Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетингове дослідження комерційної реклами» (ID:30085)

| Размер: 108 кб. | Объем: 36 стр. | Стоимость: 150 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВСТУП…………………………………………………………….3
1. Розробка концепції маркетингового дослідження ………….6
1.1. Визначення проблеми фірми і цілі маркетингового дослідження ……………………………………………………………6
1.2. Структуризація проблеми і побудова моделі основних причинно-наслідкових зв язків ……………………………………...10
Розділ 2. Маркетингове дослідження на підприємстві ……...15
2.1. Формулювання робочої гіпотези …………………………15
2.2. Розробка програми дослідження …………………………17
2.3. Кабінетні дослідження і аналіз вторинної інформації ….17
2.4. Планування польових досліджень ………………………..18
2.5. Формування вибірки ………………………………………20
2.6. Анкета яка розроблена для дослідження ………………..21
Розділ 3. Результати дослідження …………………………….26
3.1. Інструменти збору первинних даних …………………….26
3.2. Дані підготовлені до обробки …………………………...26
3.3. Складання результативних таблиць та графіків по кожному питанню ……………………………………………………27
Висновки та пропозиції ………………………………………..30
Список використаної літератури ……………………………...36
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури

1. Абрамишвили Г. Г. Война В. А. Трусов Ю. Ф. Операция «маркетинг». — М.: Международные отношения 1976.
2. Абрамова Г. П. Маркетинг: вопросы и ответы. — ВО «Агропромиздат» 2001.
3. Агрессивный маркетинг или партизанская война в малом бизнесе. — Самара.: «Самарский Дом печати» 2002.
4. Азоев Г. Л. Маркетинг и конкуренция. - М.: Центр экономики и маркетинга 2007.
5. Алексеев А.А. Маркетинговые принципы оптимизации глубины ассортимента продукции. // Маркетинг №6 2001
6. Багиев Г.Л. Маркетинг. Словарь.-СПб.: Изд-во СПбГУЭФ 2008.
7. Багиев Г.Л. Красикова Н.И. Мотивация коммерческих коммуникаций в системе маркетинга: Учеб. пособие. - СПб.: Изд-во СПбУЭФ 2004.
8. Баззель Р. Д. Кокс Д. Ф. Браун Р. В. Информация и риск в маркетинге. — М.: Финстатинформ 2003.
9. Благоев В. Маркетинг в определениях и примерах: Пер. с болгарского и предисловие д.э.н. проф. А.М.Немчина. - СПб.: Научный центр Корпорации двадцатый трест 2003.
10. Бове К. Л. Аренс У. Ф. Современная реклама. Пер. с англ. — Тольятти.: Издательский Дом Довгань 2005.
11. Браверман А. А. Маркетинг в российской экономике переходного периода. — М.: ОАО «Издательство «Экономика» Тоо «Ко-Маркт Лтд» 2007.
12. Герасимчук В.Г. Маркетинг. Теория и практика. – К.: Высшая школа 2004. – 328 с.
13. Голубков Е. П. Маркетинг: стратегии планы структуры. М.: Дело 2005.
14. Голубков Е. П. Голубкова Е. Н. Секерин В. Д. Маркетинг: выбор лучшего решения. — М: Экономика 2003.
15. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: Теория практика и методология. - М.: Финпресс 2008.
16. Голубков Е.П. Маркетинг.учебное пособие.- М.: Экономика 2005.
17. Дайан А. Маркетинг: В кн. Академия рынка: маркетинг. — М.: Экономика 2003.
18. Данько Т.П. Управление маркетингои (методологический аспект).-М.:ИНФРА-М 2007.
19. Дихтль Е. Хершген Х. Практический маркетинг: Учеб. пособие / Пер. с нем. А.М.Макарова Под ред. И.С.Минко. - Высш. шк. 2005.
20. Завгородня А.В. Кодзевич М.С. Маркетинг: методы и процедуры: Уч. посібник. К.: Діло - 2000.
21. Коноплев В.Т. Международный маркетинг.- Донецк : Юго-Восток 2008.- 320 с.
22. Костюхин Д. И. Маркетинг: цели функции и организационные основы. — В сб. Проблемы современного маркетинга вып. 1. — М.: ТПП СССР 1977.
23. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Анализ планирование внедрение и контроль. – СПб.: Оркестр 2008.
24. Котлер Ф. Основы маркетинга. – М. Дело 2005.
25. Котлер Ф. Управление маркетингом. — М.: Экономика 1980.
26. Куроїдов О.Н. Навколишнє середовище та розвиток рекреаційного комплексу України // Україна Молода 7 листопада 2000.
27. Лавров С. Н. Злобин С. Ю. Основы маркетинга промышленных объектов. — М.: Внешторгиздат 1989.
28. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. — Санкт-Петербург: Наука 2006.
29. Лук’яненко Д.Г. Міжнародна економіка. –К.: Вид-во „ВІПОЛ” 2006 – 73с.
30. Маркетинг. Сборник. Пер. с англ./ Общ. Ред. и предисловие д. э. н. Д. И. Костюхина. — М.: Прогресс 1974.
31. Маркетинг: Пер. с англ./ Под ред.Д.И. Костюхина . - М.: Прогресс 1974.
32. Маркетинг: пособие для практиков. Сост. Г. Лайс: Пер. с нем. — М.: Машиностроение 2002.
33. Маркетинг: Учебник / А.Н.Романов Ю.Ю.Корлюгов С.А.Красиль ников и др. Под ред. А.Н.Романова. - М.: Банки и биржи ЮНИТИ 2005.
34. Припольцев В. А. Маркетинг в управлении фирмами. — В сб. Проблемы современного маркетинга. Вып. 1. — М.: ТПП СССР 1977.
35. Эванс Дж. Берман Б. Маркетинг. — М.: Экономика 2000.
Дополнительная информация3879
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Маркетингове дослідження комерційної реклами»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)
  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
  • Рекламна діяльність
  • Опис маркетингової діяльності зарубіжної фірми
  • ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ
  • Описати маркетингову діяльність зарубіжної фірми (Зроблено на прикладі Coca-Cola)
  • Організація та форми бібліотечної реклами
  • Друкована реклама
  • Реклама на електронних ЗМІ
  • Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.
  • Документна класифікація реклами в поліграфії. Приклади, керуючі документи, застосування.
Cгенерировано за 0.152718 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...