерпретація отриманих результатів 57
Висновки 79
Список літератури 84
Додатки 88
-
Самопізнання як феномен соціальної психології
Вступ..................................................................................................................3
І. Теоретичні аспекти проблеми становлення самосвідомості
в юнацькому віці...........................................................................................6
1.1. Теоретичні підходи до вивчення самосвідомості і
його структури.......................................................................................6
1.2. Особливості самосвідомості в юнацькому віці.................................15
ІІ. Експериментальне дослідження розвитку професійної
самосвідомості студентів ...........................................................................44
2.1. Організація і методи дослідження......................................................44
2.2. Аналіз результатів дослідження..........................................................46
Висновки.............................................................................................................63
Література...........................................................................................................68
Додатки................................................................................................................72
-
Психологічні особливості агресії між підлітками у конфліктах
Зміст 2
Вступ 3
Розділ 1. Підходи до аналізу агресії, агресивної поведінки та агресивності 5
Розділ 2. Індивідуально-психологічні та соціально-психологічні чинники, що впливають на агресивну поведінку підлітка 9
Розділ 3. Психологічна допомога особистості у подоланні агресивних форм поведінки шляхом створення продуктивного розвивального середовища 17
Висновки 26
Література 28
-
Психологічні особливості агресії між підлітками у конфліктах
Зміст 2
Вступ 3
Розділ 1. Підходи до аналізу агресії, агресивної поведінки та агресивності 5
Розділ 2. Індивідуально-психологічні та соціально-психологічні чинники, що впливають на агресивну поведінку підлітка 9
Розділ 3. Психологічна допомога особистості у подоланні агресивних форм поведінки шляхом створення продуктивного розвивального середовища 17
Висновки 26
Література 28
-
Діагностика суїцидальних тенденцій в підлітковому віці
План
Вступ
Розділ І. Теоретичні концепції виникнення суїцидальних форм поведінки.
1.1. Проблема суїциду як соціально-педагогічного явища.
1.1.1. Історичний зміст поняття суїциду.
1.1.2. Теорії виникнення аутоагресивних форм поведінки.
1.2.Особливості суїцидальних тенденцій в підлітковому віці.
1.2.1.Мотиви суїцидальної поведінки.
1.2.2. Фактори суїцидальної поведінки в підлітковому віці.
Розділ ІІ. Діагностика причин і мотивів суїцидальної поведінки в підлітковому віці.
2.1. Методи дослідження.
2.2. Аналіз результатів.
Розділ ІІІ. Профілактика суїцидальної поведінки серед учнівської молоді.
3.1. Система соціально-психологічних інститутів і її вплив на психологічну
просвіту.
3.2. Комплекс заходів профілактики небезпечних станів.
Висновок
-
Особливості профорієнтації в юнацькому віці
1. СТАТТЯ НА ТЕМУ „ОСОБЛИВОСТІ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ” 4
ДОДАТКИ 12
-
Особливості самоприйняття в юнацькому віці
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ САМОПРИЙНЯТТЯ В НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ 5
1.1. Поняття самоприйняття в психологічній літературі 5
1.2. Аналіз наукових концепцій та підходів у вивчення проблеми самоприйняття в психологічній літературі 12
1.3. Вікові особливості юнацтва 14
Висновки до 1 розділу 21
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ САМОПРИЙНЯТТЯ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ 22
2.1. Методи дослідження самоприйняття в психологічній літературі 22
2.2. Аналіз результатів дослідження самоприйняття в юнаків та дівчат 25
2.3. Засоби психокорекції самоприйняття в юнацькому віці 28
Висновки до 2 розділу 36
ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40
-
МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ
ПЛАН
Вступ 3
Розділ I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми агресії 5
1.1 Висвітлення стану вивчення агресивної поведінки у дошкільників у педагогічних джерелах 5
1.2 Психолого-педагогічні чинники виникнення агресії у дошкільників 8
1.3 Форми агресивної поведінки 11
Розділ II. Методики діагностики агресивної поведінки дошкільників 15
2.1 Основні методи дослідження агресії в дошкільному віці 15
2.2 Результати психодіагностичного дослідження проявів агресії у дошкільників 17
2.3 Профілактика і корекція агресивної поведінки дошкільників 22
Висновок 25
Список використаної літератури 26
-
МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ
ПЛАН
Вступ 3
Розділ I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми агресії 5
1.1 Висвітлення стану вивчення агресивної поведінки у дошкільників у педагогічних джерелах 5
1.2 Психолого-педагогічні чинники виникнення агресії у дошкільників 8
1.3 Форми агресивної поведінки 11
Розділ II. Методики діагностики агресивної поведінки дошкільників 15
2.1 Основні методи дослідження агресії в дошкільному віці 15
2.2 Результати психодіагностичного дослідження проявів агресії у дошкільників 17
2.3 Профілактика і корекція агресивної поведінки дошкільників 22
Висновок 25
Список використаної літератури 26
Cгенерировано за 0.011065 секунд
|