Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Як викликати у партнера по переговорах довіру і симпатію до вас» (ID:29692)

| Размер: 11 кб. | Объем: 8 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
СодержаниеЯк викликати у партнера по переговорах довіру і симпатію до вас 2
Список використаної літератури 8

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури
1. Гічан І. С. Назаренко Д. В. Психотехнологія ділового спілкування. - К. : НАУ 2003. - 78с.
2. Етика ділового спілкування. - К. : ДАКККіМ 2003. - 13с.
3. Кубрак О. В. Етика ділового та повсякденного спілкування: Навч. посіб. для студ. іст. спец. вищих навч. закл. - 2.вид. доп. - Суми : Університетська книга 2003. - 219с.
4. Чмут Т. К. Чайка Г. Л. Етика ділового спілкування. - К. : Вікар 2003. - 223с..
Дополнительная информация3683
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Як викликати у партнера по переговорах довіру і симпатію до вас»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Невербальные техники в переговорах
  • Контрольна робота спільне підприємство
  • Прийоми посередництва у переговорах
  • Контрольна тренінг ведення переговорів
  • Процесс переговоров
  • Історія виникнення теорій ризику
  • Деякі правила для досягнення успіху по техніці переконання і ведення переговорів
  • Деякі правила для досягнення успіху по техніці переконання і ведення переговорів
  • Проблема вибору шлюбного партнера. Принцип моногамії, його сутність
  • Основные виды делового общения
Cгенерировано за 0.132218 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів