Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Проблеми забезпечення конкурентоспроможності підприємств на зовнішніх ринках» (ID:29646)

| Размер: 27 кб. | Объем: 22 стр. | Стоимость: 100 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВСТУП
РОЗДІЛ 1. Сутність конкурентоспроможності підприємства та особливості її забезпечення на зовнішньому ринку 4
1.1. Сутність та основні показники конкурентоспроможності продукції 4
РОЗДІЛ 2. Роль стратегічного управління в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства 11
2.1. Необхідність стратегічного управління в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства 11
2.2. Сутність та особливості формування базової конкурентної стратегії 14
ВИСНОВОК 21
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 22

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Азарян Е.М. Международный маркетинг. – Киев: ИСМО МО Украины НВФ «Студцентр» 2003. – 200с.
2. Армстронг Г. Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс. – Москва – Санкт-Петербург – Київ: „Діалектика” 2001.
3. Войчак А.В. Павленко А.Ф. Системи та характеристики сучасного маркетингу.–К.: КНЕУ 2004.
4. Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика. Навч. посібник. — К.: КНЕУ 2005. — 393 с.
5. Липчук В.В. та ін. Маркетинг: Основи теорії та практики. – Львів: „Новий Світ - 2000” „Магнолія плюс”. – 2003.
6. Котлер Ф. И др. Основы маркетинга. - Москва – Санкт-Петербург – Київ: Вильямс 2004.
7. Мазаракі А.А. Чаюн Т.І. Мельник Т.М. Міжнародний маркетинг: Підручник. – К.: Київ держ. торг.-екон. ун-т 2004. – 306с.
8. Международный маркетинг: Учеб. пособие / Под ред. Н.И.Перцовского. – М.: Высшая школа 2004. – 239с.
9. Моисеева Н.К. Международный маркетинг: Учебное пособие. – М.: Центр экономики и маркетинга 2002. – 320с.
10. Савощенко А.С. Інфраструктура товарного ринку. Навч. посібник – К.: КНЕУ 2004 – 324 с.
11. Словник ключових термінів з дисципліни „Маркетинг” // Уклад. М. Г. Гребньов. — К.: КНЕУ 2003. — 80 с.
12. Ткачук В.О. Маркетинг у банку: Навч. посібник – Тернопіль: Синтез-Поліграф 2006.- 225 с.
13. Циганкова Т.М. Міжнродний маркетинг. Навч. посібник. — К.: КНЕУ 1998. — 320 с.
Дополнительная информация3657
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Проблеми забезпечення конкурентоспроможності підприємств на зовнішніх ринках»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Международний маркетинг
  • Стратегічний аналіз у фармації
  • Методи дослідження пріоритетів та психології покупців на зовнішніх ринках
  • Проблеми побудови міжнародних економічний відносин
  • Шляхи і методи забезпечення конкурентних переваг шляхом раціональної організації виробничого процесу
  • Суть, особливості та шляхи забезпечення ефективної цінової стратегії підприємства підприємства готельного господарства (готель "__") в умовах його реформування
  • Вільні економічні зони у розвитку міжнародної конкурентоспроможної діяльності українських підприємств
  • РОЛЬ КОНКУРЕНЦІЇ У ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
  • Методи та інструменти фінансування діяльності підприємства
  • Шляхи розвитку конкуренції в роздрібній торгівлі (на прикладі підприємства)
  • Підприємства як основа розвитку міжнародних зв’язків
Cгенерировано за 0.158564 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...