-
Формування професійної компетентності менеджера з персоналу
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 6
1.1. Місце менеджера в системі управління 6
1.2. Основи мистецтва управлінської діяльності 15
1.3. Основні стилі керівництва та лідерства в практиці управління організацією 23
1.4. Компетентність менеджера як базова характеристика його фаховості 31
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФІЛЮ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕНЕДЖЕРА 39
2.1. Функціональний аналіз діяльності та управлінські ролі менеджера 39
2.2. Модель розвитку професійних здібностей менеджера 52
2.3. Управління кар’єрою як складова професійного розвитку 60
2.4. Професійне навчання як напрям підвищення професійної компетентності 69
РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ПРОФІЛЮ МЕНЕДЖЕРА НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «ДНІПРО» 78
3.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 78
3.2. Діагностика рівня професійної компетентності менеджера з персоналу 86
3.3. Недоліки в організації професійного навчання на підприємстві 94
3.4. Пропозиції щодо підвищення рівня професійної компетентності персоналу підприємства 99
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 105
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 109
ДОДАТКИ 114
-
Організація професійного розвитку персоналу
Вступ 3
1. Суть професійного розвитку персоналу та завдання управління ним 5
1.1. Основні поняття та задачі професійного розвитку персоналу 5
1.2. Організація системи професійного навчання персоналу 7
2. Організація професійного розвитку персоналу в туристичній фірмі ТОВ “Інвесттур” 22
2.1. Загальна характеристика служби управління персоналом у туристичній фірмі ТОВ “Інвесттур” 22
2.2. Методи і форми професійного навчання 28
2.3. Підвищення кваліфікації кадрів (персоналу) ТОВ “Інвесттур” 32
3. Удосконалення системи професійного навчання персоналу 34
Висновки 40
Список використаної літератури 43
Додатки 45
-
Професійний розвиток персоналу туристичного підприємства (бакалавр)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Сутність і проблеми професійного розвитку персоналу 5
1.2. Планування кар’єри в організації 10
1.3. Управління персоналом: система навчання, методи розвитку 19
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „ ” 25
2.1. Організаційна характеристика діяльності туристичного підприємства „ ” 25
2.2. Аналіз та оцінка фінансово-господарської діяльності туристичного підприємства 29
2.3. Особливості професійного розвитку персоналу на підприємстві 38
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ 43
3.1. Недоліки та проблеми професійного розвитку в туристичнії організації 43
3.2. Пропозиції щодо покращення якості професійного навчання 50
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61
-
Професійний розвиток персоналу туристичного підприємства. Курсова робота (бакалавр). Менеджмент туризму
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Сутність і проблеми професійного розвитку персоналу 5
1.2. Планування кар’єри в організації 10
1.3. Управління персоналом: система навчання, методи розвитку 19
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „ ” 25
2.1. Організаційна характеристика діяльності туристичного підприємства „ ” 25
2.2. Аналіз та оцінка фінансово-господарської діяльності туристичного підприємства 29
2.3. Особливості професійного розвитку персоналу на підприємстві 38
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ 44
3.1. Недоліки та проблеми професійного розвитку в туристичній організації 44
3.2. Пропозиції щодо покращення якості професійного навчання 51
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64
ДОДАТКИ 67
-
Менеджер його роль і місце в організації
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні аспекти ролі менеджера в організації 4
1.1. Поняття образу менеджера 4
1.2. Менеджер – провідна фігура в управлінні організацією 6
1.3. Основні функції менеджера 9
1.4. Прийняття управлінського рішення 11
2. Аналіз основних вимог до менеджера 15
2.1. Професійне призначення та використання спеціаліста з менеджменту 15
2.2. Вимоги до здібностей і вмінь менеджера 18
2.3. Відносини менеджера з підлеглими 22
2.4. Діловий «портрет» сучасного менеджера 24
3. Основні помилки менеджера та поради щодо організації його особистої праці 29
Висновки 34
Список використаної літератури 36
-
професійне навчання персоналу його вплив на ефективність діяльності туристичного підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ 6
1.1. Персонал організації як об’єкт менеджменту 6
1.2. Управління кар’єрою як складова професійного розвитку 12
1.3. Професійне навчання: сутність, цілі, методи 21
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «» 31
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 31
2.2. Аналіз трудових ресурсів підприємства 38
2.3. Діагностика професійного навчання працівників ВАТ «Готель «» 43
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 52
3.1. Недоліки в організації професійного навчання на підприємстві 52
3.2. Пропозиції щодо вдосконалення системи професійного навчання в готелі «» 57
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67
ДОДАТКИ 71
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ
ВСТУП 3-6
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7-39
1.1. Основні поняття та завдання професійного розвитку персоналу на підприємстві 7-13
1.2. Кар’єрне зростання як стимул ефективної роботи персоналу 13-22
1.3. Методи, форми та види професійного навчання персоналу на підприємстві 22-39
2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ “ІНВЕСТТУР” 40-70
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми ТОВ “Інвесттур” 40-52
2.2. Системний аналіз персоналу ТОВ "Інвесттур"
як об’єкту управління 52-66
2.3. Діагностика професійного навчання на туристичній фірмі ТОВ "Інвесттур" 66-71
3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ “ІНВЕСТТУР” 72-90
3.1. Недоліки в організації професійного навчання персоналу в туристичній фірмі ТОВ "Інвесттур" 72-79
3.2. Розробка програми професійного навчання персоналу на туристичному підприємстві ТОВ "Інвесттур" 79-90
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 91-94
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 94-99
ДОДАТКИ
-
Функції менеджера
ВСТУП 3
1. Особливості управлінської праці 4
1.1. Управлінська праця як складова управлінської діяльності 4
1.2. Розкриття поняття менеджер 7
1.3. Вимоги запропоновані до менеджера 11
2. Організація роботи менеджера 16
2.1. Функції менеджера в процесі організації його праці 16
2.2. Управлінські ролі менеджера 21
2.3. Вимоги які пред являються до сучасного менеджера 23
3. Лідерство - запорука ефективної організації праці менеджера 26
3.1. Поняття лідерства 26
3.2. Як стати лідером? 28
ВИСНОВКИ 32
Список використаних джерел 34
-
СПЕЦІФІКА ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА”
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ 5
1.1. Поняття професійного спілкування 5
1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 8
1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 9
1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 13
РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 15
2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 15
2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 17
2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 18
2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 20
РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ТРЕНІНГ ЕФЕКТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМ “ПЕДАГОГ - ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 26
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
-
Менеджер в антикризовому управлінні
1. Вступ……………………………………………………………………..3
2. Економічна сутність кризи розвитку підприємства………………..4
3. Основні причини (фактори) виникнення кризових явищ. Наслідки кризових явищ на підприємстві………………………………………5
4. Типологія кризових ситуацій………………………………………….8
5. Етапи кризи……………………………………………………………..9
6. Діяльність менеджера в антикризовому управлінні………………12
7. Модель менеджера антикризового управління…………………….14
8. Дії менеджера в кризовій ситуації…………………………………..19
9. Рольова поведінка менеджера……………………………………….22
10. Висновки………………………………………………………………25
11. Використані джерела…………………………………………………26
-
Специфіка професійного спілкування в діяльності педагога що працює в інтегрованих групах
ВСТУП 4
Розділ 1. Психолого-педагогічні особливості ведення професійного спілкування 1.1. Поняття професійного спілкування 7
1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 10
1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 11
1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 14
Розділ 2. Психологічні закономірності професійного спілкування в системі спілкування “педагог-інтегрована група” 17
2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 17
2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 20
2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 21
2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 24
2.4.1. Стеріотипізація, проекція, ідентифікація, емпатія і рефлексія в професійному спілкуванні 25
РОЗДІЛ 3. Практична частина. Тренінг ефективного професійного спілкування в систем “педагог - інтегрована група” 29
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