-
Поняття та характеристика установчого договору
Вступ 3
Розділ І. Поняття та юридична природа установчого договору 6
Розділ ІІ. Зміст установчого договору 16
Розділ ІІІ. Виконання, припинення дії та визнання недійсним установчого договору 26
Висновки 33
Список використаних джерел та літератури 36
-
Розробка механізму управління якістю продукції ВАТ “...”
Вступ 2
Аналітична оцінка стану ВАТ “Електрозавод” 3
Загальна характеристика ВАТ „Електрозавод” 3
Оцінка ефективності діяльності підприємства “Електрозавод” 7
Розробка механізму управління якістю продукції ВАТ “Електрозавод” 10
Аналіз показників якості у ВАТ “Електрозавод” 10
Система якості на ВАТ «Електрозавод» 13
Розробка організаційно-економічного механізму підвищення якості продукції на ВАТ „Електрозавод” 16
ВИСНОВКИ 22
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ. 23
-
Розробка механізму управління якістю продукції ВАТ “...”
Вступ 2
Аналітична оцінка стану ВАТ “Електрозавод” 3
Загальна характеристика ВАТ „Електрозавод” 3
Оцінка ефективності діяльності підприємства “Електрозавод” 7
Розробка механізму управління якістю продукції ВАТ “Електрозавод” 10
Аналіз показників якості у ВАТ “Електрозавод” 10
Система якості на ВАТ «Електрозавод» 13
Розробка організаційно-економічного механізму підвищення якості продукції на ВАТ „Електрозавод” 16
ВИСНОВКИ 22
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ. 23
-
Документ як соціокультурний феномен
Вступ 3
1. Еволюція поняття «документ» 5
2. Концепції «документу» 9
3. Поняття «документ» в радянському діловодстві 15
4. Визначення документу в Україні 19
5. Класифікація документів 23
6. Електронний документ 27
Висновок 30
Перелік використаної літератури 32
-
Аналіз і розробка інвестиційних проектів
Вступ.................................................................................................................3
Розділ 1. Поняття інвестиційного проекту...................................................5
Розділ 2. Механізм залучення іноземних інвестицій на
ВАТ Відеосвіт ...............................................................................9
2.1. Інвестиційна діяльність ВАТ Відеосвіт ........................................9
2.2. Розробка плану залучення іноземних інвестицій на
ВАТ Відеосвіт ...............................................................................14
Розділ 3. Вдосконалення механізму залучення іноземних
інвестицій на ВАТ Відеосвіт ......................................................19
3.1. Розробка стратегічних напрямків інвестиційної діяльності.........19
3.2. Міроприємства по вдосконаленню інвестиційної
діяльності підприємства...................................................................23
Висновки..........................................................................................................29
Список використаної літератури...................................................................32
Додатки.............................................................................................................34
-
Документ як знакова система
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Характеристика документу, як системного об’єкта 5
1.1 Інформаційна складова документу 5
1.2 Матеріальна складова документу 7
1.3 Текст як основний реквізит документу 9
2. Структура документу 13
2.1 Внутрішня структура документу 13
2.2 Зовнішня структура документа 16
2.3 Реквізити документу 18
3. Знак як частина системи 21
3.1 Визначення поняття знаку 21
3.2 Знаковий смисл в системі мовлення 23
Висновки 29
Список літератури 31
Актуальність роботи зумовлена загальною спрямованістю сучасного документознавства до використання системних підходів щодо вивчення складових документу.
Метою дослідження в даному випадку виступає розгляд системи документу з позиції його найменшого елементу – знаку. Мета дослідження обумовила необхідність розв’язання таких конкретних завдань:
- визначити поняття документу з позиції системи;
- проаналызувати складові системи документу;
- яке значення грає текст в документі;
- розглянути структуру документу;
- виділити та дослідити поняття знаку в системі документу.
Об’єктом дослідження виступає документ в знаковій системі.
Предметом роботи є системний аналіз поняття документу.
Хронологічними рамками виступають матеріали дослідження даної теми – літературні дані кінця 20-го, початку 21-го століття (1997-2002 роки):
• Швецова Г.М. Типологія документа: Навч.посібник для студентів інститутів культури /Рівн.держ. інститут культури.
• Ильюшенко М.П., Кузнєцова Г.В. Документознавство. Документ і системи документацій.
• Воробьев Г.Г. Документ: інформаційний аналіз.
• Кушнаренко Н.Н. Документознавство: Посібник – 2-е вид., доп. і пер.
Структура роботи. Курсова робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел.
У вступі визначено актуальність теми, об’єкт і предмет дослідження, формулюються мета та завдання роботи, а також розкривається виділяються хронологічні рамки та базові джерела дослідження теми.
В першому розділі – “Характеристика документу, як системного об’єкта” – викладені основні теоретичні положення нашого дослідження, а зокрема уточнюється що являє собою поняття “документ”, виділяється інформаційна та матеріальна сторони, а також така неодмінна складова як текст.
Другий розділ – “Структура документу” – містить інформацію про будову документу, його зовнішню та внутрішню структуру і основні реквізити.
В третьому розділі – “Знак як частина системи” – розглядається поняття найменшого елементу системи документу – “знаку”. Аналізується його суть та смисл з позиції системи мовлення.
У висновках узагальнюються результати проведеного дослідження
-
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА МЕТАЛУРГІЙНОГО КОМПЛЕКСУ
ВСТУП 2
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА МЕТАЛУРГІЙНОГО КОМПЛЕКСУ 4
1.1. Поняття, сутність та зміст зовнішньоекономічної діяльності в Україні 4
1.2. Сутність стратегій зовнішньоекономічної діяльності підприємств та їх характеристика 12
1.3. Основні підходи до побудови стратегії експорту на підприємстві 25
РОЗДІЛ ІІ 31
АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ МЕТАЛУРГІЙНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «НТЗ» 31
2.1. Характеристика виробничої діяльності ВАТ «НТЗ» 31
2.2. Фінансово-господарська діяльність ВАТ "НТЗ" 33
2.3. Інтегральний фінансовий аналіз ("Дюпонівська система фінансового аналізу") 49
РОЗДІЛ ІІІ 58
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ ОБСЯГІВ ЕКСПОРТУ ПРОДУКЦІЇ 58
ВАТ «НТЗ» 58
3.1. SWOT- аналіз ВАТ «Нижньодніпровський трубопрокатний завод» 58
3.2. Розробка стратегії підвищення попиту на експортоорієнтовану продукцію ВАТ «НТЗ» 59
3.3 Економічне обґрунтування ефективності заходів щодо розширення експорту продукції ВАТ «НТЗ» 65
ВИСНОВОК 83
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 85
-
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИ-ЄМСТВА МЕТАЛУРГІЙНОГО КОМПЛЕКСУ
ВСТУП 2
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА МЕТАЛУРГІЙНОГО КОМПЛЕКСУ 4
1.1. Поняття, сутність та зміст зовнішньоекономічної діяльності в Україні 4
1.2. Сутність стратегій зовнішньоекономічної діяльності підприємств та їх характеристика 12
1.3. Основні підходи до побудови стратегії експорту на підприємстві 25
РОЗДІЛ ІІ 31
АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ МЕТАЛУРГІЙНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «НТЗ» 31
2.1. Характеристика виробничої діяльності ВАТ «НТЗ» 31
2.2. Фінансово-господарська діяльність ВАТ "НТЗ" 33
2.3. Інтегральний фінансовий аналіз ("Дюпонівська система фінансового аналізу") 49
РОЗДІЛ ІІІ 58
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ ОБСЯГІВ ЕКСПОРТУ ПРОДУКЦІЇ 58
ВАТ «НТЗ» 58
3.1. SWOT- аналіз ВАТ «Нижньодніпровський трубопрокатний завод» 58
3.2. Розробка стратегії підвищення попиту на експортоорієнтовану продукцію ВАТ «НТЗ» 59
3.3 Економічне обґрунтування ефективності заходів щодо розширення експорту продукції ВАТ «НТЗ» 65
ВИСНОВОК 83
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 85
-
Оподаткування та банкрутство підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні підходи до визначення кризи та особливості її впливу на економіку вітчизняних підприємств 6
1.1. Передумови антикризового управління підприємством 6
1.2. Надмірне податкове навантаження як чинник кризової ситуації на підприємстві 10
1.3. Особливості кризових явищ радіотехнічних підприємств 16
2. Аналіз ефективності діяльності ВАТ “Назва підприємства” 19
2.1. Загальні відомості про підприємство 19
2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності ВАТ “Назва підприємства” 24
3. Розробка заходів з антикризового управління підприємством 32
3.1. Проектування антикризових систем для радіотехнічних підприємств 32
3.2. Напрямки антикризового менеджменту ВАТ “Назва підприємства 36
Висновки 39
Література 42
Додаток 1. Баланс ВАТ “Назва підприємства” 44
Додаток 2. Звіт про фінансові результати 47
Метою дослідження є узагальнення щляхів наукового та практичного розв'язання проблеми формування антикризових систем управління для промислових підприємств.
-
Контрольна зі стратегічного маркетингу (ВАТ «Роганський м’ясопереробний завод»)
1. Коротка характеристика фірми ВАТ «Роганський м’ясопереробний завод» 2
2. Ситуаційний аналіз ВАТ «Роганський м’ясопереробний завод») 6
3. Розробка маркетингової стратегії на ВАТ «Роганський м’ясопереробний завод») 8
Список використаної літератури. 11