-
Управління якістю послуг підприємства у фармацевтичній галузі
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні засади управління якістю послуг в ринкових умовах 6
1.1. Стандарти з управлінням якістю 6
1.2. Принципи управління якістю. 8
1.3. Реалізація управління якістю в фармацевтичній галузі 14
2. ЗАТ «Борщагівський ХФЗ» як приклад успішної діяльності у конкурентному середовищі на основі управління якістю 23
2.1. Загальні відомості про підприємство 23
2.2. Становище на ринку та основні конкуренти 29
2.3. Аналіз управління якістю у діяльності підприємства 32
3. Шляхи вдосконалення управління якістю у фармацевтичній галузі 34
3.1. Вдосконалення товарної політики у фармацевтичній галузі на основі управління якістю 34
3.2. Шляхи вдосконалення управління якістю ЗАТ НВЦ “Борщагівський хімфармзавод “ 38
Висновки 45
Література 49
Додатки 51-55
Метою роботи є розробка теоретичних, методичних і прикладних засад формування і реалізації системи управління якістю послуг підприємствами фармацевтичної галузі України.
-
Формування менеджменту як науки
Зміст
Вступ 2
1. Основні положення школи людських співвідношень. 4
2. Значення та характеристика зовнішнього середовища. 7
3. Специфіка управління підприємствами малого бізнесу та комерційними підприємствами. 8
4. Організація ефективного контролю в менеджменті. 10
5. Види організаційних структур управління, їх особливості та переваги 13
6. Характеристика понять: влада, вплив, лідер. Баланс влади в організації.15
Висновки 17
Література 18
-
Формування менеджменту як науки
Зміст
Вступ 2
1. Основні положення школи людських співвідношень. 4
2. Значення та характеристика зовнішнього середовища. 7
3. Специфіка управління підприємствами малого бізнесу та комерційними підприємствами. 8
4. Організація ефективного контролю в менеджменті. 10
5. Види організаційних структур управління, їх особливості та переваги 13
6. Характеристика понять: влада, вплив, лідер. Баланс влади в організації.15
Висновки 17
Література 18
-
Менеджмент як наука
1. Передумови формування менеджменту як науки 3
2. Основні положення школи людських співвідношень 5
3. Значення та характеристика зовнішнього середовища 7
4. Специфіка управління підприємствами малого бізнесу та комерційними підприємствами 8
5. Організація ефективного контролю в менеджменті 9
6. Види організаційних структур управління, їх особливості та переваги 10
7. Характеристика понять: влада, вплив, лідер. Баланс влади в організації 11
Список використаної літератури 16
-
Управление персоналом
Вступ 4
Розділ 1. Поняття, класифікація та структура управління персоналом підприємства 7
1.1. Персонал підприємства як об’єкт управління 7
1.2. Основні напрямки та методи управління кадрами 10
1.3. Принципи та механізм управління персоналом 15
Розділ 2. Планування якісного складу персоналу на виробничому підприємстві 17
2.1.Планування професіонального складу робітників 17
2.2. Удосконалення роботи відділу кадрів підприємства 21
2.3. Підвищення кваліфікації управлінських кадрів 23
Розділ 3. Ефективність управління підприємствами різних галузей народного господарства 27
Висновки 34
Список літератури 39
-
ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття планування розвитку підприємства 5
1.1. Сутність планування: поняття та види 5
1.2. Стратегічне планування на підприємстві 10
Розділ 2. Місце планування у системі управління підприємством 20
2.1. Значення планування для управління підприємством 20
2.2. Організація процесу планування на підприємстві 22
Розділ 3. Основні напрями вдосконалення внутрішньофірмового планування в сучасних умовах господарювання 29
3.1. Основні вимоги до ефективного планування діяльності підприємства 29
3.2. Служба планування на підприємстві 31
ЗАДАЧА 33
Висновки 39
Список використаної літератури 41
-
Роль менеджменту для успішного бізнесу
План
Вступ 3
1. Сутність і функції менеджменту підприємства 5
1.1. Визначення менеджменту 5
1.2 Суб’єкти та об’єкти менеджменту 7
1.3 Менеджмент як управлінська діяльність 8
2. Організація ефективного управління підприємством 9
2.1 Загальна характеристика управління 9
2.2 Формування системи управління 11
2.3 Типи організаційних структур управління 12
