-
Послуги з фінансування зовнішньої торгівлі
Вступ 3
1. Теоретико-методичні аспекти фінансування зовнішньої торгівлі 5
1.1. Сутність та значення послуг з фінансування зовнішньої торгівлі 5
1.2. Види послуг з фінансування зовнішньої торгівлі та їх характеристика 9
2. Послуги з фінансування зовнішньої торгівлі в Україні 16
2.1. Аналіз стану зовнішньої торгівлі в Україні 16
2.2. Нормативна база послуг з фінансування зовнішньої торгівлі 19
2.3. Найбільш поширені послуги з фінансування зовнішньої торгівлі в Україні 22
3. Перспективи розвитку послуг з фінансування зовнішньої торгівлі в Україні 28
Висновки 31
Список використаної літератури 32
Додатки 34
-
БАЛАНС ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Основні показники, що характеризують стан зовнішньої торгівлі 5
1.1. Поняття та сутність міжнародної торгівлі 5
1.2. Передумови та проблеми розвитку зовнішньої торгівлі України 11
РОЗДІЛ 2. Аналіз балансу зовнішньої торгівлі України 16
2.1. Структура зовнішньої торгівлі України 16
2.2. Аналіз балансу зовнішньої торгівлі із країнами ЄС 33
РОЗДІЛ 3. Характеристика експортного потенціалу України 38
3.1. Побудова експортної орієнтованої економіки 38
3.2. Перспективи розвитку сільського господарства України 46
ВИСНОВКИ 56
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 59
ДОДАТКИ 63
-
ПЕРСПЕКТИВИ І ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
ВСТУП 3
Розділ 1. Міжнародна торгівля товарами в умовах глобалізації 5
1.1. Поняття та сутність міжнародної торгівлі 5
1.2. Географічна структура міжнародної торгівлі 9
Розділ 2. Передумови та проблеми розвитку зовнішньої торгівлі України 12
2.1. Природні передумови 12
2.2. Демографічні передумови 13
2.3. Історико-економічні передумови 14
2.4. Геополітичні передумови 16
Розділ 3. Аналіз зовнішньої торгівлі України 18
3.1. Сучасний стан зовнішньої торгівлі України 18
3.2. Географія зовнішньої торгівлі 21
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
-
Зовнішньо-торгівельна політика України та її інструменти
Вступ 3
1. Сучасні тенденції розвитку світової торгівлі 7
1.1. Ліберізація економіки та її наслідки 7
1.2. Механізм реалізації зовнішньоторгівельної політики 30
1.3. Напрями і суперечності розвитку зовнішньої торгівлі. 42
1.4. Міжнародна торгівля в рамках СОТ. 46
2. Зовнішньоторгівельна діяльність України 52
2.1. Еволюція і аналіз динаміки 52
2.2. Зовнішньоторгівельна політика в контексті вступу в ЄС 60
2.3. Зовнішньоторгівельні аспекти взаємин з СНД 70
2.4. Оцінка ефективності державного регулювання зовнішньої торгівлі 77
3. Механізм оптимізації зовнішньої торгівлі України 83
3.1. Концептуальні основи розробки дієвої зовнішньоекономічної стратегії 83
3.2. Напрями покращення структури зовнішньої торгівлі 90
3.3. Шляхи удосконалення державного регулювання зовнішньої торгівлі 95
Висновки 110
Література 113-117
-
ЗОВНІШНЯ ТОРГІВЛЯ УКРАЇНИ - ПОКАЗНИКИ, СТАН, ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
ВСТУП 3
Розділ 1. Зовнішня торгівля та її економічні основи 5
Розділ 2. Основні показники зовнішньої торгівлі України 12
2.1. Сучасний стан зовнішньої торгівлі України товарами 12
2.2. Сучасний стан зовнішньої торгівлі України послугами 16
Розділ 3. Перспективи розвитку зовнішньої торгівлі України 19
ВИСНОВКИ 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28
ДОДАТКИ 29
-
Зовнішня торгівля
Зміст
1 Переваги та недоліки використання посередників у зовнішньоекономічній діяльності 3
2 Розрахунки ефективності експортних і імпортних операцій 5
3 Захист прав законних інтересів суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності України за її межами 8
4 Міжнародні брокерські операції – сфери використання, законодавче регулювання 11
5 Умови платежів у міжнародному контракті купівлі-продажу 13
6 Транспортне забезпечення зовнішньої торгівлі 14
Використана література 17
-
Зовнішня торгівля
Зміст
1 Переваги та недоліки використання посередників у зовнішньоекономічній діяльності 3
2 Розрахунки ефективності експортних і імпортних операцій 5
3 Захист прав законних інтересів суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності України за її межами 8
4 Міжнародні брокерські операції – сфери використання, законодавче регулювання 11
5 Умови платежів у міжнародному контракті купівлі-продажу 13
6 Транспортне забезпечення зовнішньої торгівлі 14
Використана література 17
-
Основні методи державного регулювання зовнішньої торгівлі України
Зміст
Вступ 3
1. Механізм регулювання зовнішньої торгівлі на національному рівні 5
1.1. Організаційна система державного управління зовнішньою торгівлею України 5
1.2. Форми та методи державного регулювання зовнішньої торгівлі 8
2. Еволюція та особливості сучасного етапу системи державного регулювання зовнішньої торгівлі в Україні 22
2.1. Трансформація системи тарифного регулювання в Україні 22
2.2. Основні етапи адаптації системи нетарифного регулювання до вимог ГАТТ/СОТ 31
3. Основні напрямки вдосконалення державного регулювання зовнішньої торгівлі України43
3.1.Основні шляхи вдосконалення тарифних методів державного регулювання зовнішньої торгівлі України 43
3.2.Приведення нетарифних методів державного регулювання зовнішньої торгівлі України до світових вимог – як умова членства України в ГАТТ/СОТ 50
Висновки64
Список літератури67
Додатки
-
Сутність і методи державного регулювання зовнішньої торгівлі
Зміст
Вступ
Розділ 1. Сутність і методи державного регулювання зовнішньої торгівлі
1.1. Регламентація зовнішньої торгівлі
1.2. Механізм та інструменти впливу зовнішньо-торговельної політики
1.3. Антидемпінгові заходи в системі державного регулювання
Розділ 2. Особливості проведення зовнішньо-торговельної політики в Україні
2.1. Принципи регулювання зовнішньої торгівлі України
2.2. Система заходів та механізм їх застосування у зовнішньо-торговельній політиці України
2.3. Антидемпінгова політика держави
Розділ 3. Перспективи розвитку державної політики регулювання зовнішньої торгівлі в Україні
Висновки
Література
Додатки
-
Міжнародна торгівля
ВСТУП 3
1. Теоретичні основи здійснення міжнародної торговлі 4
1.1. Сутність, види та показники світової торгівлі 4
1.2. Зовнішньоторговий мультіплікатор, принцип порівняльної переваги і причини, що впливають на обсяги імпорту в країну 7
1.3. Державне регулювання міжнародної торгівлі 10
2. Україна як суб٬єкт міжнародної торгівлі 16
2.1. Основні тенденції розвитку зовнішньої торгівлі 16
2.2. Проблема підвищення конкурентоздатності української продукції 23
2.3. Програма стимулювання експорту продукції 24
3. Розвиток світової міжнародної торгівлі 26
3.1. Динаміка світової зовнішньої торгівлі 26
3.2. Тенденції розвитку міжнародної торгівлі 27
Висновки 28
Список використаної літератури 29