3. Ефективне планування в ринкових умовах господарювання 18
3.1 Характеристика планування, як функції менеджменту 18
3.2. Функції планування 19
3.3 Принципи ефективного планування 20
Висновки 27
Література 28
-
Організація виробничого процесу у часі
1. Організація виробничого процесу у часі 3
2. Технічна і організаційна підготовка планово-попереджувальних ремонтів. Планування ремонту обладнання і роботи ремонтно-механічного цеху 6
3. Організація, планування і диспетчеризація роботи транспортного господарства 10
Внутрішній – призначений для перевезення вантажів між цехами і складами. 10
4. Планування і управління нововведеннями 13
Список літератури 17
-
Організація управління діяльністю туристичного підприємства
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні передумови удосконалення управління готельним господарством 7
1.1. Особливості менеджменту і його напрямки в сучасному туризмі 7
1.2. Сучасний стан управління готельним господарством 12
1.3. Напрямки вдосконалення управління підприємствами готельного господарства 21
2. Організація управління у ВАТ “Готель “Голосіївський” 26
2.1. Загальні відомості про підприємство 26
2.2. Організація управління ВАТ “Готель "Голосіївський" 27
2.3. Аналіз фінансово-господарської діяльності ВАТ “Готель “Голосіївський” 32
3.Удосконалення управління підприємствами готельного господарства 36
Висновки 43
Література 47
Метою роботи є обгрунтування основних напрямків удосконалення системи управління готельним господарством в період становлення ринкових відносин.
Досягнення поставленої мети вимагає вирішення таких задач:
- окреслення кола теоретичних питань управління та економічного розвитку, що впливають на розвиток готельного господарства та туризму у період становлення ринкових відносин;
- визначення місця готельного господарства у системі розширеного відтворення і його значення для розвитку усього народногосподарського комплексу в сучасних умовах;
- виявлення специфічних особливостей готельного господарства як об’єкта управління;
- аналіз змістовної і функціональної сутності факторів, що впливають на сучасний стан управління підприємствами готельного господарства, виділення сучасних тенденцій впливу факторів зовнішнього середовища прямої і непрямої дії;
аналіз основних показників, що характеризують ефективність управління готельним господарством на прикладі ВАТ “Готель “Голосіївський”;
розробка основних напрямків удосконалення управління готельним господарством, зокрема ВАТ “Готель “Голосіївський”.
Об'єктом дослідження є проблеми організації управління готельними підприємствами різних форм господарювання.
Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні питання практики управління підприємством готельного господарства ВАТ “Готель “Голосіївський”
-
Організація розробки планів на підприємстві
Зміст
Вступ 3
1. Сутність планування і його місце в системі стратегічного управління 4
2. Фінансове планування та організація складання планів на підприємстві 5
3. Методи планування фінансових результатів і балансових залишків 13
Висновки 19
Список літератури: 20
-
Звіт з практики
Вступ…………………………………………………………………………………..
1. Загальна характеристика ЗАТ «Криворізький завод гірничого обладнання»……………………………….……………………………………...
2. Структура та технічна база ливарного цеху №8 ЗАТ «КЗГО»………………….
3. Організація виробництва у ливарному цеху №8 ЗАТ «КЗГО»……………………………………………………………………………
4. Управління якістю продукції та організація технічного контролю у ливарному цеху №8 ЗАТ «КЗГО»……………………………………………….
5. Організація техніко-економічного планування та планування виробничої програми у ливарному цеху №8 ЗАТ «КЗГО»……………………………………………………………………………
6. Аналіз, організація та планування праці і заробітної плати у ливарному цеху №8 ЗАТ «КЗГО»………………………………………………………………….
7. Аналіз та планування собівартості продукції ливарному цеху №8 ЗАТ «КЗГО»……………………………………………………………………………
8. Аналіз та планування підвищення ефективності виробництва у ливарному цеху №8 ЗАТ «КЗГО»…........................................................................................
Висновки………………………………………………………………………………
Список використаних джерел………………………………………………………..
Додатки………………………………………………………………………………...